Witam jesli temat już był to przepraszam jestem nowy i jeszcze nie orinetuje sie co gdzie w waszym forum,dziekuje z góry za wyrozumiałość. dziś majatrowalem przy c2 od żony mamy już je 5lat I czas było wymienić świece. Wszytko bylo wporzadku Gdyby nie jedna Świeca, wyciągnąłem ja bez problemu Ale nie miała zarnikA tega prenta co się nagrzewa. Miał ktoś podobny przypadek.
20181001_202449.jpg Oto jak świecą wygląda. Chętnie wezmę każdą radę pomoc aby wyciągnąć resztę swiecy
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4266 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2 Październik 2018, 10:02
Możliwe że końcówka nadal siedzi w bloku głowicy dlatego zapieczona została urwana,ma możliwość spaść niżej do komory tłoka,Wklep na YT ten tytuł bo zakaz kopiowania : S0000664 - Instrukcja obsługi świec żarowych - bez demontażu głowicy oraz film
Ostatnio zmieniony przez sasun71 2 Październik 2018, 10:05, w całości zmieniany 1 raz
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4266 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 2 Październik 2018, 13:03
Klucz88, Jak pisał Rałał-93 czasem słyszałem pomaga wd40-rozpusci osad,i wypchnie kompresja ,aby tylko żeby nikt nie stał przed silnikiem Ale to słyszałem metoda ,,domowa''typu może się uda..
Poskladalem c2 popsikalem wd40. Zaryzykowałem I odpaliłem auto chodzi bez zmian, lecz raczej zarnik nie wystrzelił, wkrecilem do 4tys.
Teraz mam pytanie czysto teoretyczne czy zarnik wpadnie podczas jazdy? Na mój chłopski rozum nie powinien bo ciągle będzie wydmuchiwany. Czy przy moim rozumowaniu jest jakieś Ale??
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 4 Październik 2018, 22:30
sasun71 napisał/a:
diesel ma sprężanie coś chyba około 30atm.
Takie cisnienie tylko przy sprezaniu bez pracy. Podczas pracy cisnienie przekracza duzo wieksze wartosci. Nie straszcie chlopaka, bo bedzie bal sie jezdzic tym samochodem. Wystarczy przeciez wkrecic czesc gwintowa urwanej swiecy, aby zabezpieczyc sie przed wystrzalem. Swoja droga to bardzo dziwnie sie urwala, najczesciej swieca urywa sie pod gwintem.
No fakt dziwnie, ale rozmawiałem z mechanikami oni zaś twierdzą że to normalne. Mnie dziwi tylko że upalila się w miejscu gdzie najmniej się nagrzewa. No nic narazie zalewam zarnik ropą A żona śmiga do pracy. Sorry teraz nie śmiga bo wymieniam jej rozrząd więc jutro napiszę jak mi poszło:) p.s na pasku ponad 100tys hihi A na całym rozrzadzie 260tys. Niezle nie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum