dejnekomirek, prądu we wnętrzu nie ma przed stacyjka i po stacyjce. Bo nie działa centralny zamek z pilota i z kluczyka, nie zapala się oswietlenie wnetrza po otwarciu drzwi i nie wybudza się licznik od kilometrów ten nad kierownicą. Po przekręceniu kluczyka na zapłon dalej nic nie wyświetla licznik nad kierownica i wskaźnik paliwa.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 17 Listopad 2021, 08:21
Kochany kolego, piszesz do mnie w taki sposob, jakbym byl winny, ze ciagle jeszcze nie masz postepu! Po pierwsze : na odleglosc to mozna tylko marzyc, a po drugie do takich awarii potrzebni sa elektronicy, a ci wola naprawiac komputery niz meczyc sie z samochodami , do tego w chlodzie i wilgoci. Serwis wymienia wszystko po kolei , klient placi a co! Probuje podpowiedziec , a Ty myslisz, ze znam Twoje auto lepiej niz wlasciciel. To wszystko o czym piszesz zwiazane jest z BSI. Jesli myslisz, ze dasz rade znalesc blad w BSI to naprawde szacun, bo niejeden elektronik polegl na tym polu. W tym momencie powinienes wymienic BSI, nowe, albo uzywane- tez mozna ryzykowac. Mozesz dalej narzekac, ale jesli chcesz jeszcze jezdzic tym samochodem, koniecznie trzeba zainwestowac i nie wazne, ze boli. C8 jest moze juz stara, ale stopien zaawansowania przekracza kompetencje wielu mechanikow i wielu wlascicieli amatorow. Ja sam czesto korzystam z pomocy innych specjalistow, chociaz mam pojecie o wielu sprawach i lubie zdobywac wiedze. Zycze powodzenia i wiary, ze uda sie cytrynce przywrocic zycie.
dejnekomirek, nie mam do Ciebie żadnej pretensji ani tym bardziej nie jesteś winny temu że moje auto jest dalej unieruchomione. Ale dzięki Tobie jest postęp bo wykluczone są kolejne nie wiadome. Tak że spokojnie, bez emocji, już jest tyle sprawdzone że faktycznie zostaję elektromechanik/elektronik i będzie dobrze. A na twoim doświadczeniu można polegać. A to co opisuje zostaje dla potomnych
Zrobiłem telekodowanie BSI i okazało się że BSI jest uszkodzone, ma zwarcie, nie ma możliwości zakodować innych funkcji jak radio
i klimatyzacja, szyby, wycieraczka tylna przy włączaniu wstecznego biegu. Silnik kreci nie odpala. BSI wchodzi w ECONOMY MODE . Zostaje krecenie przy bsi lub zakup używanego z kluczykiem.
Skończyło się na tym że BSI, po wpisaniu kodu immo odżyło. Kod immobilizera w ASO kosztowało mnie 80 zł. Telekodowanie ręczne i autko śmiga aż miło. Economy mode zmieniłem na kilka godzin żeby już takich akcji nie było.
Pozdrawiam wszystkich
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum