Kamil9002
Mój samochód: C4
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Mk2
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 19 Cze 2020 Posty: 7 Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 19 Czerwiec 2020, 20:40 Al4 dp0 problem po wymianie elektrozaworów
Witam. Wiem że problemy z al4 dp0 były już tu walkowane ale nie znalazłem aktywnego tematu który by pasował do mojego problemu.
Wziolem się za wymianę elektrozaworów. Przed wymiana klasyczne problemy gna 3 biegu czasem wpadał w tryb serwisowy tak raz na 2 tygodnie. Wkurzające to było więc kupiłem odpowiedni olej i zawory. Wyciagnilem kasetę wyczyściłem. Zmontowałem, wyzerowalem stan licznika oleju. Po zagrzaniu (wszystko na N bez ruszania lewarka zmiany biegów. Bateria odłączona) wyregulowałem stan oleju. No i jazda próbnag 1 ok choć lekkie szarpniecie, 2-kop jak diabli ale jedzie, 3- kop i tryb awaryjny. I tak teraz cały czas. Dokopałem się do włókien o nastawianiu stycznika wielofunkcyjnego(w tym momencie dopiero się zorientowałem ze nie świeci mi N ale biegi normalnie pokazywało) więc chciałem to nastawić sądząc że to może być przyczyną. Wg instrukcji powinienem znaleźć 2 pozycje (z pomocą ohmomuerza) gdzie się otwiera/zamyka obieg. No u mnie znajduje tylko 1 i w tej pozycji jak zostawiam stycznik widzę na wskaźnikach wszystkie biegi razem z N. Ale problemu to nierozwiazalo no i generalnie chyba nie tak to powinno byc( biorąc pod uwagę 1 z 2 pozycji stycznika potrzebnych do odpowiedniego ustawienia). Pls help Auto To c4 mk2 1.6 benzyna 2007r
Proszę zwracaj uwagę gdzie zakładasz temat. / swoje 3 grosze doda: grigori333
Mój samochód: Citroen C1
Poj. silnika (cm3): 998
Paliwo: PB
Wersja:: 5d
Rok prod.:: 2007 Pomógł: 32 razy Dołączył: 19 Sty 2014 Posty: 1096 Skąd: Brodnica
Wysłany: 20 Czerwiec 2020, 21:45
Które elektrozawory wymieniałeś? Uszczelki między kasetą i skrzynią na miejscu? Jak czyściłeś blok hydrauliczny? Jesteś pewien że dobrze go poskładałeś ?
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
Kamil9002
Mój samochód: C4
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Mk2
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 19 Cze 2020 Posty: 7 Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 22 Czerwiec 2020, 12:57
Uszczelki nowe. Zawory te 2 z którymi są największe i najczęstsze problemy. Kasete otwarłem ale niedokonca. Te dwie największe osłony zdjolem i wypłukałem kanalki, następnie wydmuchałem lekko powietrzem. Nie chciałem ryzykować otwierania całości. Czy to dobrze poskładałem to jest właśnie pytanie. Niby prosta konstrukcja ale co mogłem zchrzanić? Wsadziłem kasete namontowalem ta blachę sprężynującą, zamknolem zalałem olejem no i teraz się głowie 😱
Kamil9002
Mój samochód: C4
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Mk2
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 19 Cze 2020 Posty: 7 Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 22 Czerwiec 2020, 17:53
Dziś to otwarłem znowu. Okazało się że ten wybierak na grzebieniu chyba źle zamontowałem. Poprawiłem to, nareszcie na styczniku wielofunkcyjnym znalazłem 2 pozycje. Ustawiłem. Wg instrukcji. No i trochę lepiej ale dalej kopie z tym że nie wpada od razu w Service mode. Jeszcze dodam że przy zmianie biegów jest odczuwalna pauza. Jakby się coś nie chciało przelaczyc
Kamil9002
Mój samochód: C4
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Mk2
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 19 Cze 2020 Posty: 7 Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 23 Czerwiec 2020, 18:26
Otwarłem wszystko wyciągnąłem kasetę. Poskładałem wszystko znowu spowrotem ostrożnie aby nie popełnić błędu. No i dalej to samo. Czy jest możliwe że z powodu wymiany tych elektrozaworów pokiełbasiło się skrzyni coś z ciśnieniami? Nie byłem jeszcze na diagnostyce z tym teraz ale wszystkie pozycje biegów są na miejscu z tym że przy zmianie są te "kopniaki"
_________________ Diagnostyka komputerowa w kujawsko pomorskim:
- LEXIA/PP2000
- VOLVO VIDA/DICE
- Uniwersalny diagnoskop
- Serwis i regulacje instalacji LPG
Kamil9002
Mój samochód: C4
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Mk2
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 19 Cze 2020 Posty: 7 Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 24 Czerwiec 2020, 15:58
Dzięki. Ja gdzieś natknolem na listę ciśnień a teraz za Boga niemoge tego znaleźć
Kamil9002
Mój samochód: C4
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Mk2
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 19 Cze 2020 Posty: 7 Skąd: Bognor Regis
Wysłany: 30 Czerwiec 2020, 01:13
Sprawa wyjaśniona. Posłali mi wadliwe zawory. Wsadziłem jeden ze starych na miejsce nowego (ten od regulacji ciśnienia) i wszystko gra i buczy. Skrzynia nie dość że ożyła to jeszcze działa lepiej niż przed całym zabiegiem. Zero szarpnięcie, wszystko się przelancza gładko
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum