Chyba raczej to jest wina stacyjki,musi być styk wyrobiony w kostce.Dzisiaj zgasiłem samochód i poszedłem do pracy.Po robocie chce jechać do domu i lipa,nie ma prądu.Poruszałem kluczykiem kilkakrotnie i prąd powrócił,zapaliłem i pojechałem.Czesem zdarza się że jak wyłączam silnik zamukają mi sie drzwi .
A więc tak,kupiłem bsi o tych samych numerach,zamontowałem i autko ożyło.Jedyny problem na teraz to immo,ponieważ autko kręci ale nie odpala.Oddałem oba bsi do gościa co koduje kluczyki,powiedział że zrobi .Jutro odbieram i powinno działać.
Po wymianie BSI wszystko wróciło do normy? Styki stacyki były też w porządku? Borykam się teraz z brakiem prądu w moim c8, czyli może być padnięte BSI?
Po postoju z otwartą klapa, godzina do 3godzin, nie mam prądu we wnętrzu nie działa centralny zamek, klakson, awaryjne, radio, oświetlenie wnętrza, światła zewnętrzne, kierunkowskazy, wycieraczki. Po przekręceniu kluczyka na zapłon to samo ale: pracuje pompa paliwa, rozrusznik kreci I światła przednie się zapalają mijania lewe i prawe i działa stop.
Po podłączeniu diagbox lexia, test globalny połączenie jest z bsi, ale już nie ma ze wskaźnikami, radiem, przełącznikami pod kierownicą klimatyzacja, oświetleniem wnętrza i airbagiem.
Z wtryskami ma połączenie abs, esp też.
Jak odłączę BSI I wymontuje to to samo Po przekręceniu kluczyka zapalają się się światła I kreci rozrusznik pompa pompuje paliwo, reszta nie działa.
Po odpięciu szarej Wtyczki z BSM milknie wszystko.
To tak w skrócie. Bezpieczniki dobre, akumulator naładowany, podmieniany z innego i pierwsze co było robione to próba odpalenia na kable z innego auta, myślałem że problem jest w małym prądzie " economy mode"
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum