Witam.
Jest pytanko, co padło? sprawa wygląda tak jadę sobie autkiem jakieś 10km z prędkością +- 100 km/h nagle zaświeca się kontrolka STOP i monit na kompie temperatura płynu chłodzącego za wysoka. Zwalniam i wskazówka temperatury opada- ostrzeżenia znikają. Dzieje się to nie często raz na jakiś czas.
Czy to termostat?
Sprawdzałem na biegu jałowym pod domem i wiatrak się włącza temperatura nie świruje. Proszę o pomoc.
Citroen C 5 140KM benzyna 2007 rp
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 2 Grudzień 2016, 13:30
Czy były ubytki płynu, wymiany, dolewki czy układ dobrze odpowietrzony .
Jak z ogrzewaniem w trakcie maks temp. czy daje też ostro gorące .
Może słaba wydajność pompy wody (czy wymieniana) lub przymulony układ .
Miejmy nadzieje że uszczelka nie puszcza do układu .
Oraz kilka innych itp. itd.
_________________ KK
XxxCinuxxX
Mój samochód: Citroen Xantia Break , C5 MK I 3.0V6
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Diesel, PB+LPG
Wersja:: Średnio-Bogata, Exclusive
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 15 razy Dołączył: 09 Gru 2014 Posty: 230 Skąd: Zabrze
Wysłany: 3 Grudzień 2016, 12:02
Bardzo możliwe że układ jest źle odpowietrzony lub uszkodzony czujnik temperatury cieczy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum