Użytkownicy
Grupy
Statystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Zakup XM ki prosba o poradę.
Autor Wiadomość
Mish406

Mój samochód: Peugeot 406 3,0 v6
Poj. silnika (cm3): 3.0
Paliwo: Pb
Wersja:: break
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 14 Cze 2018
Posty: 1
Skąd: Elbląg-okolice
Wysłany: 2018-06-14, 12:48   Zakup XM ki prosba o poradę.

Witam szanownych forumowiczów i z góry przepraszam jeśli post zamieszczony jest w nieodpowiednim dziale.

Od jakiegos czasu rozglądam sie za w/w hydrowozem .

Z racji tego, że mieszkam w północnej Polsce wybór XMek jest dość ograniczony.

Jakiś czas temu wpadł mi w oku ten egzemplarz - https://www.otomoto.pl/of...=olx#xtor=SEC-8

I tu pojawia się pytanie do posiadaczy / osób bardziej ogarniętych w temacie :
- Czy jest coś podejrzanego, co przykuwa Waszą uwagę już na zdjęciach ( zdaje sobie sprawę z wieku i ceny egzemplarza). Dodam, że jestem po rozmowie ze sprzedającym - wg niego to typowe ''stan igła nic nie stuka nic nie puka '' , nie ma zastrzeżeń przed wizyta na SKP.

Pozdrawiam serdecznie.

 
 
MarcinLbn
Aktywny



Mój samochód: Megane III / Clio II
Poj. silnika (cm3): 1.2, 1.6
Paliwo: 2 x Benzyna
Wersja:: Dynamique / Campus
Rok prod.:: 2011
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 12 Lut 2014
Posty: 704
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-06-14, 13:38   

Ten rocznik nie miał znaczka na środku?

_________________
Cytryna się sprzedała...
 
 
Brylant52

Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2500
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 64
Skąd: Katowice
Wysłany: 2018-06-14, 20:14   

Gril z przed liftu[94r] a auto z 2000r.
Fotel kierowcy wygląda na 400 tys.
Zobacz czy w Twojej okolicy będzie ktoś miał pojęcie o serwisowaniu tego auta.
Weż kogoś kto ma doświadczenie z hydro i bądż ostrożny.

 
 
audikom
Mechanik


Mój samochód: Audi B3 były Peugeot 306 Xn / Citroeny XM
Poj. silnika (cm3): 1600
Paliwo: B / B , G
Wersja:: sedan oczywiście biały
Rok prod.:: 1990
Pomógł: 19 razy
Dołączył: 18 Wrz 2011
Posty: 726
Skąd: Puławy
Wysłany: 2018-06-14, 21:50   

Miałem pełne skóry w aucie chyba 97r ,były w stanie idealnym,tapicerka na drzwiach była też skórzana,podłokietnik też,podsufitka była czarna.Skóry w xmenie były najwyższej jakości
Ta tapicerka jest podniszczona, nie wiem jak boczki i sufit czy zawsze były w czarnym zestawie
Jak mówią W CIA-ej jak są wątpliwości to są wątpliwości nie należy ich tłumaczyć na ich korzyść
Dużo zdjęć ale tak zrobione że nie wiele na nich widać ,wszystko się błyszczy komora sinika też
Skóra raczej przeszczepiana ze starszego auta, weź vin i sprawdź wyposażenie po vinie

_________________
KK
 
 
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II; C6 2,7HDi
Poj. silnika (cm3): 2446/2720
Paliwo: ON
Wersja:: HB + Estate + fastback
Rok prod.:: 979808
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 452
Skąd: Brzeg
Wysłany: 2018-06-16, 15:36   

Atrapa ze starszego mdelu. Pytanie - dlaczego wymieniono? Po zderzaku niewiele widać. Sprawdzić - da się podnieść podnośnikiem fabrycznym lewy i prawy przód? - newralgiczne miejsce fatalnie rozwiązane..
Siedzenia - typowy przeszczep z muzealnika. Jak skóra to i boczki na drzwiach no i podłokietnik tyż skóra być powinna. Radio nie oryginalne i bez sterowania z kierownicy.
Podłokietnik nieruchomy - bez regulacji; Prawy wyświetlacz - zubożony wariant a więc tylko godzina i temperatura - nie pokaże tematu "paliwo". Nie wiadomo jak lewy wyświetlacz - brak foci a nader często bywa w fatalnym stanie / nieczytelny.

_________________
www.xado.shop.pl
 
 
wandzej

Mój samochód: XM 3.0 V 24
Poj. silnika (cm3): 2975
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Pallas
Rok prod.:: 1991
Dołączył: 17 Lut 2009
Posty: 23
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2018-06-16, 19:38   

Zgadzam się z wszystkim co piszą koledzy powyżej, od siebie jednak dodam, że na chwile obecną w/g mnie najistotniejsza jest ilość korozji, z fotek niewiele wynika, ale tylny prawy błotnik wygląda podejrzanie, one rzadko korodują, chyba po złamaniu od uderzenia w tył. Tak czy inaczej można to ocenić tylko na żywo. Ponadto ten XM nie ma hydoactive, dla jednych zaleta, dla innych to już nie XM. Pod koniec produkcji wersje 2.1 często go nie miały. Widzę też wymieniony przewód wspomagania kierownicy, kilka lat temu za taki do Xantii zapłaciłem około 800,-. Ostanie co zapala mi lampkę ostrzegawczą to pompa Lucasa, za ewentualną regenerację płaci się znacznie więcej niż za wcześniejszego Boscha.

 
 
Kemsey

Mój samochód: XM2.0 TCT, CX 25 TRD TURBO2
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel, benzyna
Wersja:: hachback
Rok prod.:: 1996
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 28 Wrz 2011
Posty: 343
Skąd: Lublin
Wysłany: 2018-06-17, 15:33   

Ten samochód przewija się przez ogłoszenia już około 2 lat tylko z różnymi zdjęciami. Widać, że wiele elementów ma bardzo słabo naniesony lakier. Ogólnie to jakiś zmęczony egzemplarz. Ja bym ominął.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 101 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 4589
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 2018-06-18, 13:26   

Mish406, Jak poszukiwania?
Dobry egzemplarz nie sprzeda nikt taniej jak 10 tys. (Ja swój też bym za mniej nie puścił :-D ).

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA