forest666
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: Tourer
Rok prod.:: 2010
Dołączył: 27 Lis 2016 Posty: 15 Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 13 Marzec 2019, 15:39 Błędy P1166 i P1151
Witam
Podpiąłem się pod kompa i wyskoczyły mi błędy:
P1166
[Honda] Primary H02S ( No. 1) Heater System Electrical
[Seat/Audi/Volkswagen] Bank 1, Long Term Fuel Trim, Range 2 Rich Limited Exceeded
oraz
P1351
[BMW] Misfire Cylinder 5 With Fuel Cut-off
[Chrysler] Ignition Coil Control Circuit High Voltage
[Ford] Ignition Diagnostic Monitor circuit Input fault
[Toyota]VVT Sensor/Camshaft Position Sensor Circuit Range/Performance Problem ( Bank 2)
[Lexux] VVT Sensor Range/Performance Problem ( Bank 2)
[Mazda] Ignition Diagnostic Monitor Signal Lost to PCM or Out of Range
[Dodge] Ignition Coil Control Circuit High Voltage
[Jeep] Ignition Coil Control Circuit High Voltage
[Volvo] Ignition coil cylinder 1. Signal too high
Co oznaczają konkretnie te błędy, bo mniemam ze jest problem ze świeca żarową i ciśnieniem paliwa.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 13 Marzec 2019, 18:47
forest666, Podłącz pol Lexię to będziesz wszystko wiedział. Czym to sprawdzałeś?
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
forest666
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: Tourer
Rok prod.:: 2010
Dołączył: 27 Lis 2016 Posty: 15 Skąd: Jelenia Góra
Może być tak, że albo pompa pada, albo wtryski leją hmmm... a może jedno i drugie kończy swój żywot. Warto udać się do jakiegoś zaufanego mechanika i to dokładnie zdiagnozować, bo naprawianie auta prze internet to niezbyt dobry pomysł
Może być tak, że albo pompa pada, albo wtryski leją hmmm... a może jedno i drugie kończy swój żywot. Warto udać się do jakiegoś zaufanego mechanika i to dokładnie zdiagnozować, bo naprawianie auta prze internet to niezbyt dobry pomysł
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum