Forum Miłośników Citroena
forum miłośników marki citroen XM xantia BX C1 C2 C3 C4 C5 C6 ZX

Ogólnie - Citroen C4 podczas jazdy gaśnie

matekk77 - 6 Grudzień 2018, 21:10
Temat postu: Citroen C4 podczas jazdy gaśnie
Witam.

Jestem posiadaczem Citroena C4 I 2004 rok 1.6 hdi 109km
Od jakiegos czasu po deszczu auto podczas jazdy gaśnie i nie odpala, akumulator mimo tego ze był naladowany starcza na 2 zakrecenia rozrusznikiem. Odpala dopiero gdy postoi kilka dni w garazu i mechanik usunie błędy. Błędy które widnieją to P003 oraz P1166. Jeden mechanik mowi ze zaczalby od elektrozaworu z kolei drugi wymienilby akumulator. Zauwazylem ze podszybie jest opadniete, sam juz nie wiem co mam o tym myśleć i jaki krok podjąć jako pierwszy. Czy spotkal się ktoś juz z takim przypadkiem? Pozdrawiam

sasun71 - 7 Grudzień 2018, 18:39

matekk77, Nie znam się na błędach ale nawet bez kodów można zrobić próbę czyli w momencie kiedy nie zapala włożyć z innego auta akumulator sprawny i ponowić próbę;) Dwa miernik pomiędzy klemę i zmierzyć pobór prądu,znajdziesz instrukcję na YT czy coś rozładowuje aku..ps. Ocenić rozrusznik-mnie kiedyś opadł na tulejkach w fordzie to miał ciężko jak na zwarciu w dieslu momentalnie dzień po dniu,miałem drugi z przeszczepu silnika i zapalanie wróciło ;-) i coś takiego u kogoś tu
Marek620 - 8 Grudzień 2018, 18:13

matekk77, Zacznij od akumulatora.Przecież można zmierzyć i ładowanie i ocenić , jakie jest napięcie. Może orientujesz się ile lat ma aku . Ja 3 max 4 lata i mimo , że latem kręci idzie do wymiany :roll:
bejrut - 29 Grudzień 2018, 21:54

Akurat dzisiejsze akumulatory potrafią i padać po 2 latach, zaraz po tym jak konczy sie gwarancja. Np u mnie ostatnio boscha równo po dwóch latach a teraz mam jakiegoś chinczyka to nawet po roku już coś szwankuje :D
bombastico - 8 Styczeń 2019, 22:34

RAcja, moj aku po 8 miesiącach idzie na smietnik. A wyrzuciłem niestety paragon zakupu
mister31 - 9 Styczeń 2019, 10:45