REGULAMIN FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROËNA


1.Regulamin obowiązuje od momentu opublikowania.
2. Regulamin jest zbiorem zasad, których przestrzeganie ma pozwolić wykorzystać forum w sposób optymalny. Celem regulaminu nie jest ograniczanie swobody korzystania z forum, jakiejkolwiek osobie.
3. W celu zmniejszenia bałaganu i odciążenia forum, jeżeli konto użytkownika będzie nieaktywne przez miesiąc lub przez okres ponad 6 miesięcy, właściciel nie napisze żadnego postu, to na jego adres e-mail, podany przy rejestracji, zostanie wysłana wiadomość z informacją o kasacji konta. Po upływie dwóch tygodni od wysłania informacji oraz braku jakiejkolwiek reakcji ze strony użytkownika, konto zostanie usunięte.
4. Jako użytkownik tego forum zgadzasz się na to, aby Twoje informacje były zachowane w bazie danych. Informacje te nie będą podawane bez Twojej zgody żadnym osobom ani podmiotom trzecim, jednakże administracja forum nie bierze odpowiedzialności za włamania hakerskie prowadzące do pozyskania tych danych.
5. Wszystkie wpisy na forum są własnością ich autorów i biorą oni pełną odpowiedzialność za ich treść. Jeżeli wynikną z tego konsekwencje prawne, administracja może przekazać wszelkie informacje stronom zainteresowanym na temat danego użytkownika oraz pomóc w jego zlokalizowaniu.
6. Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum postów :
a) sprzecznych z prawem polskim oraz międzynarodowym,
b) związanych z każdego rodzaju pornografią (także linków do takich treści),
c) wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej,
d) zawierających treści o charakterze faszystowskim,
e) zawierających treści wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, oraz naruszających nietykalność innych osób itp.
7. Zanim zapytasz o coś najpierw użyj wyszukiwarki!
8. Tematy i posty piszemy w odpowiednich działach forum. Tematy postów powinny być konkretnie sprecyzowane. Temat założony w złym dziale zostanie przeniesiony. Jeśli w danym temacie ktoś napisze odpowiedź, która zaczyna zupełnie nowy temat, post zostanie skasowany lub przeniesiony, wraz z odpowiedziami, do nowego tematu w odpowiednim dziale.
9. Posty zbytnio odbiegające od tematu będą usuwane.
10. Obowiązuje zakaz umieszczania tego samego postu/tematu w kilku kategoriach.
11. Jeżeli tematy będą się powtarzać będą łączone lub usuwane.
12. Przy pisaniu postów nie nadużywamy pytajników czy wykrzykników. Wątki typu: „Pomocy!!!!!!!!!!” lub „Wejdźcie tutaj!!!!!” - będą usuwane.
13. Zabronione jest niepotrzebne formatowanie czcionki (pisanie pogrubioną czcionką, używanie rozmiaru "duży" i "ogromny", kolorowanie – kolor żółty jest zastrzeżony dla administracji forum). Postów nie piszemy WIELKIMI literami.
14. Odpowiadaj zawsze konkretnie i na dany temat, bez (hehe, yhym, acha, właśnie, dokładnie itd). Jest to tzw.: "nabijanie postów" (dodawanie do każdego wątku kilkudziesięciu wypowiedzi o treści "Ok", "Aha", "Popieram", „Dziękuję”, itp., mają na celu jedynie zwiększenie "rangi" i liczby swoich postów na forum, nic nowego nie wnoszą i niepotrzebnie zaśmiecają nasze forum
15. Zanim napiszesz post dokładnie go przemyśl, jeżeli zrobiłeś błąd albo chcesz go poprawić używaj opcji edytuj.
16. Przestrzegamy zasad ortograficznych aby tekst napisany nie raził w oczy i nie było problemów z jego zrozumieniem. Starajmy się pisać "czytelnie" i "zrozumiale" dla innych. Nagminne popełnianie błędów w pisowni będzie również "nagradzane”,
17. Treść postu może być zmieniona przez Administratora lub Moderatora, zastrzega on sobie ponadto prawo do usuwania części wiadomości lub kasowania postu w całości.
18. Prywatne sprawy załatwia się prywatnymi wiadomościami (PW) Każda osobista kłótnia, docinki, prowokacje między użytkownikami będą kończyły się upomnieniami do zablokowania konta włącznie.
19. Umieszczanie zdjęć nie jest moderowane przed ich umieszczeniem, wiec musi być odpowiedzialne, przemyślane i z wyczuciem smaku.
Niedopuszczalne jest umieszczanie na łamach forum zdjęć, które mogą w mniejszym lub większym stopniu zawierać treści:
a) sprzecznych z prawem polskim oraz międzynarodowym,
b) związanych z każdego rodzaju pornografią ,
c) wzywających do nienawiści rasowej, wyznaniowej lub etnicznej,
d) zawierających treści o charakterze faszystowskim,
e) zawierających treści wulgarnych, propagujących przemoc, obrażających uczucia religijne, oraz naruszających nietykalność innych osób itp.
20. Jeżeli użytkownik będzie notorycznie łamał zasady forum, wówczas będzie dostawał ostrzeżenia, aż do usunięcia z forum włącznie.

Z poważaniem: Administracja strony.

Powrót na stronę główną

Powrót na forum