Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Pompa LHM
Autor Wiadomość
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 13 Wrzesień 2012, 04:35   

To czekamy na juniora. Moze sie podzieli uwagami. ;-)

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 13 Wrzesień 2012, 20:14   

No i po problemie (mam taką nadzieję ;-) ). Jednak było to zapowietrzenie układu. :-? Położyłem autko na glebę, kierownica max w prawo, chwile odczekałem z pracującym wspomaganiem na przelew. Trochę się poprawiło ale za to dzisiaj już pracowało płynnie, czyli tak jak książka pisze.
Choć przyznam, że to chyba nie koniec przygód z pompą. :-/

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
robert
Aktywny



Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995
Pomógł: 40 razy
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 1898
Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 23 Wrzesień 2012, 14:21   

Ja nic z tym nie robiłem co jakiś czas raz na dwa tygodnie bawię się hydrauliką, robię pompki, kręcę kierownicą prze chwilę. W międzyczasie urwał mi się króciec na pompie LHM i musiałem ją wymienić. No i sie uspokoiło.

_________________
Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...

Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
 
 
Jacoll
Mechanik
Jacek



Mój samochód: Xsara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1,6
Paliwo: benzynka
Wersja:: Pikuś
Rok prod.:: 2008
SKYPE - login: jacoll72
Pomógł: 176 razy
Dołączył: 31 Paź 2010
Posty: 3828
Skąd: Lipinki Łużyckie
Wysłany: 23 Wrzesień 2012, 18:03   

robert napisał/a:
W międzyczasie urwał mi się króciec na pompie LHM i musiałem ją wymienić.

Moze przez to ciagle krecenie i przysiady. ;-)
robert napisał/a:
No i sie uspokoiło

Na szczescie u mnie obeszlo sie bez wymiany. :-) Na bank to bylo powietrze, bo teraz juz chodzi ok (prawie :-/ ).

_________________
Pozdrawiam Jacek :-)
 
 
trebacz87

Mój samochód: Citroen XM , CX
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: PB/LPG ; ON
Wersja:: Wysoka ; Leader
Rok prod.:: 2000
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Lut 2010
Posty: 209
Skąd: Dolnyśląsk
Wysłany: 8 Kwiecień 2013, 17:40   

Witam. Ostatnio walczyłem z pompa LHM bo zerwał sie pasek i postanowiłem wrócić do oryginalnego koła pasowego. Rozebrałem pompę od 2,5TD żeby uszczelnić przy okazji i się okazało że pompy od nowej V6 różnią się wewnętrznie od pozostalych. Tłoczki w V6 są dłuższe z nacięciem , sprężyny też dłuższe, na wałku są 2 łożyska z tulejkami (1mm grubsze) , w części wspomagania nie ma zaworu :/ . Czy wie ktoś dlaczego zmienili tłoki i sprężyny ? Co do zaworu to pewnie dlatego że V6 ma zawór w czwórniku pod zderzakiem , ale po co tłoki zmieniać ? Co mogła taka zmiana dać, albo zabrać ?



Zdjęcie0100.jpg
Plik ściągnięto 113 raz(y) 209,11 KB

Zdjęcie0099.jpg
Plik ściągnięto 108 raz(y) 161,42 KB

 
 
mateusz25

Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2496
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 1998
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 10 Sty 2015
Posty: 330
Skąd: Goleniów
Wysłany: 22 Lipiec 2019, 13:49   

Wiecie gdzie wychodzą sztywne przewody z pompy? Składam silnik 2.5 i jeden mam pod maską a drugi wyjety co nie wiem jak go przykrecic

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA