Wysłany: 14 Grudzień 2019, 18:17 Citroen C2 zestaw: klucz do kół, ucho, klucz koła zap.
Witajcie forumowicze,
Jakiś czas temu zakupiłem swojego pierwszego Citroena C2 z grudnia 2003 roku (sam początek produkcji). Ostatnio mocno zainteresowałem się kołem zapasowym, gdyż wymagałoby ono przeglądu/wymiany. Wiem, że zestaw do wymiany kół w tym modelu powinien znajdować się pod siedzeniem pasażera. Niestety nie ma ich tam, ani nigdzie indziej, dlatego chciałbym skompletować taki zestaw. Stąd moje trzy pytania:
- Gdzie mogę znaleźć taki zestaw do kupienia? - Zależy mi głownie na kluczu do opuszczenia koła, gdyż ucho oraz klucze jeszcze da się znaleźć. Może ktoś wie, gdzie kupie cały zestaw od razu, to byłoby świetnie
- Wiem, że Lewarek w późniejszych modelach jest w koszu w kole zapasowym. Jednak gdzieś wyczytałem, że w najstarszych modelach znajduje się on również pod siedzeniem pasażera. Czy to prawda? Czy do starszego modelu mógłbym dokupić taki kosz?
- W nowszych C2 zamiast koła zapasowego jest dojazdówka. Czy jest możliwość wsadzenia takiej dojazdówki w starszych modelach, czy coś będzie kolidowało? Wiadomo, że wtedy raczej kosz na lewarek nie wejdzie.
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4272 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 14 Grudzień 2019, 23:00
Podobne do archiwalnego są peugota oraz C3 .Mogą czasem pasować gwintem ucha i rozmiarem klucza bo są tej samej grupy PSA i wiele rzeczy jest zamienne tylko trzeba się zorientować u sprzedającego. Samo ucho w allegro jest dużo po wpisaniu :ucho citroen C2- i pasują pisze do kilku modeli.. Tu
Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4383 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 15 Grudzień 2019, 09:08
Najlepiej podjechać na złom ( stacja demontażu pojazdów ), odszukać samochód i wyjąć cały zestaw z koła zapasowego. Sam klucz do opuszczania koła zapasowego jest trochę słabo skonstruowany i ta śruba również. Ja zawsze ją odkręcam jak się jeszcze da i nie skorodowała, czyszczę, smaruję i na górze wspawuje nakrętkę na zwykły klucz - łatwiej jest to później odkręcić.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum