Witam serdecznie to mój pierwszy post bo juz skończyły mi się źródła oraz pomysły.
Problemy i ich objawy objawy :
Problem nr 1 :Przy hamowaniu silnikiem oraz przy dodawaniu gazu lewar lata jak młucarka do siana na jałowym biegu nie ma tego objawu przy odpalaniu lekko zarzuca ,bieg 1 i 2 nie tak mocno ,od 3 w górę masakra ..
wymieniono poduszki,zastosowano zestaw naprawczy przodu oraz tyłu cięgieł kul i tulejek to tylko usztywniło sam lewar zmiany biegów ale nie pomogło na latający lewar (jak sie nie udało tego zniwelować to wmawiają mi że ten typ tak ma ... to p jaki ch**** wymieniliśmy te części wcześniej )
lewar dalej lata jak szalony
Problem nr 2 : przy dodawaniu i odpuszczaniu gazu np w korku na rondzie brak płynności szarpie jak w bryczce jakby kuń sie spłoszył , czasem odnoszę wrażenie że przy połączeniu luzów w fotelach i szarpaniu przy odpuszczaniu/ dodawaniu gazu wbije kiedyś zęby w kierownice ...
Gdzieś coś o sworzniach mi mignęło może to jakiś trop pisał ktoś o sworzniach wewnętrznych
Berlingo 2007 rok 205 tys przebiegu 1,6 hdi bez 2-masy bez dpfu na comon rail
w Aucie zrobiono :
sprzęgło łożysko docisk łapka
uszczelniacze na półosiach
uszczelniacze wału
Wtryski
Rozrząd
klima
amorki tył
zwrotnica prawa
łożysko prawe
osłony sworzni l i p
kolektor
wydech
oleje filtry itp
belka
Zestaw naprawczy ciegieł kul i tulejek Przód i tył
na te chwilę nie pamiętam czy amorki przód robiłem
do zrobienia tylko ręczny został
Generalnie Generalka w ASO nie u wujka Mirka na kanale Smile
Bardzo was proszę o jakiś pkt zaczepienia bo pomysły mi się skończyły nagram film z objawów i dołączę do tematu
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 18 Wrzesień 2020, 17:36
Witam. Sa tylko dwie przyczyna tego zachowania: masz wybita dolna poduszke- reakcyjna , silnika, albo uszkodzony przegub wewnetrzny polosi. Jesli szarpniecie jest tylko pojedyncze przy dodaniu gazu, albo przy puszczeniu gazu - uszkodzona jest poduszka reakcyjna. Jesli szarpie caly czas miarowo przy przyspieszaniu , albo hamowaniu silnikiem - uszkodzony przegub polosi, moze tez byc brak smaru pod oslona przegubu.
Mam na imie Mirek i czesto nazywaja mnie wujkiem, taki zarcik....
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum