Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2348 Skąd: Kalisz
Wysłany: 4 Kwiecień 2019, 10:14 OBD2 Bluetooth
Jaki interfejs polecacie??
Pożyczyłem na razie taki podstawowy, nie wszystko łapie przez FAP aplikację na telefon, jednak wyświetla dużo parametrów.
Interesuje mnie taki który sam się będzie wyłączać po zgaszeniu auta bo ten co mam pożyczony ma opcję wyssania akumulatora
Generalnie to do podstawowej diagnostyki przez aplikację FAP daje radę, jednak mając lexię to nie ma porównania...
dajcie jakieś linki, może ktoś z was używa jakiegoś i jest z niego zadowolony
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4385 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 4 Kwiecień 2019, 21:04
Mam tego ELM327 BLUETOOTH przez androida, 3 aplikacje, każda pokazuje co innego, jak dla mnie to wogóle bezużyteczne, pokazuje podstawowe parametry. Leży w schowku obok lexii. Dobry jest żeby szybko coś zobaczyć bo lexia długo się łączy albo mieć obrotomierz w pikusiu.
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 594 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 1 Maj 2019, 13:19
Ja też mam, ale to się nadaje do bardzo podstawowej diagnostyki.
Lepsze to niż nic, ale ilość informacji przechodzących przez ten interfejs jest mała.
Jak dotąd to przydał mi się do sprawdzenia temperatury płynu chłodzącego i odczytaniu błędów w C4 Picasso. Fanie się sprawdza jako elektroniczne wskaźniki.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 1 Maj 2019, 18:30
No właśnie. Chyba się opłaca to kupić tylko po to aby sprawdzać jaka temperatura w silniku
Robię zamówienie na ali ....
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2348 Skąd: Kalisz
Wysłany: 5 Maj 2019, 11:00
jaki zamówiłeś?
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
wiki1981
Mój samochód: Toyota Yaris
Poj. silnika (cm3): 1.33
Paliwo: Benzyna
Wersja:: hatchback
Rok prod.:: 2016
Dołączył: 07 Sie 2019 Posty: 1 Skąd: Warszawa
Wysłany: 7 Sierpień 2019, 10:04
To raczej ma takie zastosowanie by podejrzeć niektóre parametry tylko. Do prawdziwej diagnostyki lepiej użyć dedykowanego urządzenia. Swoją drogą niedawno była dość ciekawa promocja i za paręnaście złotych morza było coś takiego kupić.
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 594 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 26 Sierpień 2019, 12:36
Myślę, że cena tych interfejsów jest adekwatna do tego co oferują.
Tym samym idealnie nadają się to tego żeby na stałe leżeć np w schowku. Dzięki temu w razie awarii w drodze można mieć pierwszy wgląd co się dzieje. Nie zawsze pomoże, ale zawsze lepiej coś się dowiedzieć niż nic.
Przynajmniej psychologicznie mamy poczucie, że coś robimy.
ELM327 chyba nic poza silnikiem nie sprawdzimy.
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum