Nie sugeruj się tym, wstawiłem ci wyżej schemat dobrany po twoim VINie, kup uszczelniacze o takich wymiarach jak jest tam napisane.
Ten schemat wszystkich uszczelniaczy też się pokazuje po VINie przecież, no ale dobra.
Czyli sumując wszystko do kupy to wygląda tak?
Jeśli tak no to znaczy, że tam nie ma nic oprócz tej śruby tachometru. Zmylił mnie wtedy wystający kołnierz obudowy i myślałem, że są tu 3 rzeczy (obudowa, śruba i uszczelniacz).
wojtekadam
Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 146 Skąd: Lublin
Wysłany: 19 Marzec 2019, 20:16
Rozwiązanie tego problemu jest niezwykle proste. Zdradzam tajemnice . Nalezy udac sie do sklepu ,najlepiej ASO, i użyć słów - Poproszę uszczelniacz półosi ,pan pójdzie do magazynu ,zdejmie z półki i poda kupującemu, kupujący zapłaci 45zł i bedzie zadowolony. Tyle zapłaciłem w Lublinie w ASO.
Pozdrawiam
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4381 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 19 Marzec 2019, 20:31
Na powyższym zdjęciu nie ma żadnej śruby, tu widać tylko półoś wokół której jest uszczelniacz półosi, no nie da się prościej. Masz numery OEM, idź do niedziałka, carsu albo gdziekolwiek indziej i po numerze ci dobiorą, albo jak radzi wojtekadam, do ASO.
Rozwiązanie tego problemu jest niezwykle proste. Zdradzam tajemnice . Nalezy udac sie do sklepu ,najlepiej ASO, i użyć słów - Poproszę uszczelniacz półosi ,pan pójdzie do magazynu ,zdejmie z półki i poda kupującemu, kupujący zapłaci 45zł i bedzie zadowolony. Tyle zapłaciłem w Lublinie w ASO.
Pozdrawiam
Sposób niezwykle prosty dla osób, które nie chcą wiedzieć więcej niż to co konieczne.
wojtis1990 napisał/a:
Na powyższym zdjęciu nie ma żadnej śruby, tu widać tylko półoś wokół której jest uszczelniacz półosi, no nie da się prościej. Masz numery OEM, idź do niedziałka, carsu albo gdziekolwiek indziej i po numerze ci dobiorą, albo jak radzi wojtekadam, do ASO.
Pozdrawiam
Napisałem w tej sprawie do sklepu z allegro. Pan co prawda też potrzebował 3 maili, żeby odpowiedzieć w końcu na moje pytanie, ale ...
... ta część, o którą pytam od chyba 10-ciu postów to nic innego jak pierścień wałka napędowego (nr 10 na pierwszym schemacie z półosiami jaki wkleiłem w tym wątku).
Reasumując już wiem wszystko to co chciałem wiedzieć.
Napiszę jak po wymianie.
Dziękuję zainteresowanym za pomoc.
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4381 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 20 Marzec 2019, 06:54
Shohoo napisał/a:
... ta część, o którą pytam od chyba 10-ciu postów to nic innego jak pierścień wałka napędowego (nr 10 na pierwszym schemacie z półosiami jaki wkleiłem w tym wątku).
Przecież już dawno ci pisałem że OEM 3248 08 to pierścień.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum