Użytkownicy
Grupy
Statystyki
Menu
Nasza strona główna
ALBUM
Szukaj
Grupy
Rejestracja
Statystyki
FORUM
Kto tu rzadzi :)
stare forum :)

Witamy Gość
Obecny czas to 16 Kwiecień 2024, 22:09

Linki

Statystyki
Nasi użytkownicy napisali 101652 postów, 12649 tematów
Mamy 17155 zarejestrowanych użytkowników
Ostatnio zarejestrowana osoba: krzysztofke

Kto jest na Forum
Przez ostatnie 3 godziny byli na forum:
4 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 178 Gości
Z zarejestrowanych:
wojtis1990, sasun71, arturromarr, audikom
Użytkowników w ostatniej godzinie:178
[ Kto jest na Forum ]
Na Forum jest 60 użytkowników :: 0 Zarejestrowanych, 0 Ukrytych i 60 Gości
Zarejestrowani Użytkownicy: Brak
Najwięcej użytkowników 314 było obecnych 29 Marzec 2024, 14:04

Czy to jest normalne?!
Tu, w tym miejscu i w stosunku do naszych samochodów spotyka się pasja tworzenia z zamiłowaniem dla rzeczy niepowtarzalnych bo nasze wiekowe autka takowymi pomału się stają. To dzięki nim każdy z nas może wyrazić siebie. Każdy próbuje na swój sposób utrzymać samochód w dobrej kondycji (lub nie), przerobić coś po swojemu itp. Czyli jednym słowem - pokaż mi swój samochód a powiem ci kim jesteś. To nie jest nic szkodliwego, to tylko zamiłowanie do rzeczy nietuzinkowych, wyjątkowych i pięknych. Quo vadis - koledzy! Nie zabiegamy o sympatię tłumów, nie chcemy być populistami naszej marki. 90% ludzi chyba nasze pojazdy niezbyt się podobają lub wręcz widzą w nich coś ohydnego. Może to ja jestem dziwny, może to moje "zboczenie zawodowe", albo może moje zamiłowanie do rzeczy innych i oryginalnych jakimi zdają się być nasze samochody jest naprawdę nienormalne.... Postaramy się tu na tej stronie i na naszym forum wyjaśnić wszystkie tajniki i zagadki naszych ulubionych lub i znienawidzonych przez niektórych użytkowników - samochodów

Samochody ostatnich dekad
W 1980 roku wygrała Lancia Delta zdobywając 369 punktów przed Oplem Kadettem i Peugeotem 505, odpowiednio 301 i 199 punktów. Lancia był pierwszym samochodem z podłużnie opadającą tylną klapą bagażnika. Cecha ta spowodowała ograniczenie powierzchni bagażnika, jednak auto odznaczało się przestrzennością kabiny. Lancia Delta była eleganckim, pełnym uroku 5-drzwiowym autem, o sporym komforcie oraz, niespotykanych u innych aut z tej klasy, właściwościach jezdnych. W porównaniu do modeli Lanci, które znane były w późniejszych latach z udziałów w rajdach, zwycięski model miał sporą wagę oraz słaby silnik (1.5 85 KM w najmocniejszej wersji). W 1990 tytułem Car of the Year szczycił się Citroen XM. Jego zwycięstwo było wyraźne, zdobył 390 punktów i wyprzedził Mercedesa-Benza SL (215 punktów) oraz Forda Fiestę (214 punktów). Jak zwykle niepospolity wygląd Citroena charakteryzował się aerodynamicznym kształtem. Zaprojektowany przez firmę Bertone tym razem odznaczał sie ponadto elegancką i klasyczną linią. Zastosowanie najnowszych rozwiązań w układzie zawieszenia dawało duży komfort podczas jazdy. Również nowy silnik 3.0 V6 o mocy 200 KM miał duży wpływ na pozytywny wizerunek tego modelu, który tylko nieznacznie, na początku, zakłócony był przez problemy z elektroniką. O miano najlepszego w 2000 roku zawziętą walkę stoczyły Toyota Yaris oraz Fiat Multipla. Zwyciężył japoński samochód z 344 punktami, Fiat uzyskał 325 punktów, a trzeci w głosowaniu Opel Zafira 265. Yaris, produkowany od początku również we Francji, miał niezwykły, lecz bardzo przyjemny wygląd oraz dużą wszechstronność w wygodnym wnętrzu. Niewielkich rozmiarów Toyota oferowała skuteczny silnik 1.0 l o mocy 68 KM. 3- i 5-drzwiowe wersje uzupełnione były także o wersję van Yaris Verso.

Wszystko o citroenach
Citroen, jak niektórzy uważają, jest samochodem dającym dużo zadowolenia jak i czasami jeszcze więcej zmartwień. Dlatego też należy go polubić bardziej niż każdy inny samochód i dbać on niego a na pewno się potrafi odwdzięczyć. Być może jest w tym jakiś kawałek całej prawdy o tych samochodach... Citroen zawsze wyprzedzał nowinkami i technologią swoich rywali i instalował w swoich pojazdach to, co u konkurencji było testowane jeszcze latami, zanim weszło lub i nie, do seryjnej produkcji. Może to właśnie jest powodem, że są uważane za bardziej awaryjne a zarazem nowoczesne i niepowtarzalne... Postaramy się wspólnie rozwikłać niektóre zagadki kryjące się pod karoserią tych wspaniałych samochodów. Właśnie w tym celu powstał nasz klub zapaleńców i miłośników tej marki.

Historia marki
Andre Citroën i początki firmy Historia firmy Citroën rozpoczęła się 5 lutego 1878 roku, kiedy to przyszedł na świat Andre, piąte dziecko w zamożnej żydowskiej rodzinie klasy średniej. Owa zakorzeniona...

Czytaj całą tą historię!
Koniec produkcji modelu C6
Autor: robert @ 24 Styczeń 2013, 17:37
W grudniu zakończyła się produkcja luksusowej limuzyny - następcy XM - modelu C6. Łącznie od 2005 roku wyprodukowano 23 384sztuki. Każdy z nich wygląda wyjątkowo. Wyróżnia się na tle luksusowych limuzyn produkowanych przez innych producentów. Zapewnia przy tym nieziemski komfort jazdy.
C6 - podobnie jak jego poprzednik wyposażony był w hydropneumatyczne zawieszenie, które podobnie jak u poprzednika wspierane było zaawansowaną elektroniką - tutaj ma oznaczenie hydroactiv 3 plus i jest najnowszym dziełem inżynierów spod znaku dwóch szewronów. Komfort jazdy przewyższał poprzedników, chociaż niektórzy twierdzą że najbardziej komfortowe zawieszenie miał CX.
C6 od początku produkcji wyposażony był w dwa silniki : benzynowy o pojemności 3.0 l i mocy 211KM i diesla HDi o pojemności 2.7l i mocy 204 KM. Później jednostki napędowe zostały uzupełnione o dwa siniki diesla HDi o pojemności 2.2l i mocy 170KM i 3.0l o mocy 241 KM. Wszystkie silniki to jednostki w układzie V6 (za wyjątkiem diesla 2.2l, który był rzędową 4 i jako jedyny był oferowany z manualną skrzynią biegów)połączone z automatyczną 6 – biegową skrzynią biegów. Wszystkie silniki diesla były oferowane z podwójnym doładowaniem.
Najszybszą wersją była ta z silnikiem 3.0 HDi, rozwijała całe 235km/h, do 100 km/h rozpędzała się w 8,5 sek.

A oto oficjalna reklama C6:

A to prawdopodobnie następca C6:


Komentarze: 7 :: Zobacz komentarze (Dodaj swój komentarz)

Ostatnie zdjęcia
Moje Auto
Wysłał: grzegorz1975
31 Grudzień 2023, 13:27
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
C6
Wysłał: CiTROGEN
17 Październik 2023, 10:02
Oceny: 9
Komentarze: 0
Wakacje.....
Wysłał: robson
30 Sierpień 2021, 14:50
Oceny: 10
Komentarze: 0
Moje kwiaty ;)
Wysłał: robson
30 Sierpień 2021, 14:46
Oceny: nie ocenione
Komentarze: 0
Xantia po autodetalingu
Wysłał: wojtis1990
22 Sierpień 2021, 14:58
Oceny: 9,5
Komentarze: 2

Najaktywniejsi użytkownicy
robson  postów 5038
wojtis1990  postów 4382
sasun71  postów 4265
Jacoll  postów 3828
grigori333  postów 3601
dejnekomirek  postów 2735
pedro  postów 2346
robert  postów 1898
__Robert__  postów 1409
audikom  postów 1228

Ostatnie tematy
» czujnik temperatury cieczy
» Ile powinno być oleju?
» Duzy problem z wyswietlaczem
» Problem z tabletem dotykowym obsługującym media.
» Rozrusznik 1.6 hdi
» 1.6 VTR modyfikacja z 109km na 122km
» Szaukam dobrego serwisu w Wawie
» Zakup C4 grand picasso
» Powitanie.....
» Wymiana reflektorów
» Błąd P1336
» Czy mam dwumase
» Alternator citroen C4 1.6 80kw 109 km 2007 r
» Wymiana pompy zawieszenia czy ją się "koduje" ?
» 1.4 VTi - Sprzęgło pompy wody - kontrolka temperatury pły
» Przekaźnik wentylatorów
» Problem z podlaczeniem do komputera
» Jaki olej do skrzyni automatycznej?
» Powitanie
» C4 cactus 2017 czyszczenie parownika


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA
Sudecki Klub Citroena