Witam,
zauważyłem będąc pod samochodem wyciek, jak mniemam z tachometru.
Nie za bardzo rozumiem skąd to cieknie, bo na schemacie jest to średnio pokazane. Ktoś może powiedzieć coś więcej? Co należało by wymienić?
wojtekadam
Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 146 Skąd: Lublin
Wysłany: 8 Marzec 2019, 12:01
Witam, wyciek jest z uszczelniacza półosi. Rozwiązanie - wymienić uszczelniacz i spać spokojnie. Z którego roku jet Twój bolid bo piszesz ,że MK I, a rok produkcji podajesz 2007?
Pozdrawiam
Witam, wyciek jest z uszczelniacza półosi. Rozwiązanie - wymienić uszczelniacz i spać spokojnie. Z którego roku jet Twój bolid bo piszesz ,że MK I, a rok produkcji podajesz 2007?
Pozdrawiam
Czy ten uszczelniacz to pozycja nr 10 na schemacie półosi?
URL=https://images91.fotosik.pl/138/ad8c2cc509c489ba.png][/URL
Czyli jak rozumiem jest to wyciek generalnie że skrzyni? Pytam, bo zapewne należało by coś uzupełnić?
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4280 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 16 Marzec 2019, 19:01
Shohoo, Olej po naprawie dał bym nowy do stanu jakim przeważnie jest wlew oleju ,ale dla danej skrzyni jest podana jego ilość więc jak tyle wlejesz nowego to masz spokój;)
Dziwny tytuł wątku, dlaczego " Z tachometru ", pierwsze słyszę o takiej nazwie.
No do tachometru wchodzi prawa półoś.
Mam problem z częściami ponieważ w sklepach nie widzą takich uszczelniaczy.
Tutaj jest jedyny schemat, na którym te uszczelniacze są, ale bez kodów.
Może mi ktoś powiedzieć jaki uszczelniacz kupić dla prawej półosi (ten najwyżej na schemacie) oraz które z nich dobrze by było wymienić przy okazji i też jakieś propozycje bądź kody?
A co z tą w tachometrze, o którą prosiłem (najwyżej na schemacie)? Czy czegoś nie rozumiem i jej nie trzeba wymieniać? Mógłbyś sprecyzować swoją wypowiedź wojtis1990?
Zauważyłem teraz na schemacie poniżej, że pozycja 3 (zaznaczona) ma dodatkowe plus.
+ 3121 46 - to jest uszczelka dyferencjału z prawej strony, czyli ta co kolega wojtis napisał.
+ 2212 23 - ???? dobry trop, ale i tak nigdzie nie znajduje mi takiej
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 18 Marzec 2019, 20:23
Z tego co widzę to masz wyciek z uszczelniacza półosi, numer 10 i 11 na schemacie.
http://prntscr.com/mzn6ec
Ja sobie zawsze spuszczam stary olej i wymieniam oba uszczelniacze bo jak sie leje z jednego to nie chce mi sie za pół roku rozbierać i wymieniać drugiego.
Chyba że jeszcze gdzieś masz jakieś wycieki.
Shohoo napisał/a:
A co z tą w tachometrze, o którą prosiłem (najwyżej na schemacie)? Czy czegoś nie rozumiem i jej nie trzeba wymieniać? Mógłbyś sprecyzować swoją wypowiedź wojtis1990?
Numer OEM 3247 03 na pierwszym twoim schemacie to łożysko podpory półosi, numer OEM 3248 08 to pierścień tego łożyska tej półosi. Jak łożysko zatarte to też trzeba zmieniać, ja zmieniam sobie zawsze na nowe bo kosztuje ze 30 zł i mam potem spokój.
Co jeszcze potrzebujesz wiedzieć ?
Z tego co widzę to masz wyciek z uszczelniacza półosi, numer 10 i 11 na schemacie.
http://prntscr.com/mzn6ec
Ja sobie zawsze spuszczam stary olej i wymieniam oba uszczelniacze bo jak sie leje z jednego to nie chce mi sie za pół roku rozbierać i wymieniać drugiego.
Ok czyli to przez te uszczelniacze leci. Myślałem, że bardziej przez ten 3ci opisany niżej.
wojtis1990 napisał/a:
Shohoo napisał/a:
A co z tą w tachometrze, o którą prosiłem (najwyżej na schemacie)? Czy czegoś nie rozumiem i jej nie trzeba wymieniać? Mógłbyś sprecyzować swoją wypowiedź wojtis1990?
Numer OEM 3247 03 na pierwszym twoim schemacie to łożysko podpory półosi, numer OEM 3248 08 to pierścień tego łożyska tej półosi.
Mi nie chodziło o część ze schematu w NAJWYŻSZYM poście tylko o część NAJWYŻEJ na tym schemacie:
.
To też jest jakiś uszczelniacz i jak on się do tego przecieku ma?
A co do tego łożyska i pierścienia to już mam kupiony.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum