U mnie niestety sie spelnilo, kupilem ostatnie wydanie map z 2017\18 r. i coz, d..pa.Od wczoraj nawi na pokladzie ciagle pokazuje brak satelit i ze sygnal GPS jest zly.Teoretycznie pokazuje gdzie jestem ,ale juz z wytyczaniem trasy jest problem, bo nie jest w stanie jej wytyczyc ani prowadzic do celu. I teraz pytanie, czy Citroen ma obowiazek wypuscic jakas aktualizacje, zeby navi dzialala?Skoro sprzedaja mapy , za niemale zreszta pieniadze, to chyba mimo tego, ze auto nie jest na gwarancji, powinni zapewnic dzialanie sprzetu... Co o tym sadzicie i czy ewentualnie jest ktos, kto pomoglby mi napisac w ichnim jezyku , jakies krotkie pisemko , co z tym robic. Czy moze wystarczy napisac do polskiego ASO? Nie kreci mnie nawi jako dodatkowe urzadzenie.Wolalbym to na pokladzie.
Rafik [Usunięty]
Wysłany: 10 Kwiecień 2019, 09:14
Napisalem do dzialu obslugi klienta i coz, odpowiedz ponizej.
W odpowiedzi na pytanie 190409-008411,
Szanowny Panie,
Producent nawigacji od lat nie wspiera już urządzenia RT3 w postaci tworzenia nowych aktualizacji. Dodatkowo, według posiadanych przez nas informacji, nie jest możliwym aby aktualizacja softu jakkolwiek wpłynęła na skutek zerowania licznika przy 10-bitowym zapisie tygodni. Otrzymaliśmy też informację, że w przypadku problemów po zerowaniu licznika rozwiązaniem może być ręczne ustawienie daty i godziny, jednocześnie wyłączając automatyczną synchronizację. Co prawda rozwiązanie to zostało podyktowane dla urządzeń montowanych po 2010 roku, ale proponujemy wypróbować tę metodę.
Z poważaniem,
Bartłomiej Karaś
Dział Obsługi Klienta Citroen Polska
W celu uzupełnienia zgłoszenia prosimy odpowiedzieć na tę wiadomość, bez modyfikacji jej tematu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum