Koledzy, szukałem szukałem i nic nie znalazłem, dzisiaj wyciągnąłem bagnet bez końcówki, coś odkręcać zdejmować miskę czy olać?. Urwana sama końcuweczka ta która pokazywała poziom oleju.
Mój samochód: C5 sedan
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: nafta
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2009 Pomógł: 2 razy Dołączył: 20 Gru 2015 Posty: 200 Skąd: Chełm
Wysłany: 10 Październik 2018, 21:26
Dzięki szkoda mi trochę bo olej 500km temu zalany a smok czyszczony na wiosne tego roku. Tak czy inaczej chyba sobie odpuszczę, póki co na razie dzisiaj cytrynka została na wymianę świec żarowych, koszmar, na razie dwie odkręcone a dwie urwane
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 11 Październik 2018, 23:11
Plastik nic nie zrobi. Ja w Xsarze od kilku lat mam tak. Od kiedy wprowadzili plastiki te typy tak mają....
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 593 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 13 Listopad 2018, 14:35
W mojej misce olejowej też już "spławik" pływa. (pytanie, czy pierwszy?)
Nie da się dopasować inny bagnet metalowy?
Jeśli byłby np. dłuższy to można by go dociąć i oznakować.
Widziałem, że do 2 litowców robili metalowe, ale chyba krótsze.
Kombinował ktoś z innym bagnetem?
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 593 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 25 Listopad 2018, 13:12
Udało mi się dobrać w sklepie metalowy bagnet oleju.
Jest to zamiennik AutoFrance opisany przez producenta jako do aut C2, C3, 206, 207, z silnikiem 1,6HDI.
Numer: M5212.
Na długość się zgadza, trochę trzeba więcej wyczucia przy wsuwaniu bo jest sztywniejszy, ale za to nie się nie ułamie. Musiałem zdjąć jeden z dwóch oringów bo końcówka była za ciasna.
Na zdjęciu mój stary ułamany bagnet obok nowego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum