Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
P1631 - Blad wewnetrzny kalkulatora wtrysku
Autor Wiadomość
Sm0kus
Mechanik
ST Radical Solutions


Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus
Pomógł: 22 razy
Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 784
Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 16 Marzec 2015, 09:38   P1631 - Blad wewnetrzny kalkulatora wtrysku

Czesc.

Pragne poinformowac ze ogarnelismy w Checkengine temat bledu wewnetrznego kalkulatora wtrysku spowodowanego przewinieciem licznika kasowan bledow.

Jesli masz w tabeli historycznej 51 kasowan bledow, auto nie pali (gasnie po 3 sekundach, wymiana czujnika i regulatora wc nie nie dala), a w kompie jest blad 1631 - i wszyscy rozkladaja juz rece - pisz, napewno pomoge.

Dotyczy to glownie komputerow Siemens Sirius81 serii G i S. Czasami trafia sie tez w F (ale mniej).

_________________
Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6

checkengine.com.pl
 
 
Windario

Mój samochód: Citroen c5
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 03 Lip 2019
Posty: 2
Skąd: Legnica
Wysłany: 3 Lipiec 2019, 23:44   

Witam.
Minęło kilka lat, lecz mam nadzieję, że uzyskam odpowiedź. Od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem wieloryba z silnikiem hpi. Wczoraj zaczęły się problemy takie jak odpisałeś. Jak dotąd każdą usterkę potrafiłem usunąć dzięki forom takim jak to. Teraz jednak ręce opadają. Pomocy! Błąd 1613 i auto stoi!!!

 
 
arromichael

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: 2.0 HPi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 09 Maj 2020
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Czerwiec 2020, 12:39   

Aktywny błąd P1631 w moim 2.0 HPi...pomożecie?
Klonowanie ecu silnika powieliło tylko błąd czyli coś ze softem

 
 
Windario

Mój samochód: Citroen c5
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 03 Lip 2019
Posty: 2
Skąd: Legnica
Wysłany: 24 Czerwiec 2020, 12:50   

Witam.
U mnie trzeba było aktualizować cały soft. Na ol.... x znalazłem speca, który zajmuje się hpi - kami. Wysyłka kompa , 350 zyli i śmiga. :lol:

 
 
arromichael

Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: 2.0 HPi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 09 Maj 2020
Posty: 4
Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Czerwiec 2020, 13:26   

Kurcze już wydałem 300 na "sprawny komplet do odpalenia" i 200 na klona ecu... Ech:D

 
 
Nerron312

Mój samochód: citroen
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: benzyna
Wersja:: c5
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 20 Sie 2020
Posty: 1
Skąd: Łukow
Wysłany: 21 Sierpień 2020, 14:06   

Sm0kus, witam trochę lat od zamieszczenia postu minęło mam błąd w citroenie c5 p1631 samochód odpala i gaśnie IMO z kluczyka łapie . Piałeś że masz rozwiązanie.

 
 
wojtekadam

Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 146
Skąd: Lublin
Wysłany: 24 Sierpień 2020, 09:27   

Witam, zobacz tu http://www.f5r.pl/ , ja korzystałem z usług Tego Pana jak miałem C5 Hpi. Piszę z wielkiej litery bo Pana sie zna na tym co robi i masz bliżej ,bo tylko do Lublina. To On jest nauczycielem kolegi Smokusa. Pozdrawiam.

 
 
Baalp

Mój samochód: Citroen C5 MK1 2,0 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: C5
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 08 Paź 2020
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 9 Październik 2020, 11:39   

Cześć, mam problem z moim Citroen C5 MK1 HPI z 2002 roku, auto jezdziło super (po wymianie regulatora ciśnienia na ten z F5R), ale po wymianie rozrządu z pompą wody i zrobieniu po tym trasy 500km w jeden dzień zaczeło pokazywać błędy przepustnicy i położenia pedału gazu. Podmieniłem wtedy regulator na stary (miał pękniętą uszczelkę poprostu) w auce nic sie nie zmieniło. Więc oddałem auto do naprawy mechanikowi. Niestety jak dojechałem tam autem na chodzie (w trybie awaryjnym), tak wróciło do mnie już nie odpalające z błędem CAN i bez możliwości odpalenia. Inny mechanik powiedział, że trzeba wymienić sterownik silnika bo ten padł. Zamówiłem sterownik na alledrogo i skopiowałem mu immobiliser. Niestety po zamontowaniu auto wypluło jeszcze więcej błeów:

P1631
P0215
P1635
P1153
P0340
P1601

I dalej pupcia.

W Łodzi żaden mechanik nie chce się podjąć naprawy tego silnika.

Co robić?! Jest jeszcze jakaś nadzieja?

 
 
wojtekadam

Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 07 Gru 2012
Posty: 146
Skąd: Lublin
Wysłany: 9 Październik 2020, 20:01   

Witam. Ja swoją cytrynę HPi oddałem na złom bo stwierdziłem, że walka z tym systemem jest marnotrawstwem czasu i pieniędzy. Wymontowałem z niej katalizator, lampy przednie, koła z felgami aluminiowymi i oddałem na złom, ten ruch opłacił mi sie bardzo. Miałem z nią mnóstwo miłych wspomnień, ale uznałem ,że czas sie rozstać. Usiłowałem ją sprzedać rok bezskutecznie. Zrobisz jak chcesz. Pozdrawiam.

 
 
Baalp

Mój samochód: Citroen C5 MK1 2,0 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: C5
Rok prod.:: 2002
Dołączył: 08 Paź 2020
Posty: 2
Skąd: Łódź
Wysłany: 28 Październik 2020, 08:35   

Cześć, naprawiłem auto:
Kupiłem nowy sterownik, z jeszcze działającego auta przeznaczonego na części (miał tylko 35 skasowanych błędów). Po skopiowaniu immobilisera auto odpaliło. Jedyny błąd jaki mam to od działania przepustnicy.
Jak skaliborwać przepustnicę po wyczyszczeniu?

 
 
czaron

Mój samochód: c5
Poj. silnika (cm3): 2,0
Paliwo: benzyna
Wersja:: hpi
Rok prod.:: 2003
Dołączył: 23 Lis 2020
Posty: 1
Skąd: susz
Wysłany: 24 Listopad 2020, 11:07   

witam, potrzebuje dobrego flasha do tego sterownika S118230007G . może ktoś przerabiał temat.

 
 
Akebono

Mój samochód: Citroen C5 HPI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: PB 95/98
Wersja:: HB
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 28 Cze 2014
Posty: 38
Skąd: Puszczykowo
Wysłany: 8 Listopad 2021, 20:57   

Odgrzewam kotleta, Problem z odpaleniem i cała litania błędów :

Car Scanner ELM OBD2DTC reportSelected brand: Citroen
============1==============P1639Raw code: 1639ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Vehicle ID Block Corrupted or Not ProgrammedCitroen: Vehicle ID block corrupted or not programmed
============2==============P0225Raw code: 0225ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Throttle position (TP) sensor C/accelerator pedal position (APP) sensor C - circuit malfunction
============3==============P1601Raw code: 1601ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: ECM/TCM Serial Communication ErrorCitroen: ECM/TCM Serial communication error
============4==============P0220Raw code: 0220ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Throttle position (TP) sensor B/accelerator pedal position (APP) sensor B - circuit malfunction
============5==============P0400Raw code: 0400ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Exhaust gas recirculation (EGR) system - flow malfunction
============6==============P1152Raw code: 1152ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Lack Of HO2S21 Switch - Sensor Indicates RichCitroen: Lack of HO2S 21 switching - Sensor indicated rich
============7==============P1161Raw code: 1161ECU: 10Status: PotwierdzonaCitroen: S2000PM1 - Throttle position copy.
============8==============P0221Raw code: 0221ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Throttle position (TP) sensor B/accelerator pedal position (APP) sensor B - range/performance problem
============9==============P0340Raw code: 0340ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Camshaft position (CMP) sensor A, bank 1 - circuit malfunction
============10==============P0606Raw code: 0606ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Engine control module (ECM)/powertrain control module (PCM) - processor fault
============11==============P0215Raw code: 0215ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Fuel shut-off solenoid - circuit malfunction
============12==============P1631Raw code: 1631ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Theft Deterrent Start Enable Signal Not Correct/ Main Relay Malfunction (Power Hold)Citroen: Theft deterent Start enable signal not correct/Main relay malfunction (Power latch)/ Internal ECM fault / Configuration fault)
============13==============P1411Raw code: 1411ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: SAI System Incorrect Downstream Flow DetectedCitroen: SAI system incorrect downstream flow detected EDC15C2-Converter upstream temperature
============14==============P0485Raw code: 0485ECU: 10Status: PotwierdzonaOBDII: Engine coolant blower motor, power/earth - circuit malfunction

Jeżeli ktoś może pomóc... bardzo proszę...

_________________
SKODA 105L -> POLONEZ FSO 1.6 -> OPEL CORSA B 1.4 -> BMW E34 -> CITROEN C5 / SEAT IBIZA IV 1.4
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA