Zawieszenie w którym nie występuje tradycyjny, sprężysty element resorujący taki jak np.:
* resor
* drążek skrętny
* sprężyna śrubowa
Nie ma również tradycyjnego amortyzatora.
Cechą charakterystyczną tego typu konstrukcji jest stały prześwit samochodu względem jezdni, bez względu na jego rzeczywiste obciążenie pasażerami i bagażem. Podkreślić trzeba również niezwykły komfort podróży.
W tego typu zawieszeniu zintegrowano jednocześnie trzy podukłady, wspólnie zasilane ciśnieniem LHM:
* układ zawieszenia
* układ hamulcowy
* wspomaganie kierownicy
Obecnie montowane jest zawieszenie III generacji, wspomagane elektroniką, a płyn LHM został zastąpiony płynem LDS. Takie zawieszenie znalazło się na pokładzie:
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum