Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 23 Lipiec 2020, 20:43
Pewnie dlatego, ze nie wszyscy to wiedza, a wielu ma te wiedze w swoich warsztatowych pomocach. Ja tez nie mam pod reka mojego roboczego laptopa, a z pamieci latwo o pomylke. Kazdy silnik jest inny i inne rowniez sa momenty dokrecania srub. W pracy posluguje sie danymi na biezaco, a nie zasmiecam glowy danymi, ktore juz za chwile nie beda potrzebne. Jak nie zapomne, to zerkne i wtedy podam, ale wiesz jak jest , czlowiek czesto zapomina , wiec nie moge tez obiecac na sto procent, ze bede pamietac. Mysle, ze odpowiedzialem wyczerpujaco na Twoje pytanie. Pozdrawiam
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4244 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 23 Lipiec 2020, 20:54
piokle11, Szukałem i też ciężko znaleźć, a jak wyżej Kolega pisze to w jednym podają 20nm a w drugim poście nawet 30nm dla silnika np: 1.6hdi i bądź tu pewien które dane są prawdziwe..tabele też ciężko trafić konkretną..
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum