|
Forum Miłośników Citroena forum miłośników marki citroen XM xantia BX C1 C2 C3 C4 C5 C6 ZX |
|
Xantia - Zablokowane radio
irszamar - 14 Styczeń 2014, 13:25 Temat postu: Zablokowane radio Po wizycie u mechanika auto wróciło z zablokowanym radiem , mam właściwy kod ale nie chce ze mną gadać . Co robić
wojtekp - 14 Styczeń 2014, 13:38
irszamar, a jakie masz radio? Co wlasciwie sie dzieje jak probujesz go wlaczyc?
irszamar - 14 Styczeń 2014, 14:06
System audio 3030 rds - tak stoi w instrukcji
Jak włączam radio pokazują się 4 poziome kreski i działa tylko przycisk on.
sasun71 - 14 Styczeń 2014, 14:09
irszamar, czasem w internecie znajdziesz jak postąpić kolejno z przyciskami i kodem by wpisac po modelu radia,kolega tak miał i znalazł..
irszamar - 14 Styczeń 2014, 14:13
A powinny być 4 zera . wyczytałem że po nieudanych próbach wpisania kodu , po 1 próbie radio blokuje na 1 sekundę , po 2 próbie na 5 sekund , po 3 i więcej na godzinę . Może trzeba po prostu zaczekać cierpliwie tą godzinę
sasun71 - 14 Styczeń 2014, 14:16
kolega przy swoim coś pamietam trzymał przycisk on cały czas i pisał kod ale nie wiem czy cos poza tym..w necie wpisał markę i model i tam znalazł instrukcje pisania kodu..
wojtekp - 14 Styczeń 2014, 14:57
Miałem podobny problem w swojej z fabrycznym radiem. Znalazłem na necie ze jak się pokażą 4 kreski poziome i nie można wpisać kodu to trzeba przytrzymać przez kilka sekund na włączonym zapłonie przycisk BND i pojawi się informacja code in. Potem wpisujesz swój kod i się automatycznie odblokowuje. A i żeby włączyć to radio to musiałem przytrzymywać przycisk włączania i bnd jednocześnie. No ale mowie to wszystko zależy od radia. Moje procedury odnoszą się do Xantii w moim profilu. Potrzebne info znalazłem gdzieś na elektrodzie
irszamar - 14 Styczeń 2014, 17:52
Radio musi być włączone przez godzinę az znikną kreski ( same sobie zgasną ) i pojawi się napis CODE . dalej to tak jak kolega wojtekp i GRA
wojtis1990 - 14 Styczeń 2014, 17:59
irszamar, był niedawno taki sam temat na forum, trzeba było poszukać.
|
|