No i po problemie (mam taką nadzieję ). Jednak było to zapowietrzenie układu. Położyłem autko na glebę, kierownica max w prawo, chwile odczekałem z pracującym wspomaganiem na przelew. Trochę się poprawiło ale za to dzisiaj już pracowało płynnie, czyli tak jak książka pisze.
Choć przyznam, że to chyba nie koniec przygód z pompą.
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 23 Wrzesień 2012, 14:21
Ja nic z tym nie robiłem co jakiś czas raz na dwa tygodnie bawię się hydrauliką, robię pompki, kręcę kierownicą prze chwilę. W międzyczasie urwał mi się króciec na pompie LHM i musiałem ją wymienić. No i sie uspokoiło.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
W międzyczasie urwał mi się króciec na pompie LHM i musiałem ją wymienić.
Moze przez to ciagle krecenie i przysiady.
robert napisał/a:
No i sie uspokoiło
Na szczescie u mnie obeszlo sie bez wymiany. Na bank to bylo powietrze, bo teraz juz chodzi ok (prawie ).
_________________ Pozdrawiam Jacek
trebacz87
Mój samochód: Citroen XM , CX
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: PB/LPG ; ON
Wersja:: Wysoka ; Leader
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Lut 2010 Posty: 209 Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 8 Kwiecień 2013, 17:40
Witam. Ostatnio walczyłem z pompa LHM bo zerwał sie pasek i postanowiłem wrócić do oryginalnego koła pasowego. Rozebrałem pompę od 2,5TD żeby uszczelnić przy okazji i się okazało że pompy od nowej V6 różnią się wewnętrznie od pozostalych. Tłoczki w V6 są dłuższe z nacięciem , sprężyny też dłuższe, na wałku są 2 łożyska z tulejkami (1mm grubsze) , w części wspomagania nie ma zaworu . Czy wie ktoś dlaczego zmienili tłoki i sprężyny ? Co do zaworu to pewnie dlatego że V6 ma zawór w czwórniku pod zderzakiem , ale po co tłoki zmieniać ? Co mogła taka zmiana dać, albo zabrać ?
Zdjęcie0100.jpg
Plik ściągnięto 113 raz(y) 209,11 KB
Zdjęcie0099.jpg
Plik ściągnięto 108 raz(y) 161,42 KB
mateusz25
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2496
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1998 Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Sty 2015 Posty: 330 Skąd: Goleniów
Wysłany: 22 Lipiec 2019, 13:49
Wiecie gdzie wychodzą sztywne przewody z pompy? Składam silnik 2.5 i jeden mam pod maską a drugi wyjety co nie wiem jak go przykrecic
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum