Mój samochód: XM II;
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: ON
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 97 Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 514 Skąd: Brzeg
Wysłany: 9 Październik 2016, 18:34
Winiu napisał/a:
Jakoś nikt nie wpadł na pomysł ze może to być po raz 2 EGR do zrobienia.
Świadczy to o serwisach a nie o Tobie. Takie są realia "douczonych serwisów" dnia dzisiejszego.
Mnie też zdechł nowy EGR po ok. 300 km od wymiany. Od czego jest diagnostyka za pomocą lexii oraz logiczne myslenie? - tego brakuje serwisantom wszelkiej maści - logicznego myslenia, tego na żadnym kursie nie uczą. Wiem coś o tym albowiem miałem swoje utarczki z takimi "diagnostami"...zapłaciłeś za ich zgadywanki.
Mój samochód: XM II;
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: ON
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 97 Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 514 Skąd: Brzeg
Wysłany: 24 Styczeń 2020, 22:09
Coś jakby zamarło - odświeżam.
Historie historiami...pękł wał no i.. - wiadomo co dalej.
Ale - EGR:
Zamontowałem cudze EGR do składanego drugiego silnika (mój uszkodzony siedział w aucie).
tzn. kupiłem kompletny z osprzętem i obróconymi panewkami na dwóch korbach (pono lekko stukał...) Przyjąłem że EGR-y są OK boć autko wróciło lawetą przez stuki.
No ale - EGR tylny jednak był niefartowny...
Wymiana poszła bez zwalania silnika - było nieciekawie ale da się wykonać.
Najgorszym było zapięcie opaski między chłodniczką a rurką od kolektora wydechowego - brak miejsca w osi autka...
Reasumując - chyba jednak tylny łatwiej wymienić niż przedni.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum