Forum Miłośników Citroena
forum miłośników marki citroen XM xantia BX C1 C2 C3 C4 C5 C6 ZX

Czy wiecie, że...? - Zakupy przez internet

robson - 30 Maj 2010, 18:35

Atrakcyjne ceny oraz wygoda - to dwa najważniejsze czynniki, które zachęcają do robienia zakupów w Internecie. Wkrótce zakupy będą bezpieczniejsze - zwrot pieniędzy, gdy towar nie dotrze.
Do Polski wkracza system Trusted Shops - dowiedziała się Rzeczpospolita. System z powodzeniem działa już w Niemczech, Austrii i Szwajcarii i polega na wykupieniu ubezpieczenia (0,2 proc. wartości e-transakcji). W przypadku, gdy towar zamówiony przez Internet nie dotrze do klienta - firma zwraca pełen zwrot pieniędzy. Trusted Shops w Polsce ma zacząć działać we wrześniu 2010 roku.

robson - 6 Lipiec 2010, 13:01

Dzięki ogłoszonemu właśnie przejęciu ITA, Google liczy na zaistnienie na rynku zakupów biletów lotniczych online. Mimo sporej konkurencji wydaje się, że producent wyszukiwarki ma szansę na odniesienie sukcesu. Google nie brak także pieniędzy na inwestycje.

Połowa biletów lotniczych jest dzisiaj rezerwowana online. Dla klientów jest to rozwiązanie niezwykle wygodne - w domowym zaciszu mogą znaleźć ofertę najbardziej pasującą do ich oczekiwań. Z kolei dla linii lotniczych oznacza to ograniczenie kosztów - mniej biur i mniej drukowanych biletów. Popularność zyskały serwisy oferujące usługi wyszukiwawcze oraz rezerwacyjne - pozwalają w krótkim czasie zapoznać się z ofertą setek linii lotniczych bez konieczności odwiedzania poszczególnych stron.

Potencjał w tym rynku dostrzegła Google. Jak wynika z wydanego wczoraj komunikatu, podpisała ona właśnie umowę przejęcia firmy ITA zajmującej się tworzeniem oprogramowania obsługującego dane linii lotniczych, w tym godziny odlotów i przylotów, ceny oraz dostępność miejsc.

Google wierzy, że pomimo dużej konkurencji w tej branży wciąż istnieje miejsce dla nowych graczy, a także możliwość wprowadzenia innowacyjnych rozwiązań. Po zakończeniu akwizycji firma chce przystąpić do prac nad stworzeniem usługi, która w sposób bardziej kompleksowy, ale jednocześnie łatwiejszy w obsłudze pozwoli wyszukać odpowiednie połączenia lotnicze.

Transakcja warta jest 700 milionów dolarów i nie będzie przedmiotem postępowań wyjaśniających ze strony regulatorów rynku - Google nie przejmuje bowiem swojego konkurenta, nie zmienią się więc relacje między działającymi już firmami.

ITA powstała w roku 1996, obecnie zlokalizowana jest w miejscowości Cambridge w stanie Massachusetts. Stworzyli ją specjaliści w zakresie technologii komputerowych z MIT.

robson - 28 Wrzesień 2010, 09:40
Temat postu: Szwecja - pierwszy kraj, w którym będzie można płacić t
Szwecja może być pierwszym krajem świata, w którym znikną płatności gotówką. Domagają się tego wpływowe związki zawodowe sektora finansowego. I mają poparcie banku centralnego.

Chodzi o powstrzymanie fali napadów na oddziały banków. Coraz częściej ich ofiarami są konwojenci i osoby zajmujące się obsługą klientów.

Przykład dał zarząd transportu miejskiego w Sztokholmie. Gdy po serii napadów na kierowców ministerstwo spraw wewnętrznych zażądało dla nich lepszych zabezpieczeń, firma sięgnęła po radykalną metodę: od ponad roku nie można już kupić biletu autobusowego za gotówkę.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt.
Szwecja - pierwszy kraj, w którym będzie można płacić tylko kartą.

mhm - 28 Wrzesień 2010, 09:46
Temat postu: Re: Szwecja - pierwszy kraj, w którym będzie można płaci
robson napisał/a:
Szwecja może być pierwszym krajem świata, w którym znikną płatności gotówką.


U nas nie ma szans :( Nie wyobrażam sobie płacenia kartą na warzywniaku, w kiosku itp itd. Ja obecnie u siebie "na wsi" mam często problem z płaceniem kartą, bo terminal ma problem łącznością. Nie pomaga wymiana terminala, ani softu.
Na szczęście terminal w kasie obok nie ma takich obiekcji :)

Nicpoń - 28 Wrzesień 2010, 10:44

Otóż to, będąc jakiś czas temu w Chocianowie u znajomych, pojechałem na zakupy do Netto. Nawrzucałem do wózka gratów na jakąś tam kwotę i pomykam do kasy. No i po skasowaniu wszystkiego okazuje się, że w Netto kartą się nie płaci, o czym nie wiedziałem, a informacji żadnej pisemnej (np. tabliczki) ni chu chu. Efekt? Zamieszanie przy kasie - anulowanie zakupów i uproszenie pani, aby odłożyła zakupy na bok. Doginanie po Chocianowie w poszukiwaniu bankomatu - brak bankomatu PKO BP - oprócz wybranej kwoty prowizja w plecy :-D
tomektb - 28 Wrzesień 2010, 10:48
Temat postu: Re: Szwecja - pierwszy kraj, w którym będzie można płaci
mhm napisał/a:
robson napisał/a:
Szwecja może być pierwszym krajem świata, w którym znikną płatności gotówką.


U nas nie ma szans :( Nie wyobrażam sobie płacenia kartą na warzywniaku, w kiosku itp itd. Ja obecnie u siebie "na wsi" mam często problem z płaceniem kartą, bo terminal ma problem łącznością. Nie pomaga wymiana terminala, ani softu.
Na szczęście terminal w kasie obok nie ma takich obiekcji :)

i tu Cię zaskoczę w warzywniaku u mnie pod blokiem można płacić kartą więc Twoja wyobraźnia jest trochę za mała na obecne czasy :)

mhm - 28 Wrzesień 2010, 10:55
Temat postu: Re: Szwecja - pierwszy kraj, w którym będzie można płaci
tomektb napisał/a:

i tu Cię zaskoczę w warzywniaku u mnie pod blokiem można płacić kartą więc Twoja wyobraźnia jest trochę za mała na obecne czasy :)


Zapraszam do mnie "na wioskę" :P Teraz przedstawiłeś pogląd na świat jak typowy Warsiawiak (pisownia zamierzona) :) "Jak u mnie jest super to wszędzie jest super, bo przecież za Warszawą nic nie ma"

robson - 28 Wrzesień 2010, 10:58

W Pieszycach (czytaj mieście), ani w Biedronce, ani tym bardziej w Netto nie zapłacisz kartą. Pomijając te większe sklepy to tylko Orlen pozostaje, w którym można zapłacić plastikiem ;(
Dopiero od 2 lat są 2 bankomaty... No ale może za kilkanaście lat i w warzywniaku, pod domem zapłacę (jak nie chce mi się doginać do bankomatu 2km to na razie na kreskę biorę ;) )
A jak w ogóle brak środków na koncie - karta kredytowa i Dzierżoniów zostaje...

tomektb - 28 Wrzesień 2010, 11:07

mhm napisał/a:
Zapraszam do mnie "na wioskę" Teraz przedstawiłeś pogląd na świat jak typowy Warsiawiak (pisownia zamierzona) "Jak u mnie jest super to wszędzie jest super, bo przecież za Warszawą nic nie ma"

a czy ja twierdzę że wszędzie jest super, wyraziłeś się że nie wyobrażasz sobie płacenia w warzywniaku kartą, a nie że u ciebie na wiosce w warzywniaku :-P

mhm - 28 Wrzesień 2010, 11:15

tomektb napisał/a:

a czy ja twierdzę że wszędzie jest super, wyraziłeś się że nie wyobrażasz sobie płacenia w warzywniaku kartą, a nie że u ciebie na wiosce w warzywniaku :-P


Dobra, źle się wyraziłem. Miałem na myśli warzywniak taki jak np. pl. Zielińskiego (blaszak). U mnie w warzywniaku pod blokiem, gdzie wynajmowałem mieszkanie też można było płacić kartą.
Tak czy siak. W Polsce nie prędko gotówkę da się wyeliminować. W USA też się nie spodziewam aby gotówka znikła :)

robson - 3 Listopad 2013, 12:14

Suma summarum, to do końca nie jest dobry pomysł całkowitej eliminacji gotówki. Ano co z tymi biednymi babciami co sprzedają marchewkę na ulicy? Dobrze to opisuje Cejrowski:


P.S. W NETTO od 2 lat można płacić kartą ;) Czekamy na Biedronę ;)


robert - 3 Listopad 2013, 12:57

a w biedronce można płacić telefonem
robson - 3 Listopad 2013, 15:55

robert, Od kiedy?! Słyszałem, ze niestety spaliło to na panewce.
robson - 3 Listopad 2013, 16:05

No tak jest niby od tygodnia ale tylko dla kilku banków. Zatem jeszcze poczekamy aż to będzie powszechne...

KLIK

grigori333 - 3 Listopad 2013, 17:17

Co gotówka to gotówka .
Ja to nawet nie wiem jak się bankomat obsługuje .

sasun71 - 3 Listopad 2013, 17:30

wolę płacić gotówką..finanse wtedy pod kontrolą,dwa do tego trzeba mieć jeszcze telefon.. ;-) na te aplikacje..
grigori333 - 3 Listopad 2013, 17:32

sasun71 napisał/a:
trzeba mieć jeszcze telefon.. ;-) na te aplikacje..
Z tym akurat bym sobie poradził ;-)
sasun71 - 3 Listopad 2013, 17:36

ja mam prostego tela..chyba że bank da mnie gratis :lol: to się przestawie :-)
robson - 3 Listopad 2013, 18:00

Ja też mam starego, poczciwego i niezawodnego Ericssona. Ma z 5 lat a to lata świetlne od tych nowych. Przynajmniej się nie martwię, że bateria szybko mi padnie, jakiś wirus sie dostanie i mnie okradną hakerzy oraz, jak mnie upadnie, to dalej będzie działał ;) W nowych ktoś zbyt mocno przyciśnie i wyświetlacz pęknie, nie mówiąc już o upadkach ;)
OponyImpolex - 29 Listopad 2013, 16:04

Jeżeli chodzi o zakupy w sklepie internetowym,to moim zdaniem bardzo fajna opcja bo nie dość,ze mamy taniej to w dodatku wybór także jest szeroki. A macie jakieś swoje ulubione sklepy?
wojtis1990 - 29 Listopad 2013, 20:40

Korzystam głównie z allegro.pl i bardzo sobie portal chwalę.
grigori333 - 30 Listopad 2013, 08:30

Zrobiłem trzy zakupy przez internet z czego jeden zakończył się powodzeniem , więcej nie zaryzykuje .
Jacoll - 30 Listopad 2013, 14:04

Dużo kupuję przez internet - cena, duży wybór i dość szybka realizacja. W większości Allegro, choć korzystam też ze sklepów internetowych. Jak na razie jestem zadowolony. :-D
miroslaw998 - 30 Listopad 2013, 23:59

Nie mam raczej oporów kupując coś poprzez internet.Trzeba jednak pamiętać co się robi i na jakim forum zakupowym.Takie Allegro czy eBay są raczej bezpieczne i przynajmniej do tej pory nie trafiłem na cwaniaka czy złodzieja.Moja Xantia posiada całą masę elementów i części zakupionych internetowo właśnie na Allegro i w firmie Salko.Ta druga firma jest bardzo solidna ale niestety droga aby nie napisać bardzo droga.Znam jednak przypadek że zgodnie z duchem czasu,właśnie na Allegro w ostatnim czasie pojawili się pośrednicy.Na czym to polega?Aukcja jak każda inna.Towar,cena,opłata za przesyłkę [ważne] i czas na realizację.Kupujący wybrał towar,zaakceptował ceną za przesyłkę i kliknął Kup Teraz.Była to elektroniczna część do rzadkiego auta. W zwrotnym mailu od sprzedającego,dowiedział się między innymi że termin wynosi do ponad 40 dni a nie jak na stronie 6 dni a to z uwagi że sprzedający posiada magazyny poza granicami kraju.Poszło jednak Kup Teraz a więc dla Allegro jest to forma umowy.Kupujący chcąc się wycofać ma problem.Nie zapłaci?Sprzedający wystąpi o zwrot prowizji.Kto z posiadaczy auta będzie czekał aż sprzedający o czym nie ma mowy w aukcji sprowadzi część zza granicy?Jeżeli nie ma innego wyjścia to poczeka ale nigdzie na stronie nikt nie napisał że sprzedający jest pośrednikiem i sprowadza tanią elektronikę z Chin czy Malezji a Allegro zadowolone z każdej prowizji w ostatnim czasie słabo weryfikuje sprzedawców.Ludzie wszystkiego się dziś chwytają i to można zrozumieć.Szkoda tylko że wszędzie dosłownie wykorzystują pewne luki i zarabiają na ludzkiej niewiedzy.Dodam że kilka stron dalej ten element można było zakupić za odrobinę wyższą cenę ale w terminie około tygodnia czasu.Cwaniak wcale nie prowadził sklepu a ludzi judził ceną.
Tama - 17 Styczeń 2014, 09:32

Szczerze powiem, że często kupuję w sieci i na kilkaset przypadków nacięłam się tylko raz. Na szczęście straciłam tylko 12 zł.
Piekarz - 17 Styczeń 2014, 20:21

miroslaw998, Mysle ze na allegro latwo rozpoznac takiego cwaniaka wystarczy za kazdym razem sprawdzac komentarze. Owszem kilka pierwszych osob sie natnie ale juz po kilku transakcjach wyda sie kto to taki.
No chyba ze ktos nie chce wystawic negatywa bo martwi sie o swoje konto zeby nie miec negatywow. Ja osobiscie jak ktos mnie oszuka a tak taki przypadek trzeba nazwac nie mam z tym problemow. Negatyw z rzetelnym opisem co i jak.
Jeszcze nigdy nie mialem problemow z zakupem w zwiazku z tym ze mam na koncie jakies negatywy tylko dlatego ze dostalem je w odwecie.
Ja osobiscie robie zakupy przez neta ale raczej tylko z sprawdzonych zrodel. Wiekszych problemow nie mialem.

OponyImpolex - 4 Luty 2014, 14:10

Ja bardzo często korzystam z formy zakupów przez internet i tak na dobra sprawę naprawdę nie ma się czego obawiać,wystarczy wybrać tylko godny zaufania sklep internetowy,gdzie wszystko będzie w porządku. Poza tym oszczędzamy czas i pieniądze.
falcon89 - 6 Marzec 2014, 10:48

U mnie z zakupami przez internet bywało różnie. Wiadomo, Allegro jest przodownikiem w tej dziedzinie, i wiele tam już zakupów zrobiłem. Martwi mnie tylko że pomimo gwarancji ochrony kupujących, nie są w stanie upilnować wszystkiego do porządku. Mając nawet ten program, dochodzenie swoich racji to prawdziwa udręka i pochłanianie czasu :F . Z ciekawostek w zabezpieczeniach, trafiłem ostatnio na nowy serwis (w sumie wystartowali chyba nawet w tym roku dopiero :P , więc jest tam nie za wiele ) http://bartersi.pl - Tu zakupy dokonuje się w punktach i wyceny również dokonuje się w punktach (punkty to chyba ich wewnętrzny system waluty czy coś w tym stylu), dzięki temu gwarantują że wszelkie spory transakcyjne rozstrzygane są natychmiast, bo wszystkie transakcję są hermetycznie zamknięte w serwisie. W sumie nie głupi pomysł, i fajnie by było gdyby się mocno rozwinęli (głównie z zatowarowaniem -.- )
brownskin - 27 Kwiecień 2014, 19:01

Ja właściwie wszystko kupuję przez Internet. Od kilku lat nawet zakupy spożywcze.
OponyImpolex - 28 Lipiec 2014, 09:46

To też zależy gdzie kupujesz,w jakim sklepie bo im bardziej zaufany i solidny tym lepiej i nie ma się czego obawiać. Ja zawsze kupuje przez internet i jak do tej pory nigdy nie spotkałem się z rozczarowaniem,moim zdaniem warto.
klos200 - 29 Sierpień 2014, 15:17

ja tam czasem jakieś rzeczy zamawiam przez internet ale są to przeważnie przedmioty stałe typu śruby, klocki itp.
OponyImpolex - 17 Wrzesień 2014, 10:42

A opony? Akurat tym się zajmujemy na co dzień i przyznam,że to bardzo dobra opcja o ile rzecz jasna mamy sprawdzony sklep,poza tym jest taniej no i wybór również bardzo szeroki.
Rafal_93 - 17 Wrzesień 2014, 23:00

OponyImpolex, wszystko sie zgadza. ale ludzi nadal odstrasza myśl ze w razie konieczności skorzystania z gwarancji musisz wysyłać towar. I dlatego multum osób opony kupuje na miejscu.
OponyImpolex - 30 Październik 2014, 13:37

Tak,ale często za przesyłkę płaci już producent czy sklepów i jest to na jego koszt z racji warunków i postanowień wynikających z umowy gwarancyjnej,więc tutaj także nie można uogólniać.
wojtekp - 12 Styczeń 2015, 17:38

Chciałbym Was przestrzec przed zakupami w sklepie QUICK-PARTS. Mają swoją stronkę www i konto na allegro. Ponad miesiąc temu kupiłem u nich część, która okazała się niesprawna od samego początku, więc ją zareklamowałem i szybko odesłałem. Dopiero dziś udało mi się odzyskać pieniądze za tę część zwaną MODUŁEM/REZYSTOREM nadmuchu i klimatyzacji. Próbowali najpierw się zasłaniać niewypełnioną kartą gwarancyjną, jednak profilaktycznie zrobiłem zdjęcie zarówno produktu, jak i wypełnionej karty przed odesłaniem. Następnie wysłałem maila ze skieruje sprawę na policje i do sądu (oczywiście do maila dołączyłem odpowiednie zdjęcia jako dowody) i już po kilku godzinach odzyskałem pieniądze. Mimo wszystko niesmak pozostaje i myślę, że sprawa ciągnęłaby się dłużej gdyby nie te zdjęcia. Także różnie bywa z tymi zakupami przez internet...
wojtis1990 - 12 Styczeń 2015, 17:46

wojtekp, przykre, jakoś źle trafiłeś. Setki jak nie tysiące rzeczy kupowałem w internecie, głównie allegro i tablica i nigdy nie miałem żadnego problemu.
robert - 13 Styczeń 2015, 04:26

Ja kupuje sporo rzeczy przez internet, zarówno w sklepach, jak i na allegro i jak na razie to zaledwie kilka razy coś nie poszło - 1 raz zostałem oszukany, ale to na własne żądanie (chytry 2 razy traci) - był nawet wyrok w tej sprawie pani jeszcze chyba zostało parę latek do odsiadki (poszła na szeroką skalę).

Generalnie trzeba być czujnym, bo licho nie śpi.

QP-1 - 15 Styczeń 2015, 15:50

Jako oficjalny przedstawiciel firmy QUICK PARTS chciałbym przedstawić oficjalne stanowisko w powyższej sprawie, gdzie na początku chciałbym zaznaczyć iż to co zostało napisane przez użytkownika wojtekp jest nieprawdą. Klient zakupił u nas towar, zwrócił go bez odpowiednio wypełnionej karty gwarancyjnej i żądał zwrotu pieniędzy. Wyjaśniliśmy, że póki nie dośle tych informacji to zwrot został wstrzymany do wyjaśnienia z wiadomych powodów. Dostawca wymaga wypełnienia wszystkich pól dokumentu zwrotu, a nie tylko numeru konta. Niestety nie jesteśmy jasnowidzem, że wiedzieć co się stało z rezystorem - brak opisu, brak danych auta! Gdy poinformowaliśmy klienta o braku w danych i poprosiliśmy o ich uzupełnienie zaczął się odgrażać policją. Są pewne zasady i normy w polskim prawie i na ich podstawie działamy.
Koniec końców sprawdziliśmy rezystor reklamowany przez klienta - jest sprawny. Potwierdził to nasz producent. Być może klient chciał sobie sprawdzić czy usterka jest winą rezystora i jak stwierdził, że to usterka innego typu to oddał rezystor na "reklamację" sprawną część wmawiając że to wina rezystora? Sprzedaliśmy ponad 100 rezystorów tego modelu, żaden nie wrócił na reklamację. W trosce o zadowolenie klienta, przyjęliśmy część na zwrot, a nie reklamację i sprawę uważamy za zamkniętą. Na stanie mamy SPRAWNĄ część ze śladami montażu i niestety nie jesteśmy w stanie jej odsprzedać. Klient zwyczajnie popsuł naszą część, zwrócił i zażądał pieniędzy grożąc policją. Niesmak pozostaje po klientach którzy w taki sposób realizują reklamacje.

Zapraszamy do odwiedzenia strony i naszej oferty - ponad 13000 tysięcy zadowolonych klientów - 100% pozytywnych komentarzy. Ale jak widać są wyjątki od tej reguły.

PS. Chętnie skonfrontujemy Pana zdjęcia z oryginałem karty gwarancyjnej, który posiadamy u siebie.

arek.pytka - 10 Luty 2015, 10:46

Morał z tego taki że gotówkę trzeba mieć w portfelu zawsze...gdzieś jakiś zaskórniak ponieważ są przypadki ze terminal jest zepsuty ;/np. ja zatankowałem na stacji paliwo chce płacic karta a tam zepsuta?i gdybym nie mial gotówki to by było zapisywanie i w ogóle ;/
wojtekp - 27 Luty 2015, 17:27

Moje oficjalne stanowisko jest zupełnie inne, ale nie zamierzam się nad tym tematem dłużej rozwodzić, bo nie mam tak bujnej wyobraźni... Jedynym plusem tej transakcji jest lekcja na przyszłość.
Grześq91 - 20 Marzec 2015, 09:20

A tutaj - wydaje mi się - odpowiednie podsumowanie całej waszej dyskusji https://www.linkedin.com/...marek-markowski
brownskin - 7 Listopad 2015, 16:08

Ja korzystam głównie z allegro
kasia93 - 16 Listopad 2015, 20:28

Od zawsze robię zakupy przez internet, też głównie z tego względu, że jest przede wszystkim o wiele taniej niż w sklepach. Często jest o wiele większy wybór, bo w sklepach niestety jest on często ograniczony. Nie zdarzyło mnie się na szczęście, że zapłaciłam za towar i go nie dostałam. Może wtedy bym się jakoś zraziła, ale póki co staram się kupować od rzetelnych sprzedawców. A z tym ubezpieczeniem za kupiony towar, to przesadzają, już chcą zdzierać z człowieka kasę.
Piotrek333 - 18 Listopad 2015, 11:40

Ja też nie pamiętam jakiś wałków, na plus minus 100-200 transakcji. Za to, ze względu na wykonywaną pracę obecnie, często coś wystawiam. Nie raz z tzw. egzotycznych maili chciano mnie wyrolować na tzw. nigeryjski przekręt (w dużym skrócie oszust próbuje uzyskać towar, nim wpłynie jego rzekoma płatności, nawet FBI straszy :-P ) . Pierwszy raz lewe potwierdzenie przelewu, kolejne podrobione maile z paypala. A nóż ktoś się nabierze. W końcu "jakoś" trzeba żyć, jak ktoś uczciwie nie potrafi.
Nati23 - 16 Czerwiec 2017, 10:49

Ja już setki razy robiłam zakupy w internecie i nigdy nie było problemu z gwarancją czy oszustami. Oczywiście trzeba wiedzieć gdzie robić takie zakupy. Osobiście polecam poważne sklepy internetowe.
bakano09 - 26 Październik 2017, 21:36

dużo się dowiedziałem od was
audikom - 27 Październik 2017, 18:43

Trzeba się przykładać rzetelnie do wystawianych komentarzy i sprawdzać jakie ma sprzedający.
Jeśli jest dobrze chwalić, źle ganić , z tego tytułu na portalach pozostają dobre firmy bo od tych ze złymi komentarzami coraz mniej kupują .
Podobnie czas i koszt wysyłki (ująć w komentarzu).
W dobrej firmie przesyłka jest tania i szybka.
Przykład pierwszy to amortyzatory zakupione w Zielonej Górze, przesyłka 8 zł kupione rano miałem na drugi dzień w południe w skrzynce do odbioru można , można.
Przykład drugi zakup pralki w Częstochowie, przesyłka 35 zł do południa formalności ,łącznie z załatwianiem kredytu 0% na drugi dzień w południe jest u mnie .
Po prostu przez nasze przyłożenie się do komentarza, wymagamy i podnosimy profesjonalizm usługi jak i obniżamy cenę.

Burakzewsi - 28 Listopad 2017, 12:23

Znalezienie dobrego dystrybutora części do aut wcale nie jest jakoś specjalnie trudne. Wystarczy naprawdę dobrze się rozejrzeć w Internecie lub przynajmniej popytać znajomych. Na terenie Katowic na przykład działa http://autoserwis.pl/ Mają naprawdę świetnej jakości części samochodowe i co bardzo ważne, oferują również dojazd do Klienta.

Ja lubię z nich korzystać z momencie awarii mojego auta, ponieważ poza częściami oferują też wynajem aut zastępczych. Dzięki temu mam w zasadzie kompleksową obsługę w jednym miejscu i nie muszę nigdzie niczego dodatkowego szukać :) Zresztą poczytajcie sobie o nich opinie w Internecie. Mają bardzo dużo pozytywnych, więc sądzę, że jak najbardziej są warci uwagi :) A jakbyście potrzebowali mobilną myjnię samochodową, to również żaden problem :)

staszek - 5 Grudzień 2017, 19:47

Burakzewsi napisał/a:
Znalezienie dobrego dystrybutora części do aut wcale nie jest jakoś specjalnie trudne

Fakt. Jedna znaleźienie dystrybutora POSIADAJĄCEGO potrzebne części - tu już są schody...
Jak np taki drobiazg - łańcuszek waków rozrządu w 2,7HDI a jest tego dwie sztuki, po jednym na głowicę.
Są też i inne pozycje, osiągalne wyłącznie w serwisie za całkiem "przyzwoite" pieniążki.

Za różnymi "drobiazgami" czy to do XM czy do C6 przepytałem dość sporą liczbę firm z "milionami" pozycji w magazynach i...nieważne. :roll:

bzium - 13 Grudzień 2017, 14:21

Zaczynasz i nie kończysz. Jaki to ma sens? :) Liczę na to, że skończysz post.
staszek - 13 Grudzień 2017, 15:41

bzium napisał/a:
Zaczynasz i nie kończysz. Jaki to ma sens? :) Liczę na to, że skończysz post.

To do mnie?
Jeżeli do mnie to "fordy" nawet w wiejskim sklepiku z gwożdziami coś można kupić.
Czym innym jest XM a już C6 - nie ogarniesz "fordem".

PS chcąc coś dodać konstruktywnie w temacie CITROEN czy to XM czy to C6, nie należy plątać w to pospolitość klepaną w milionach sztuk.

Malchus - 16 Grudzień 2017, 13:50

Ja praktycznie wszystko kupuję online...

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group