Czy ktoś wie, gdzie w Łodzi (lub w okolicach) jest firma zajmująca się regeneracją tytułowych przewodów? Niestety, mam wyciek, który powoli ale stale się powiększa i obawiam się, że pewnego dnia będzie za późno, bo auto (mówiąc popularnie) siądzie. Dla wyjaśnienia dodam, że na tej nieszczelności jeżdżę już ponad 1,5 roku i chyba nadszedł już czas.
Wiem, że na nową część nie mam szans, bo Francuzi już ich nie robią. Być może, gdzieś (w jakimś zapomnianym magazynie) leży jeszcze jakaś wiązka i czeka na mnie, ale niemożliwością jest obdzwonienie wszystkich serwisów i sklepów z częściami. Pozostaje mi tylko regeneracja, lub zakup używanej wiązki, co związane jest z dużym ryzykiem, bo nie wiadomo, czy nie kupię cieknącej. Co oczywiście nie ma sensu, bo cieknącą wiązkę już mam.
Tak więc powtarzam pytanie: kto robi takie rzeczy, gdzie i za ile?
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 9 Wrzesień 2019, 20:03
rurka przewód hydrauliczny i wyświetliło kilka pozycji na aledrogo..miedziane podejrzewam zakują z metra tak jak zakuwa się do hamulców..U mnie zakuwają nawet te z węża ale bardziej do maszyn i większy przekrój.Chodź trafiłem na taką ofertę oferta
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2346 Skąd: Kalisz
Wysłany: 10 Wrzesień 2019, 09:48
Pytanie których przewodów bo nie napisałeś... A jest ich kilka
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
Piotrek D
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: benzyna + gaz
Wersja:: 3,0 V6 Exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 23 Sty 2018 Posty: 31 Skąd: Łódź
Wysłany: 11 Wrzesień 2019, 11:53
No właśnie, nie napisałem który przewód, bo sam dobrze nie wiem. Z góry nie widać, a z dołu tym bardziej. Wiem tylko, że kapie mi na silentbloka z prawej strony i rozpuszcza gumę. Tak jak napisałem wcześniej; 1,5 roku temu było to zwykłe pocenie przewodów, a teraz wiszą ciężkie krople. Obym się mylił, ale mam wrażenie że bez demontażu całej wiązki się nie obędzie. Z tego co wiem, to element ten stanowi jedną całość i nie można wymontować tej uszkodzonej jednej rurki.
Dlatego napisałem ogólnie.
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 593 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 12 Wrzesień 2019, 00:18
Zrób zdjęcie z jakimiś strzałkami, to pewnie doświadczeni w tym aucie koledzy określą, który to przewód.
Ja jeszcze nie dorabiałem przewodu, ale w innym temacie polecono mi tą firmę:
http://www.wotkta.pwpnet.pl/
Podobno wystarczy zmierzyć sznurkiem długość rurki, podać im średnicę i dorobią.
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
Piotrek D
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: benzyna + gaz
Wersja:: 3,0 V6 Exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 23 Sty 2018 Posty: 31 Skąd: Łódź
Wysłany: 13 Wrzesień 2019, 12:53
Serdeczne dzięki za podpowiedź, ale do Trzebini trochę daleko - 220 km. Wcześniej Sasun71 zaproponował firmę ze swojego podwórka, czyli w Ostrzeszowie. Też daleko, bo 150 km. Nie bardzo mi się chce wierzyć, że w rejonie łódzkim nie ma kogoś, kto się tym zajmuje. Owszem są warsztaty, które zakuwają węże, ale gdy mówię, że to do Citroena, to przecząco kiwają głowami. Więc albo rzeczywiście województwo łódzkie to biała plama w tym zakresie, albo jeszcze nie znalazłem, bo np. się nie reklamują.
Poczekam na forum, może ktoś znający temat podpowie dobrą łódzką firmę. A póki co, jeszcze raz serdeczne dzięki za wasze odpowiedzi.
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 13 Wrzesień 2019, 19:09
Piotrek D, U mnie jest jeszcze jedna firma,ale też dorabia..Ja wpisałem zakuwanie węzy Ostrzeszów to się firmy pokazały o jakich nie wiedziałem,druga sprawa foto starego i zapytanie na maila nie boli,obojętnie gdzie w pobliżu ..Wtedy wysłać stare na wzór lub jechać jak się podejmą zrobienia
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4384 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 14 Wrzesień 2019, 07:13
Zdemontuj stary przewód, jedź tam gdzie robią hydraulikę siłową do maszyn, koparek i powiedz że chcesz żeby zakuli nowy element elastyczny na starych końcówkach i ci to zrobią.
Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2346 Skąd: Kalisz
Wysłany: 21 Wrzesień 2019, 18:07
Kalisz bliżej a węże zakuwaja
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
Piotrek D
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: benzyna + gaz
Wersja:: 3,0 V6 Exclusive
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 23 Sty 2018 Posty: 31 Skąd: Łódź
Wysłany: 15 Październik 2019, 18:21
Cześć,
Jeszcze raz dzięki wszystkim za cenne porady. Nadeszła wreszcie ta upragniona chwila i będę musiał wymontować te przewody. Serwis za montaż / demontaż woła 500 zł, co uważam że jest trochę za dużą kwotą. Czy ktoś z was zdejmował już te przewody? Trudne to jest? Pomożecie w tej kwestii? Chyba, że ktoś już opracował poradnik w tym zakresie, to chętnie skorzystam.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 15 Październik 2019, 19:30
Zanim zabierzesz sie za rozbieranie umiesc samochod na podnosniku. Zawsze latwiej z dostepem do srub mocujacych i koncowek przewodow. Nie zapomnij o spuszczeniu cisnienia , najlepiej Lexia, opusc auto najnizej jak sie da na podnosniku, spusc testerem cisnienie w ukladzie i odlacz baterie, aby uniknac nieoczekiwanego startu pompy przez, np. otwarcie drzwi. Oczywiscie, troche plynu wycieknie, ale to jest nieuniknione, wiec warto wczesniej zaopatrzyc sie w zapas ( mysle, ze 1l starczy ).
Wymienialem dwa razy prawy przedni przod i zajelo mi to okolo 1 godz ze wszystkim. Uwazaj , aby nie zgubic oringow uszczelniajacych ( najlepiej zaopatrzyc sie w nowe ) , jak rowniez sprawdzaj, czy wszystkie sa wyjete. Czasami stary oring pozostaje w gniezdzie i jesli wsadzimy koncowke z nowym oringiem w to miejsce moze to byc przyczyna wycieku. Po zmontowaniu opuszczamy pojazd na podnosniku, podlaczamy baterie , odpalamy silnik i ustawiamy podnoszenie. Gdy pojazd sie podniesie, usuwamy lapy podnosnika , opuszczamy na sam dol i sprawdzamy poziom plynu w zbiorniku i uzupelniamy. Jesli widac plyn na tzw. sitku, stan jest dobry. I to by bylo na tyle. Warto zamontowac wszystkie elementy mocujace przewody, bo brak jakiegos, albo niechlujny montaz moze przyspozyc klopotow w przyszlosci. Powodzenia.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum