Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
próba przelewowa - jak interpretować ?
Autor Wiadomość
maveric

Mój samochód: Xantia
Poj. silnika (cm3): 1990
Paliwo: ON
Wersja:: Break
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 29 Lip 2018
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 15 Sierpień 2020, 22:16   próba przelewowa - jak interpretować ?

Witam,
zrobiłem próbę przelewową

po 2 min
i po 5 min

Możecie doradzić czy już wtryski należy dać do regeneracji ?

Po 2 min
1 - 13
2 - 16
3 - 15
4 - 15

I po 5 min

1 - 37
2 - 45
3 - 43
4 - 42



przelew po 5 min.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 219,86 KB

przelew po 2 min.jpg
Plik ściągnięto 6 raz(y) 204,21 KB

 
 
dejnekomirek
Mechanik
Technik samochodowy


Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek
Pomógł: 204 razy
Dołączył: 25 Maj 2013
Posty: 2735
Skąd: Duisburg
Wysłany: 16 Sierpień 2020, 07:10   

Wyglada dobrze, tyle, ze chyba nie doczytales do konca mojej porady? Miales to samo zrobic , ale na obrotach , ca 2000 obrotow. Na Twoim miejscu sprawdzilbym cisnienie na przewodzie paliwowym miedzy filtrem, a pompa CR. Jesli nie bedzie trzymac cisnienia okolo 1 Bar przy wlaczonej pompie w baku, obudowa filtra do wyrzucenia. Pompa w zbiorniku powinna dawac okolo 2 do 3 Bar, a za filtrem powinno byc okolo 1.
Mozliwe rowniez zawieszenie zaworu trzeciego cylindra w pompie CR, ktory powinien wlaczac sie przy mocnym przyspieszaniu ( jego awaria tez moze powodowac gasniecie silnika w tym momencie).
Na poczatek usun to dziwne ustrojstwo z weza dolotowego paliwa. Nigdy czegos takiego nie widzialem w silniku diesla.

 
 
maveric

Mój samochód: Xantia
Poj. silnika (cm3): 1990
Paliwo: ON
Wersja:: Break
Rok prod.:: 1999
Dołączył: 29 Lip 2018
Posty: 28
Skąd: Wrocław
Wysłany: 1 Wrzesień 2020, 11:37   

Witam,
przeczytałem ale zapomniałem tego zrobić :-( .
Teraz inne rzeczy mam do ogarnięcia, więc na razie nie będę drążył tematu jeśli próba przelewowa nie wygląda najgorzej.

To coś na przewodzie paliwowym to ponoć tłumik pulsacji ciśnienia paliwa.

Z chęcią dobrałbym się do tego zaworka i filtra w pompie, ale nie mogę odkręcić śrub.
Póki co będę jeździł "nie deptając", a w zimie nie gasł

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA