Mój samochód: Citroen C5 X7 2.0HDi, C4 3D 1.6HDi
Poj. silnika (cm3): 2000;1600
Paliwo: Diesel
Wersja:: 163KM Sedan , VTR-3D
Rok prod.:: 20102005
SKYPE - login: pedro-kalisz Pomógł: 71 razy Dołączył: 25 Sty 2009 Posty: 2346 Skąd: Kalisz
Wysłany: 17 Maj 2019, 07:21
to tak samo jak u mnie korekta wtrysku na 2 cylindrze... ciągle +6 i też jest to błąd oprogramowania silnika. ponoć aktualizacja to naprawia
_________________ LEXIA/PP2000
C5 X7 2.0HDi FAP 163KM na hydro
C4 3D 1.6 HDi
kiedyś:
GSA,BX 1.4, ZX 1.8i, ZX 1.4, BX 1.9D, XM 3.0V6 ,Xantia 1.8i, Xantia 2.1TD,Xantia 1.8i+gaz,C5 2.2HDi EXCLUSIVE HB, Xsara VTS 2.0 HDi, C4 Picasso 1.6 HDi, C5 FL 2.0HDi
Kliknij"POMÓGŁ"jak tak się stało
Pitcarn
Mój samochód: Citroen C5 break
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: HDI
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 1 raz Dołączył: 26 Sie 2014 Posty: 170 Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Maj 2019, 12:46
Ciekawe. U mnie korekty na cylindrach 1 i 4 są na poziomie 98% a na 2 i 3 około 106% - możliwe że to błąd oprogramowania a nie zmęczone - przytkane wtryski ?
Z tym fachurą jestem umówiony 11 czerwca na robienie rozrządu, podpytam Go o te korekty.
W planie mam zakup unik+ zgodnie z Twoją sugestią, może się korekty poprawi
Choć lałem już taki dodatek od STP i od kilku miesięcy leję olej 2T do ropy. Faktycznie mniej kopci. Co do wypalania FAP nie wiem nawet kiedy filtr się wypala (nie mam dodatkowej diody). Dużo jeżdżę po autostradach (80-90% przebiegu) i filtr wypala się w sposób nie odczuwalny.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum