Pitcarn
Mój samochód: Citroen C5 break
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: HDI
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 170 Skąd: Wrocław
Wysłany: 13 Maj 2018, 17:51
lexią jak najbardziej sprawdzisz który czujnik jest uszkodzony. Przy wentylatorze- jeśli wystąpi błąd to również będziesz mógł go odczytać. Nie wiem jaki masz problem z wentylatorem, ale u mnie jak padł rezystor dmuchawy 54 ohm (szary) to lexia wyświetlała błąd. Z tym że uszkodzenie rezystora można rozpoznać po załączaniu się tylko drugie biegu wentylatora i nie załączaniu się sprężarki klimatyzacji (klima działa tylko podczas jazdy, gdy wentylator napędzany jest pędem powietrza).
Ogólnie lexią sprawdzisz praktycznie wszystko. Wiele komponentów można sprawdzić wykonując test danego elementu np. w układzie klimatyzacji/ nawiewu można lexią wymusić działanie np wentylatora, motoreduktorów itp. w automatycznej skrzyni można sprawdzić elektrozawory itd.
Erinye
Mój samochód: CITROEN C5 II
Poj. silnika (cm3): 1560
Paliwo: ON
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 03 Lip 2014 Posty: 262 Skąd: BYDGOSZCZ
Wysłany: 13 Maj 2018, 20:57
Dziękuję za szczegółową odpowiedź, ale bardziej mnie zastanawia czy wspomnianym ELMem to sprawdzę Tylko o odczyt błędów mi chodzi, ale jednak, żeby pokazało wszystko.
Co do wentylatora to. Jak włączę klimę, włącza się pierwszy bieg wentylatora i z klimą nie ma najmniejszego problemu. Jednak nawet jak przewody od chłodnicy są gorące, to wentylator się nie załącza. Elektryk lexią wymusił uruchomienie drugiego biegu. Pierwszy nie odpalił. Ale przy drugiej próbie, drugi bieg już nie ruszył. Jak i zresztą przy trzeciej i kolejnych. Klima zawsze uruchamia wentylator. Kod błędu to: P0483
Od niedawna posiadam lexię kupiłem nawet laptop z XP. Podłączyłem się do auta celem aktywacji zmieniarki CD. I niestety w Lexi jest tylko test globalny nie ma testu funkcji. Probowalem kilkanaście razy instalowałem podłączałem i ciągle tylko test globalny jest . Proszę o pomoc w prawidłowym uruchomieniu Lexi,tak by były wszystkie funkcje.By można było wejść i ustawić zmieniarkę CD oraz wejść do wyświetlacza i ustawić wyświetlanie danych ze zmieniarki..no i innych bo teraz nie ma.
Mój samochód: CITROEN C-5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: DIESEL
Wersja:: KOMBI
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 2 razy Dołączył: 23 Kwi 2011 Posty: 334 Skąd: Olsztyn
Wysłany: 12 Październik 2018, 14:49
Dajże kolego spokój ze zmieniarką CD.
Jest XXI wiek. Jak nie masz to wymień radio samochodowe z CD na radio z MP3.
W C 5 jest to jak najbardziej możliwe.(z całym panelem)
Druga opcja to zakup na znanym portalu aukcyjnym emitera FM, wtykanego w gniazdo telefonu (odtwarzacza MP 3) i zestrojenia go z jakąkolwiek częstotliwością radiową w aucie.
I jedziesz ......
Funkcje zmieniarki chcę aktywować by podłączyć cyfrowy symulator zmieniarki,, wtedy można odtwarzać utwory z kart pamięci i USB,a przy tym wszystkim sterować z kierownicy...nie będzie to normalna zmieniarka CD tylko cyfrowy odpowiednik.Radia raczej nie wymenie ponieważ jest to radio fabryczne myway z mapami i całym sterowaniem funkcjami auta .
Transmitera FM nie chcę ponieważ nie będzie można sterować z poziomu kierownicy..
Marek620
Mój samochód: Fiat Ulysses
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: benzyna gaz
Wersja:: 136 km
Rok prod.:: 2004
Dołączył: 31 Sty 2016 Posty: 30 Skąd: Bialystok
Polecam , warto obejrzeć , a zorientujecie się ile kasy łupią na nas pseudo fachowcy. Jeśli ktoś zna tego kolesia , ma jakiś kontakt , proszę o info na Pw.
Funkcje zmieniarki udało się aktywować,, zakupiony symulator podłączyłem do radia i wszystko śmiga aż miło..jest sterowanie oraz podgląd na ekranie ..
Symulator został zamontowany w schowku tuż obok wejsc audio..Okazało trzeba było kupić lepszy kabel oraz program oraz że mój model auta lepiej obsługiwać diagboxem..
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Listopad 2018, 09:31
Dziękuję.
Jeszcze jedno pytanie, czy system głośnomówiący działa niezależnie? - ostatnio w C4 (RD4) okazało się, że trzeba emulator wpiąć w to samo miejsce co system głośnomówiący, więc było jedno albo drugie.
Nie wiem o jakim radiu mówisz..w tym o którym piszę ,zmieniarkę podpina się pod wolne wejście tuż pod główna kostką... wejście lewe ,prawe to wejście RCA zwykle podłączone ... system głośnomówiący jest fabryczny i niezależny ,z radia wychodzi tylko mikrofon ale ma do tego specjalne wyjście..
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 13 razy Dołączył: 30 Lis 2011 Posty: 491 Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 19 Listopad 2018, 22:29
O to mi chodziło - wpięcie w wolne miejsce, a nie zamiast. Czyli bez utraty innych funkcjonalności. Mam rneg, jak Ty.
Przykład niekompatybilności podałem z innego radia (RD4), bo mnie to ostatnio zaskoczyło.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum