Nie wyobrażam sobie instalacji gazowej 1 generacji do silnika turbo. Tylko sekwencja z bardzo szybkimi wtryskiwaczami i parownikiem z najwyższej półki jest w stanie obsłużyć ten silnik.
dołaczę sie do dyskusji , co do kosztów OC to rejestrujesz się kolego w PZMot i dostajesz kartę ,koszt ok 100 pln a zniżka w PZU dodatkowo 70% , u mnie na XM OC to ponizej 200 PLN. co do silnikow to zdecydowanie polecam benzyne 2,9 , spalanie w trasie to ponizej 9 l/100 , a w mieście to juz od "nogi" zalezy, mi srednia wychodzi 10 l/100 , awaryjność zdecydowanie mniejsza niz innych jednostek, dostęp części bezproblemowy bo silnik byl uzywany w wielu innych szmochodach
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 578 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 30 Sierpień 2018, 09:34
Na zniżkę będzie trzeba poczekać, bo celuję w mk II, raczej z końca produkcji, a auto musi 25l mieć.
Jakimi Ty prędkościami na trasie jeździsz tą V6-tką, że poniżej 9 pali?
na "zwyklych" drogach to "jak sie da" a na s-kach i autostardach ok 140. Mam manual w XM i bardzo ladnie ciągnie na 5 biegu , w C6 mam ten sam silnik w automacie i juz tak ładnie nie chodzi a i spalanie ok 11l/100 to norma , no ale XM jest o kilkaset kg lżejszy
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 578 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 20 Wrzesień 2018, 16:58
Mam pytanie: w których rocznikach były jakie wersje zawieszenia? Chciałbym mieć możliwie najwyższą wersję więc muszę wiedzieć od którego roku były produkowane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum