Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
[EVASION] problem z czymś co załącza świece i pompke pal
Autor Wiadomość
Klce

Mój samochód: Evasion Hdi 8v
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Millesime
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: gorlice
Wysłany: 26 Styczeń 2019, 13:29   [EVASION] problem z czymś co załącza świece i pompke pal

Cześć wszystkim. Problem pojawił się w lecie, czasem po przekreceniu kluczyka i próbie startu, pompka wstępnego ciśnienia nie została załączona i samochód nie odpalał. Wystarczyło przekręcić kluczyk jeszcze raz i słychać było że pompka pracuję a co za tym idzie, auto działało normalnie. Teraz podczas mrozów jest już tragedia, czasem trzeba z pięćdziesiąt razy przekręcić stacyjke, ażeby podgrzewacze i pompka zadziałały. Pomyślałem że to pewnie kostka stacyjki, wymieniłem. Zero poprawy. Następnie poszły przekaźniki pod maską, bez poprawy. Kupiłem nowy przekaźnik pompki paliwa, bez zmian. Odpiałem i poprawiłem styki masy na sterowniku świec żarowych, bez poprawy. Ogólnie odnoszę wrażenie że jak już uda się go odpalić i chwilę popracuje, to przez cały dzień już jest w miarę ok i kręci praktycznie za każdym razem. Miał ktoś taki problem? Pozdrawiam.

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4243
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 26 Styczeń 2019, 17:00   

Może nie kostka a sama stacyjka nie powoduje załączenia? Jeszcze kiedyś w Fiacie 125p miałem tak że pewien bolec się zużył i nie szedł prąd przez kostkę,przez brak dobrego styku nawet się grzało..Fiat 125p cudów technicznych nie było ale problemem była sama stacyjka oraz kostka która w wyniku awarii tez poszła do wymiany..

 
 
Klce

Mój samochód: Evasion Hdi 8v
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Millesime
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: gorlice
Wysłany: 27 Styczeń 2019, 11:07   

Krzysztof, a to nie jest tak ze, stacyjka ma tylko za zadanie obrócić zabieraki w kostce,i cała reszta związana z prądem, dzieje się w niej? Kupiłem cała stacyjke więc materiał na przeszczep jest. Warto spróbować, jest jeszcze kwestia immo.. Jak go rozwiązać na nowym kluczyku? Pozdrawiam

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4243
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 27 Styczeń 2019, 14:32   

Klce, Do jednych modeli aut wystarczy Vin serwisantowi i dorobi kluczyk u tych co się tym trudnią a inaczej to aby ASO .Stacyjki nie musiałem nigdy później wymieniać po modelu fiat 125p,jedyne co escort to przekręcałem kluczyk a włącznik guzikowy uruchamiał rozrusznik :-D Może nie trzeba nic robić ale sprawdzić jak działa stacyjka,bo jak piszesz kiedyś ten zabierak nie łączył w fiacie wspomnianym i nawet rozrusznik nie zadziałał ,auto na pych w trasie było by uruchomić silnik.Kolejna myśl cy to nie kłopot z IMO,jakiś kiepski styk i nie ma sygnału aby działała pompka..

 
 
szymon.luczak

Mój samochód: evasion
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: FAMILIARE
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 11 Lut 2019
Posty: 3
Skąd: Bydgoszcz
Wysłany: 4 Kwiecień 2019, 13:08   

Sprawdzałeś przekaźnik pompy paliwa ten brązowy ?

 
 
Klce

Mój samochód: Evasion Hdi 8v
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Millesime
Rok prod.:: 2000
Dołączył: 26 Sty 2019
Posty: 3
Skąd: gorlice
Wysłany: 14 Wrzesień 2019, 06:53   

Cytat:


tak, został zamontowany nowy, oryginalny.
Objezdziłem całe lato,bez problemów z odpalaniem. Teraz temat wrócił,jak tylko zaczeły sie wilgotne i zimniejsze noce.

Pojawił sie kolejny problem "brak komunikacji z abs"

 
 
sasun71
Mechanik
Krzysztof:)



Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015
Pomógł: 175 razy
Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 4243
Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 14 Wrzesień 2019, 08:09   

Klce, Czy czasami to nie problem mokrego od wilgoci modułu BSI..może gdzieś zacieka z podszybia bo woda nie ma ujścia z powodu zatkanych kanałów,niby szyby już klejone ale przecie krople z pary też muszą mieć ujście.Sporo się słyszało o zalanej elektronice która ożywała jak było sucho

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA