Generalnie różnią się przede wszystkim końcówkami. I tu moje pytanie.
Czy często i przy jakich modelach używa się tą okrągłą końcówkę oraz tą z żabkami do akumulatora ?
Jak widać w opisie mam C4 z 2007 roku i wiem, że oba będą obsługiwały moje auto.
Dylemat mam nad wyborem, bo im więcej końcówek tym więcej aut będzie można zdiagnozować, ale też więcej przejściówek to i więcej możliwych problemów z jakimiś stykami.
A i jeszcze jedno pytanko. Czy można tak przełączyć Lexią, aby w zapalniczce był prąd stale, a nie tylko po przekręconym zapłonie ?
Proszę o poradę ...
Generalnie różnią się przede wszystkim końcówkami.
Generalnie trza czytać ogłoszonka konkretniej mają takie same okablowanie.
Z tym, że na jednym wsio jest na zdjęciu... na drugim jest w opisie (cytuję) " Urządzenie z pełnym okablowaniem do kompleksowego badania samochodów Peugeot i Citroen."
Takie moje zdanie... Choć osobiście bym wziął z ogłoszenia, gdzie wsio widać na fotkach.
Jestem starym Allegrowiczem i czytam ogłoszenia dokładnie. Ba nawet pisałem do sprzedającego aby doprecyzować co jest, a czego nie ma.
Zacytowany tekst: " Urządzenie z pełnym okablowaniem do kompleksowego badania samochodów Peugeot i Citroen." to taki sam slogan jak "Auto igła" i w praktyce nic nie znaczy.
Tak więc dalej czekam na kolejne (konkretne) rady i odpowiedzi na moje pytania.
Wojtis1990 wiem o tym co napisałeś. Pisałem już wcześniej:"Jak widać w opisie mam C4 z 2007 roku i wiem, że oba będą obsługiwały moje auto. "
Chodzi mi o konkretne odpowiedzi na 3 pytania:
1. Czy często i przy jakich modelach używa się tą okrągłą końcówkę oraz tą z żabkami do akumulatora ?
2. Dylemat mam nad wyborem, bo im więcej końcówek tym więcej aut będzie można zdiagnozować, ale też więcej przejściówek to i więcej możliwych problemów z jakimiś stykami.
3. Czy można tak przełączyć Lexią, aby w zapalniczce był prąd stale, a nie tylko po przekręconym zapłonie ?
Mój samochód: citroen C5 / Saxo / BX / BOXER
Poj. silnika (cm3): 20151425
Paliwo: diesel / diesel / Bp / diesel
Wersja:: Tourer Exclusive / Hatchback
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: tynski.janusz Pomógł: 107 razy Dołączył: 27 Maj 2010 Posty: 3601 Skąd: Olkusz
Wysłany: 27 Wrzesień 2015, 07:19
Patrykd napisał/a:
przy jakich modelach używa się tą okrągłą końcówkę
Ta okrągła to jest przejściówka.
Patrykd napisał/a:
tą z żabkami do akumulatora ?
Ta z kolei jest od BXsa w dół.
Patrykd napisał/a:
Dylemat mam nad wyborem, bo im więcej końcówek tym więcej aut będzie można zdiagnozować, ale też więcej przejściówek to i więcej możliwych problemów z jakimiś stykami.
Wszystkie mają tyle samo w komplecie.
Patrykd napisał/a:
Czy można tak przełączyć Lexią, aby w zapalniczce był prąd stale, a nie tylko po przekręconym zapłonie ?
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 30 Marzec 2017, 20:58
Ja na win7 i win10 instaluję program Virtualbox
Super sprawa. Trzeba mieć tylko płytkę z win XP i zainstalować drugi system wirtualnie.
Bardzo wygodny sposób. Nie trzeba "wyłączać" nawet tego wirtualnego systemu a zamrozić w otwartym już programie Lexia. Bardzo wtedy szybko możemy uruchomić system w miejscu, w którym skończyliśmy pracę
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 27 Maj 2018, 23:17
Nikt nie zakupił zestawu na bluetooth? Też jestem ciekaw jak to śmiga....
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Pitcarn
Mój samochód: Citroen C5 break
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: HDI
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 170 Skąd: Wrocław
Wysłany: 30 Maj 2018, 19:00
te cudo to chyba jakiś fake. Nawet nie działa z diagboxem/ lexią tylko jakim scan coś tam
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5038 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 28 Kwiecień 2019, 16:48
A ELM 327 ktoś ma? Działa to?
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
diodalodz
Mój samochód: Citroen XM mk1
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: LPG+PB
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 18 razy Dołączył: 28 Lip 2013 Posty: 349 Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Kwiecień 2019, 22:28
ja mam i zależy od czego
Np fiata z Multiecuscan ogarnia, ale nie całego
Moim zdaniem słabe... ale czasami do parametrów silnika wystarczy.
test
Mój samochód: Citroen XM 2.0 16V
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B/G
Wersja:: ?
Rok prod.:: 1995
Dołączył: 09 Maj 2009 Posty: 48 Skąd: Lublin/Poznań
Wysłany: 29 Kwiecień 2019, 04:06
diodalodz, No raczej na forum citroen chodzi nam czy działa na cytrynach.... No i na jakich sprawdzałeś ewentualnie....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum