Użytkownicy
Grupy
Statystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych 1.6THP
Autor Wiadomość
czyszczeniezawo

Mój samochód: THP
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2012
Dołączył: 17 Sty 2016
Posty: 2
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2018-01-23, 00:29   Czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych 1.6THP

Oferuję usługę czyszczenia zaworów ssących i kanałów dolotowych metodą piaskowania w silnikach 1.6THP, N14, N18, Peugeot/Citroen/BMW/MINI.
oraz
Audi / VW / Seat / Skoda TFSI, FSI, TSI. Alfa Romeo 1.9 JTS, 2.2 JTS. BMW N13, N20, N26, N43, N53, N54, N55. Lexus IS250, IS300. Ford Ecoboost.

System ten pozwala na całkowite usunięcie osadów i nagarów bez demontażu głowicy silnika w sposób bezpieczny dla silnika. Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów polega na demontażu kolektora ssącego i na usuwaniu osadów za pomocą specjalnego granulatu orzecha włoskiego, który pod ciśnieniem sprężonego powietrza uderzając w powierzchnię pokrytą nagarem usuwa ją, nie uszkadzając samej powierzchni kanałów dolotowych i zaworów.

Kontakt: czyszczeniezaworow@wp.pl
http://www.czyszczeniezaworow.pl

Objawy zanieczyszczeń kanałów dolotowych i zaworów ssących mogą wystąpić po około 40-50kkm:


Brak mocy (spadek mocy nawet o 40%)
Nierówna praca silnika na biegu jałowym
Problem z przyspieszaniem (szarpanie)
Słaba reakcja na wciśnięcie gazu
Wypadanie zapłonu
Błąd spalania stukowego
Błąd przepustnicy
Problem z odpaleniem silnika


Oprócz niewątpliwych zalet bezpośredniego wtrysku benzyny do komory spalania, towarzyszyły im i wady - paliwo nie jest podawane do kolektora ssącego tylko bezpośrednio na tłok i tym sposobem nie przelatuje przez kolektor, który był czyszczony paliwem wtryskiwanym do kolektora ssącego. Zwęglone paliwo i olej silnikowy dostający się do kolektora ssącego wskutek recyrkulacji spalin, odkłada się na ściankach kolektora dolotowego i na zaworach ssących. Początkowo problem nie jest dokuczliwy jednak z czasem ma szkodliwy wpływ na sprawność silnika. Zbyt nadmierna ilość zanieczyszczeń na zaworach ssących przyczynia się do ich niedomykania. W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.

Czyszczenie kanałów dolotowych i zaworów ssących możemy osiągnąć również poprzez bardzo skomplikowane i drogie zdjęcie i rozebranie głowicy, a następnie wielogodzinne ręczne mycie agresywnym środkiem czyszczącym.

Producenci chemii dla motoryzacji wprowadzili na rynek chemiczne płukanie kanałów dolotowych, jednak w przypadku przebiegu ponad 40000km tak silnych zabrudzeń, nagarów w układzie dolotowym i na zaworach, ta metoda okazała się nie skuteczna, a rezultaty czyszczeń rozwiązywały problem na bardzo krótki okres czasu.

Osiadający nagar w kanałach dolotowych i zaworach ssących powoduje ich deformację, wypalanie i niedomykanie, rozszczepiając tym samym komorę spalania.
W tym przypadku zastosowanie dodatków do paliwa jest bezużyteczne, bowiem przy bezpośrednim wtrysku do komory spalania paliwo nie ma kontaktu z kolektorem ssącym i zaworami ssącymi.

Kontakt: czyszczeniezaworow@wp.pl
http://www.czyszczeniezaworow.pl

_________________
http://www.czyszczeniezaworow.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA