Pragne poinformowac ze ogarnelismy w Checkengine temat bledu wewnetrznego kalkulatora wtrysku spowodowanego przewinieciem licznika kasowan bledow.
Jesli masz w tabeli historycznej 51 kasowan bledow, auto nie pali (gasnie po 3 sekundach, wymiana czujnika i regulatora wc nie nie dala), a w kompie jest blad 1631 - i wszyscy rozkladaja juz rece - pisz, napewno pomoge.
Dotyczy to glownie komputerow Siemens Sirius81 serii G i S. Czasami trafia sie tez w F (ale mniej).
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Witam.
Minęło kilka lat, lecz mam nadzieję, że uzyskam odpowiedź. Od 2 lat jestem szczęśliwym posiadaczem wieloryba z silnikiem hpi. Wczoraj zaczęły się problemy takie jak odpisałeś. Jak dotąd każdą usterkę potrafiłem usunąć dzięki forom takim jak to. Teraz jednak ręce opadają. Pomocy! Błąd 1613 i auto stoi!!!
arromichael
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: 2.0 HPi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 09 Maj 2020 Posty: 4 Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Czerwiec 2020, 12:39
Aktywny błąd P1631 w moim 2.0 HPi...pomożecie?
Klonowanie ecu silnika powieliło tylko błąd czyli coś ze softem
Witam.
U mnie trzeba było aktualizować cały soft. Na ol.... x znalazłem speca, który zajmuje się hpi - kami. Wysyłka kompa , 350 zyli i śmiga.
arromichael
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: Benzyna
Wersja:: 2.0 HPi
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 09 Maj 2020 Posty: 4 Skąd: Poznań
Wysłany: 24 Czerwiec 2020, 13:26
Kurcze już wydałem 300 na "sprawny komplet do odpalenia" i 200 na klona ecu... Ech:D
Nerron312
Mój samochód: citroen
Poj. silnika (cm3): 2.0
Paliwo: benzyna
Wersja:: c5
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 20 Sie 2020 Posty: 1 Skąd: Łukow
Wysłany: 21 Sierpień 2020, 14:06
Sm0kus, witam trochę lat od zamieszczenia postu minęło mam błąd w citroenie c5 p1631 samochód odpala i gaśnie IMO z kluczyka łapie . Piałeś że masz rozwiązanie.
wojtekadam
Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 146 Skąd: Lublin
Wysłany: 24 Sierpień 2020, 09:27
Witam, zobacz tu http://www.f5r.pl/ , ja korzystałem z usług Tego Pana jak miałem C5 Hpi. Piszę z wielkiej litery bo Pana sie zna na tym co robi i masz bliżej ,bo tylko do Lublina. To On jest nauczycielem kolegi Smokusa. Pozdrawiam.
Cześć, mam problem z moim Citroen C5 MK1 HPI z 2002 roku, auto jezdziło super (po wymianie regulatora ciśnienia na ten z F5R), ale po wymianie rozrządu z pompą wody i zrobieniu po tym trasy 500km w jeden dzień zaczeło pokazywać błędy przepustnicy i położenia pedału gazu. Podmieniłem wtedy regulator na stary (miał pękniętą uszczelkę poprostu) w auce nic sie nie zmieniło. Więc oddałem auto do naprawy mechanikowi. Niestety jak dojechałem tam autem na chodzie (w trybie awaryjnym), tak wróciło do mnie już nie odpalające z błędem CAN i bez możliwości odpalenia. Inny mechanik powiedział, że trzeba wymienić sterownik silnika bo ten padł. Zamówiłem sterownik na alledrogo i skopiowałem mu immobiliser. Niestety po zamontowaniu auto wypluło jeszcze więcej błeów:
P1631
P0215
P1635
P1153
P0340
P1601
I dalej pupcia.
W Łodzi żaden mechanik nie chce się podjąć naprawy tego silnika.
Co robić?! Jest jeszcze jakaś nadzieja?
wojtekadam
Mój samochód: citroen c5 FL
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: benzyna+LPG
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 3 razy Dołączył: 07 Gru 2012 Posty: 146 Skąd: Lublin
Wysłany: 9 Październik 2020, 20:01
Witam. Ja swoją cytrynę HPi oddałem na złom bo stwierdziłem, że walka z tym systemem jest marnotrawstwem czasu i pieniędzy. Wymontowałem z niej katalizator, lampy przednie, koła z felgami aluminiowymi i oddałem na złom, ten ruch opłacił mi sie bardzo. Miałem z nią mnóstwo miłych wspomnień, ale uznałem ,że czas sie rozstać. Usiłowałem ją sprzedać rok bezskutecznie. Zrobisz jak chcesz. Pozdrawiam.
Cześć, naprawiłem auto:
Kupiłem nowy sterownik, z jeszcze działającego auta przeznaczonego na części (miał tylko 35 skasowanych błędów). Po skopiowaniu immobilisera auto odpaliło. Jedyny błąd jaki mam to od działania przepustnicy.
Jak skaliborwać przepustnicę po wyczyszczeniu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum