Mój samochód: Evasion
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Diesel
Wersja:: EURO VAN
Rok prod.:: 1999 Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 79 Skąd: Lublin
Wysłany: 2 Sierpień 2018, 04:51 Po uruchomieniu silnika, włacza się ogrzewanie tylnej szyb
Od kilku tygodni nie mogę poradzić sobie z dość dziwną usterką. Zaraz po uruchomieniu silnika załącza mi się ogrzewanie tylnej szyby i lusterek. Klikając klika raz we włącznik po którymś razie wyłącza się. Wyłączenie auta i ponowne uruchomienie skutkuje ponownie załączeniem ogrzewania. Który przekaźnik jest za to odpowiedzialny? Może ktoś miał podobną przypadłość? Wie co jest przyczyną i jak rozwiązać ten temat?
Tomasz1964
Mój samochód: Citroen C5 MK1
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON
Wersja:: Break
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 24 Sty 2017 Posty: 84 Skąd: Gliwice
Wysłany: 3 Sierpień 2018, 08:37
Może jakieś ustawienia w BSI? Załącza się na stałe czy na jakiś określony czas? Tak też było w Polonezie Caro i po określonym czasie samo się wyłączało. Auto ma FAP? Może kontynuuje wypalanie filtra?
Mój samochód: Evasion
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Diesel
Wersja:: EURO VAN
Rok prod.:: 1999 Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 79 Skąd: Lublin
Wysłany: 3 Sierpień 2018, 19:59
Auto to nie posiada FAP jest to rocznik '99 więc jeszcze za wcześnie. Polonez może i tak miał a ten ma tak od powiedzmy 3 miesięcy. Czy jest odpięty czujnik temperatury zewnętrznej czy jest podane że temperatura pokazuje -20 czy też pokazuje +68 i tak za każdym razem włącza się ogrzewanie tylnej szyby i lusterek. Włącza się to na określony czas czyli około 12 minut tak jak jest zadane przez najprawdopodobniej przekaźnik czasowy. Tylko nie mogę takiego znaleźć.
Mój samochód: Evasion
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Diesel
Wersja:: EURO VAN
Rok prod.:: 1999 Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Lut 2013 Posty: 79 Skąd: Lublin
Wysłany: 13 Sierpień 2018, 18:23
Noe bardzo był czas na grzebanie w aucie. Ale posiadam 3 przekaźniki od sterowania podgrzewaniem tylnej szyby i lusterek. Wykorzystałem między innymi jedna sztukę w drugim aucie (Opel Agila) w tej samej roli. Przekaźnik pod zasilaczem zachowuje się prawidłowo. Wszystkie połączenia są sprawne. Poszedł na stół włącznik. W środku włącznika była maź takie coś przypominające konsystencją wazelinę. Wyczyściłem wszystkie ślizgi w tym włączniku, użyty CX 80 Contacx i wszystko działa jak nowe.
Dziękuję za wszelka pomoc jak zwykle się przydaje.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum