Użytkownicy
Grupy
Statystyki


Poprzedni temat «» Następny temat
Olej ceramiczny - efekty
Autor Wiadomość
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II; C6 2,7HDi
Poj. silnika (cm3): 2446/2720
Paliwo: ON
Wersja:: HB + Estate + fastback
Rok prod.:: 979808
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 491
Skąd: Brzeg
Wysłany: 12 Sierpień 2019, 12:10   

Chip napisał/a:
1 - MIHEL lekko wszedł na salony... Tutaj:

https://www.youtube.com/watch?v=y8iV9MjPDes

Przykre ale prawdziwe - ZERO informacji technicznej wsparte 100% reklamiarstwa.
Tak na marginesie - jakoś w ostatnich latach kilka razy zaglądałem pod linki do tego gościa - ma gadane i na tym koniec.
Smutne...

_________________
www.xado.shop.pl
 
 
Chip


Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1800 (EW7A)
Paliwo: Benzyna + LPGTech DUO
Wersja:: Grand Picasso I (UA)
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 123
Skąd: Legnica
Wysłany: 12 Sierpień 2019, 23:34   

staszek napisał/a:
[...]zaglądałem pod linki do tego gościa - ma gadane i na tym koniec.
Smutne...


Eee no... Aż tak źle chyba nie jest... Z reguły faktycznie opisuje tematy bardzo, ale to bardzo powierzchownie, bez drążenia sedna ale za to sporo testów robi dość interesujących - np. z serii hit czy kit - ceramizery, magnetyzery, płukanki itd... Sporo rozjaśnia w tematach. A już recenzja działania ustrojstwa typu Fuel Shark to w ogóle bania... :mrgreen: No i do tego sadystyczne testy o których zawsze marzy się gdzieś z tyłu głowy, ale szkoda na nie swojego auta ;-) - np. Kujawski czy WD40 zamiast oleju silnikowego... :-P :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Ja tam gościa lubię... Chociażby za to że nie żeruje w necie na doświadczeniach innych, tylko sam próbuje coś sprawdzać i udowadniać...

Swoją drogą, może skoro gość wykorzystał w serii olej MIHELa to może warto spytać czy nie zrobiłby jakiegoś testu z preparatami lub olejami XADO?

_________________
"Pierwszego samochodu nigdy nie zapomnisz. Pierwszej żony też..." - Stirling Moss
 
 
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II; C6 2,7HDi
Poj. silnika (cm3): 2446/2720
Paliwo: ON
Wersja:: HB + Estate + fastback
Rok prod.:: 979808
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 491
Skąd: Brzeg
Wysłany: 13 Sierpień 2019, 07:13   

Chip napisał/a:
Swoją drogą, może skoro gość wykorzystał w serii olej MIHELa to może warto spytać czy nie zrobiłby jakiegoś testu z preparatami lub olejami XADO?

Nie, nie warto. Dlaczego?
1. Zatrzymał się na poziomie sztucznego nanoszenia warstw ceramicznych i nijak tego nie przejdzie.
2. Doznania subiektywne jakich nie poprze dowodami natury fizycznej.
3. Linkowany filmik "pachnie" lokowaniem produktu - zleconko się realizuje.

Pozostaję przy wykonanych próbach, testach i badaniach spoza naszego kraju jako bardziej miarodajne niźli bezdowodowe opowiastki. Są w świecie laboratoria jakie posiadają odpowiednie wyposażenie - polska nauka do nich nie należy i jeszcze długo należeć nie będzie - przygnębiające...

_________________
www.xado.shop.pl
 
 
jarulis
Mechanik



Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 410
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 13 Sierpień 2019, 07:54   

Chip napisał/a:
Swoją drogą, może skoro gość wykorzystał w serii olej MIHELa to może warto spytać czy nie zrobiłby jakiegoś testu z preparatami lub olejami XADO?

Chip, Ty go przecież robisz :D
Tobie bardziej bym zaufał niż temu tam... ;)

_________________
Pozdrawiam! Jarek
 
 
Chip


Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1800 (EW7A)
Paliwo: Benzyna + LPGTech DUO
Wersja:: Grand Picasso I (UA)
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 123
Skąd: Legnica
Wysłany: 13 Sierpień 2019, 23:36   

jarulis napisał/a:
Ty go przecież robisz :D [...]


Nie no, nie przesadzajmy... :)

Michu w M4K ma możliwości swobodnej rozbiórki silnika, sprawdzenia stanu panewek, pomierzenia kompresji, wrzucenia auta na hamownię itd. To są dopiero możliwości rzetelnego sprawdzenia czy jakiś specyfik działa czy nie... Ja ze swoim śmiesznym kontrolowaniem brania oleju, poziomów spalania i okazjonalnego pomiaru kompry to jestem cienki jak żeberko bakterii... :mrgreen:

Dlatego widzę większe możliwości sprawdzenia działania produktów XADOwskich u niego. Oczywiście, jak pisze Staszek, najlepiej byłoby znaleźć niezależny lab z mnóstwem urządzeń pomiarowo-kontrolnych oraz dostępem do czasu badawczego w stanie nieważkości na ISS, ale klasycznemu kowalskiemu już takie "Michowskie" badanie pewnie by wystarczyło... :-)

_________________
"Pierwszego samochodu nigdy nie zapomnisz. Pierwszej żony też..." - Stirling Moss
 
 
Chip


Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1800 (EW7A)
Paliwo: Benzyna + LPGTech DUO
Wersja:: Grand Picasso I (UA)
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 123
Skąd: Legnica
Wysłany: 14 Sierpień 2019, 00:03   

staszek napisał/a:
Zatrzymał się na poziomie sztucznego nanoszenia warstw ceramicznych[...]


O... :shock: A co to znaczy "sztuczne" nanoszenie warstw ceramicznych? Jest jakieś... Naturalne? Eko czy coś...? :-) W moim rozumieniu czy dzialamy olejem z rewitalizantem czy tez samym rewitalizerem dodawanym "na twardo" to zawsze sztucznie odbudowujemy te warstwy w silniku.


staszek napisał/a:
Doznania subiektywne jakich nie poprze dowodami natury fizycznej[...]


Nie tam żeby Micha bronił, ale wydaje mi się że już sam pomiar kompry przed i po dużo by powiedział. De facto tego nie zrobił ale gdyby do tego doszło to było by to z pewnością mocno obiektywne. Wydaje mi sie jednak że sensem odcinka było zarysowanie wizji jak działają takie rzeczy w silniku, a nie zawody czy lepszy jest olej z ceramizerem czy też sam ceramizer. Tu trzeba wyraźnie powiedzieć że wywód o tym, iż w samym oleju stężenie ceramizera w przeliczeniu na 1 litr może być niewystarczająca jest dość istotna wiadomością. Niby to logiczne, a pewnie wielu kupujących olej z takimi dodatkami nie zastanawia się nad tym...

staszek napisał/a:
Linkowany filmik "pachnie" lokowaniem produktu - zleconko się realizuje


A no to pewnie racja... Nawet zaryzykuję twierdzenie że MIHEL ma pewnie małe problemy z rozwinięciem skrzydeł w Polsce i być może postanowił chwycić się wejścia w świadomość polskich użytkowników aut "tylnymi drzwiami" :-) Ponad milion subskrybentów kanału M4K to potencjalnie niezły rynek. Niech teraz tylko 20% z nich kupi ten olej do następnej wymiany oleju w najbliższym roku i już do MIHELa popłynie ponad 30 baniek przychodu...
To jest właśnie siła internetowych "trendsetterów"... :lol:

Ciekawe tylko czy Michu spytał MIHELa o certyfikaty zgodności ich olejów jak ja, i co by zrobił jakby usłyszał że "nie robią certyfikacji bo to i tak dla kupującego niczego nie zmienia..." :-D

A wracając do "trendsetterstwa" - może to właśnie jest kolejny powód aby wyjść do Micha z propozycją testów XADO?

_________________
"Pierwszego samochodu nigdy nie zapomnisz. Pierwszej żony też..." - Stirling Moss
 
 
jarulis
Mechanik



Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Sedan
Rok prod.:: 2010
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 30 Lis 2011
Posty: 410
Skąd: Ruda Śląska
Wysłany: 14 Sierpień 2019, 06:12   

Podstawową trudnością jest zmierzenie trwałości zmian. Samych zmian - poprawy kompresji chyba już nikt nie kwestionuje. Więc na moim przykładzie sprzed lat: pomiar kompresji, czy w motocyklu, czy w ZX dowodzą, że Xado działa. Nie potrzebuję testów tego pana, tym bardziej, że mnie (jako widza) nie traktuje poważnie. Ma zapewne inny target.
Pomiaru w ZX dokonałem po ponad roku od aplikacji. Zwykle ZX robiłem ok. 10 tys. km rocznie. Przykład z woskiem jest wymowny, ale może odnosi się do zaprezentowanych produktów. Natomiast IMO "wosk", który utrzymuje się przez ponad rok, to megawosk :D
Faktem jest, że efekt nie jest trwały, bo nie może być z natury rzeczy, i nikt tego nie powinien oczekiwać. Proces ceramizacji powtarza się okresowo. Interwały aplikacji mówią o jakości ceramizera i to powinno się sprawdzać...

ps. Jakoś nie przekonuje mnie fakt, że jeden odcinek adresowany jest do meganiedowiarków i robione są rozbiórki, pomiary, testy... A w innym wystarczy opowiastka, bo temat potraktowany ogólnie. Jak ogólnie, to wcale.
Tak na poważnie i bezstronnie: powinien zacząć od przeglądu rynku, przedstawienia programu "badań", ich przeprowadzenia i zestawienia wyników. Niestety na wyniki trzeba by poczekać, a to być może nie wpisuje się w ramy cotygodniowego programu... Nie wiem.

_________________
Pozdrawiam! Jarek
 
 
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II; C6 2,7HDi
Poj. silnika (cm3): 2446/2720
Paliwo: ON
Wersja:: HB + Estate + fastback
Rok prod.:: 979808
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 491
Skąd: Brzeg
Wysłany: 15 Sierpień 2019, 16:53   

Chip napisał/a:
O... A co to znaczy "sztuczne" nanoszenie warstw ceramicznych? Jest jakieś... Naturalne? Eko czy coś...? W moim rozumieniu czy dzialamy olejem z rewitalizantem czy tez samym rewitalizerem dodawanym "na twardo" to zawsze sztucznie odbudowujemy te warstwy w silniku.

No i proszę...mam potwierdzenie zupełnego braku rozumienia tematu "rewitalizacja". Celowo pomijam "ceramizacja" albowiem owe okreslenie jest nieadekwatne do zachodzącego procesu.

Pomiar ciśnienia sprężania przed i po - wykonano kilkaset tysięcy takich pomiarów w skali świata - ma być jeszcze jakiś od jakiegoś..? Tylko w Polsce takich pomiarów wykonano setki - za mało? Jest filnik na Y.T. będący własnością TVN gdzie takowe pomiary robiono no i autko przehodziło TRZY RAZY przez tą samą hamownię. Były sprawdzenia na hamowniach całego świata - mamy powielać te pomiary w Polsce - w jakim celu?
Jak ju ż - polecam WMV na Y.T. sprzed wielu lat - badania wykonane na jednym z chińskich uniwersytetów technicznych, jakich do dnia dzisiejszego nikt nie podważył a także i nie powtórzył. Szczególnie polecam slajdy między 3,30 minutą a 4,30. Polecam i oczekuję recenzowania tam zaprezentowaych informacji. Mam te badania własnoręcznie przetłumaczone na język polski i jakoś NIKT kto z nimi się zetknął nie odważył się na wydanie recenzji no i wniosków płynących z całości informacji tam podanych - dlaczego?
Link: https://www.youtube.com/watch?v=tcvM0AIOgiQ

_________________
www.xado.shop.pl
 
 
Chip


Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1800 (EW7A)
Paliwo: Benzyna + LPGTech DUO
Wersja:: Grand Picasso I (UA)
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 123
Skąd: Legnica
Wysłany: 16 Sierpień 2019, 01:04   

staszek napisał/a:
No i proszę...mam potwierdzenie zupełnego braku rozumienia tematu "rewitalizacja".[...]


Oj Staszek... :oops: Zaraz się unosisz... Tak po chłopsku - Dla mnie sztuczne jest wtedy kiedy sami świadomie w to ingerujemy, a naturalne kiedy dzieje się to samo za przyczyną samoistnych właściwości jakiegoś materiału.

Przykładem może być np. uszczelnianie zbiorników paliw czy innych cieczy w przypadku punktowego przebicia:

Sztuczne - kiedy po przebiciu zbiornikai dodaje się do niego jakiś specyfik który uszczelnia ścianki (a nawet XADO ma chyba w ofercie uszczelniacze chłodnic)
Naturalne - kiedy materiał z jakiego wykonano ścianki w momencie przebicia potrafi się zasklepić i nie dopuścić do wycieku (oczywiście nie na wieczność)

Innym przykładem mogą być łożyska wolnobieżne:

Sztucznie smarowane - z zewnątrz wg interwału podanego przez producenta
Narturalnie smarowane - samosmarujące ze względu na rodzaj materiału z którego wykonano ich elementy (teflony, molibdeny i inne innowacyjne duperszwance)

I o to mi chodziło... Z Twojego wątku wywnioskowałem że jest, poza sztuczną rewitalizacją silników, jaką dla mnie jest świadome dodawanie preparatów XADO, także jakaś rewitalizacja "naturalna". Tak to po prostu zabrzmiało, a byłby to ciekawy temat do rozwinięcia...

staszek napisał/a:
Pomiar ciśnienia sprężania przed i po - wykonano kilkaset tysięcy takich pomiarów w skali świata - ma być jeszcze jakiś od jakiegoś..? Tylko w Polsce takich pomiarów wykonano setki - za mało?[...]


Mi tam więcej nie potrzeba... :) Prawdę mówiąc po tym jak zadziałał w 3 "moich"samochodach XADO Anticarbon to w ciemno wierzę w XADO EX120. Ale wiesz... Ogólnie to pewnie jest tak samo jak z całunem turyńskim - wierzących nie trzeba przekonywać, ale ateistom nie wystarczą nawet najbardziej rzetelne dowody... :-P :-D

staszek napisał/a:
Jest filnik na Y.T. będący własnością TVN [...]polecam WMV na Y.T. sprzed wielu lat - badania wykonane na jednym z chińskich uniwersytetów technicznych, jakich do dnia dzisiejszego nikt nie podważył[...]Mam te badania własnoręcznie przetłumaczone na język polski[...]


Wiem, widziałem i to nie raz, bo od tego zaczęło się moje zainteresowanie produktami XADO. Zresztą ten reportażyk TVNowski, z dokrętką po, bodajże 40 tysiącach km, nawet wczoraj sobie zapuściłem. Do tego filmik z analizą na uniwerku w ChinChuan + filmik z próbą na grawerowanej bieżni łożyska nakręcony w labie XADO. Po takiej dawce spokojnie można nabrać zaufania do tych produktów. Co oczywiście, tu sorry za szczerość, nie znaczy że XADO jako jedyne może mieć monopol na technologię rewitalizacji silników, byle by tylko inni równie dobrze to udokumentowali w testach i badaniach. Jednak na chwilę obecną chyba takich podmiotów na rynku moto nie ma... :-) Choć o ile pamiętam CERAMIZER z Chemmotoru ma jakiś atest PZMotu.

Możesz na priv podrzucić to tłumaczenie badań XADO z tego uniwerku? Nie ukrywam że film jest dla mnie ogólnie zrozumiały, jednak te ich dżdżownice w opisach są trochę nie do przeskoczenia a jak wiadomo diabeł lubi tkwić w szczegółach... :-D

_________________
"Pierwszego samochodu nigdy nie zapomnisz. Pierwszej żony też..." - Stirling Moss
 
 
Chip


Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1800 (EW7A)
Paliwo: Benzyna + LPGTech DUO
Wersja:: Grand Picasso I (UA)
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 123
Skąd: Legnica
Wysłany: 16 Sierpień 2019, 01:19   

jarulis napisał/a:
Pisałem już wcześniej, że Valvoline Maxlife 5W40 miałem podobne zużycie oleju jak dla Total 9000 Energy 5W40[...]


No to tylko taka ciekawostka w temacie. Co prawda w odniesieniu do nieco innej, żeby nie napisać wrogiej :-P ;-) :-D stajni, ale zajawka ciekawa...

https://www.wyborkierowco...w-ciezarowkach/

Może jakby dobrze poszukać to dobrałoby się jakieś smarowidło z innego gatunku, żeby te nasze EW7A czy EW10 lepiej sobie radziły ze swoją legendarną olejożernością... Nie wiem, może jakiś olej od koparek...? :-D :-D :-D

_________________
"Pierwszego samochodu nigdy nie zapomnisz. Pierwszej żony też..." - Stirling Moss
 
 
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II; C6 2,7HDi
Poj. silnika (cm3): 2446/2720
Paliwo: ON
Wersja:: HB + Estate + fastback
Rok prod.:: 979808
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 491
Skąd: Brzeg
Wysłany: 16 Sierpień 2019, 07:49   

Chip napisał/a:
Dla mnie sztuczne jest wtedy kiedy sami świadomie w to ingerujemy

Sztuczne - ingerujemy poprzez nanoszenie warstw poprzez metalizację, galwanizację, napawanie i tp. następnie obrabiamy współpracujące elementy z ich dopasowywaniem.
Chip napisał/a:
a naturalne kiedy dzieje się to samo za przyczyną samoistnych właściwości jakiegoś materiału.

Własnie TAKI materiał TYLKO dodajemy a proces samoistnie się inicjuje. Ta właściwość została przypadkowo odkryta podczas wierceń w ziemi (skałach) a odnosi się do szczególnego rodzaju minerału kopalnego. Trudno by było aby wytworzone SZTUCZNE elementy same o ten minerał zadbały.
Chip napisał/a:
nie znaczy że XADO jako jedyne może mieć monopol na technologię rewitalizacji silników

Masz rację - nie jedyny. Są takowe ale nie w Polsce a nawet nie w U.E. (mnie przynajmniej nic nie wiadomo o ich obecności na rynku). Jest pewien niuans - wszystkie one są oparte o TEN SAM minerał bo póki co - NIE ZSYNTETYZOWANO odpowienika. Chińczycy zrobili badania z myślą o własnej produkcji - nie dali rady podrobić NATURY...
Chip napisał/a:
Choć o ile pamiętam CERAMIZER z Chemmotoru ma jakiś atest PZMotu.

Nie sotkałem ATESTÓW wydawanych przez PZMot - ta organizacja pożytku społecznego nie ma takich prerogatyw.

_________________
www.xado.shop.pl
 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: citroen xsara 2Hdi
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: diesel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2000
Pomógł: 113 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 2831
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 16 Sierpień 2019, 17:19   

Chip, :) ja jestem dowodem działania tych środków a raczej moje auto;) Które tylko Bóg wie ile ma nalatane :-D a po zapodaniu środków objawy ustąpiły w skrzyni biegów,wspomaganiu,pompie CR,silnik dostał profilaktycznie a i tak zaczął równiej chodzić:)A propo sztuczne Rosyjska Armia testowała jakiś ich środek że spuszczali olej i testowali jazdę chyba Ziłem jak pamięć nie myli czy się zatrze w przypadku braku oleju i się nie zatarł;)

 
 
Chip


Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1800 (EW7A)
Paliwo: Benzyna + LPGTech DUO
Wersja:: Grand Picasso I (UA)
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 123
Skąd: Legnica
Wysłany: 17 Sierpień 2019, 00:20   

staszek napisał/a:
[...]Ta właściwość została przypadkowo odkryta podczas wierceń w ziemi (skałach) a odnosi się do szczególnego rodzaju minerału kopalnego


:shock: O... A nie mylisz tego z molibdenem? O ile pamiętam to właśnie przypadkowe wiercenia przez pokłady molibdenitu spowodowały że głowice dostały nowego życia...

staszek napisał/a:
Nie sotkałem ATESTÓW wydawanych przez PZMot - ta organizacja pożytku społecznego nie ma takich prerogatyw.


Fakt... Sorry, pierdyknąłem się w instytucjach. Okazuje się badania Ceramizera robił Przemysłowy Instytut Motoryzacji. Trzeba jednak szczerze powiedzieć że żadnego certyfikatu z ich strony nigdzie nie znalazłem. Owszem są testy, pokazujące że jest dobrze, ale jednak to tylko testy...

Niemniej jednak po obejrzeniu tego wszystkiego:

https://www.ceramizer.pl/...e/testy-badania
https://www.ceramizer.pl/badania-przemyslowe
https://www.ceramizer.pl/...ie-uzytkownikow

nie sposób zaprzeczyć że jest tego dość sporo i panowie dali z siebie wszystko żeby wykluczyć ściemniactwo. Oczywiście zawsze można powiedzieć że testy w TV były ustawione, AGH podkupiona, a indywidualne testy uzytkowników spreparowane przez samych producentów, ale... Jak dla mnie jest tego za dużo aby to był jakiś kant.

I tutaj spieszę z wyjaśnieniem, żebyś mnie zaraz nie obsobaczył :mrgreen: - nie jestem absolutnie jakimś fanem Ceramizera bo do tej pory absolutnie nie miałem z nim kontaktu. Chodzi mi tylko o forumowe poszerzenie horyzontów w dostępności do tych technologii...

_________________
"Pierwszego samochodu nigdy nie zapomnisz. Pierwszej żony też..." - Stirling Moss
 
 
Chip


Mój samochód: Citroen C4
Poj. silnika (cm3): 1800 (EW7A)
Paliwo: Benzyna + LPGTech DUO
Wersja:: Grand Picasso I (UA)
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 03 Kwi 2019
Posty: 123
Skąd: Legnica
Wysłany: 17 Sierpień 2019, 00:38   

jarulis napisał/a:
[...]Tobie bardziej bym zaufał niż temu tam... ;)


:-D

No to mała aktualizacja danych... Piąte tankowanie LPG za mną, od czasu zakończenia 1500 km odnawiania silnika przez XADO EX120... Spalanie 11,64 LPG/100 km... Czyli tendencja cały czas się trzyma. Przypominam że przed zapodaniem specyfiku średnia ze spalań to 12,55 LPG/100 km.

Obiecałem też sprawdzenie kompry... Niestety tu należą mi się baty :oops: , bo nic w tym temacie nie zrobiłem. Przyszły tydzień da mi więcej luzu i dostępu do warsztatu więc może coś się uda wysmażyć.

_________________
"Pierwszego samochodu nigdy nie zapomnisz. Pierwszej żony też..." - Stirling Moss
 
 
staszek
Mechanik
siona



Mój samochód: XM II; C6 2,7HDi
Poj. silnika (cm3): 2446/2720
Paliwo: ON
Wersja:: HB + Estate + fastback
Rok prod.:: 979808
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 04 Wrz 2011
Posty: 491
Skąd: Brzeg
Wysłany: 17 Sierpień 2019, 08:38   

Chip napisał/a:
Niemniej jednak po obejrzeniu tego wszystkiego:

https://www.ceramizer.pl/...e/testy-badania

Polecam przeglądnięcie i czytanie do końca - zwracam uwagę na artykuł w pkt 2 - "562 km bez oleju" pierwszy z lewej - na czerwonym tle widnieje ciekawa informacja o kontrolce ciśnienia oleju.

Kolejny "test" - Polonez Truck -" 300 km bez oleju w normalnej eksploatacji" i poniżej - FINAŁ do którego zadałem nakręcającym proste pytanie:
"Proszę wyjaśnić zależność między stanem technicznym silnika a korozją nadwozia..."
Jakoś tak dziwnie wychodzi że RDZA NADWOZIA znakomicie skraca żywot silnika systematycznie "karmionego" ceramizerami...GENIALNE! Komentarz tam dodany jest jeszcze wyższej próby... :-D
Do tych "prób" później nawet nie zaglądam.
Badania w Politechnice Radomskiej - pan doktor tribologii użył sformułowania "zapewne zachodzi proces.." Takie sformułowania w naukach ścisłych to po prostu obraza inteligencji...szklana kula w użyciu :idea:

_________________
www.xado.shop.pl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA