Mój samochód: Citroen XM / Xantia /C5 / Picasso
Poj. silnika (cm3): 2.1TD 2.0HDI 1.8
Paliwo: ON/PB/LPG
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 1992 Pomógł: 230 razy Dołączył: 03 Maj 2013 Posty: 4382 Skąd: Kraśnik
Wysłany: 4 Luty 2022, 18:53
Możliwe że ciśnienie uchodzi na fabrycznych złączkach, nie trzymają oringi. Dzieją się jakieś problemy ? Pompka powinna od razu nabić odpowiednie ciśnienie.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 7 Luty 2022, 20:29
Ciagniecie ten temat, a przeciez wystarczy zmierzyc cisnienie paliwa przy starcie. Czy tak trudno podjechac do kogos, kto ma prosty manometr do mierzenia ? Pompka moze byc dobra, a problem dotyczy zaworu regulacyjnego cosnienia. Inna przyczyna moze byc czujnik temp. silnika. Moze pokazywac cieplejszy silnik niz faktycznie i mieszanka przy starcie jest zbyt uboga. Po paru sekundach krecenia ilosc paliwa w kolektorze pozwala na ciezkie uruchomienie silnika.
Latwiej jednak pisac na forum, niz po prostu zabrac sie za diagnoze. Moga tez byc zbyt duze odstepy na elektrodach swiec i efekt bedzie podobny - tez bardzo ciezki rozruch. Nie piszcie o zapowietrzaniu benzyny, bo to niemozliwe, natomiast ciezki rozruch zimnego silnika to normalna reakcja na stare swiece i zbyt uboga mieszanka paliwa.
dejnekomirek, kolego zrobiłem pełna diagnostykę układu ciśnienie na listwie spada do zera po nocy więc pytam o zapowietrzenie jak byś przeczytał pytanie to byś wiedział a nie prawił mondrości swoje . Podmieniana była listwa z innego auta i dalej to samo.
Mój samochód: Citroen C5 x7
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: diesel
Wersja:: limuzyna
Rok prod.:: 2009
SKYPE - login: dejnekomirek Pomógł: 204 razy Dołączył: 25 Maj 2013 Posty: 2735 Skąd: Duisburg
Wysłany: 8 Luty 2022, 20:00
Jak dlugo zyje, jeszcze nie spotkalem samochodu w ktorym cisnienie trzyma przez kilka , czy tez kilkanascie godzin. Zawsze spadnie. Pompa paliwa ma taka wydajnosc, ze musi dobic cisnienie po wlaczeniu zaplonu niemal natychmiast do cisnienia otwarcia zaworu regulacyjnego. Po co zajmowac sie bzdurnym szukaniem zapowietrzania(?) sie systemu, jesli nawet to i tak natychmiast jest to likwidowane? Swoja droga to nic wczesniej nie pisales o badaniu cisnienia? Moze to tajne? Czy tez moze uwazasz, ze wystarczy , ze Ty to wiesz, a my musimy sie domyslac? Madrosci niepisze sie przez on, ale to pewnie tez tylko tak napisales?
Dalej nie rozumiem z czym masz problem jesli chodzi o to cisnienie? Auto nie zapala? Czy moze nie ma mocy? Odkryliscie z kolega, ze cisnienie spada i ciagle szukasz przyczyny tego, czy po prostu nudzisz sie? A moze testujesz cierpliwosc kolegow z tego forum? jesli tak bardzo zalezy ci na dluzszym trzymaniu cisnienia przez uklad to zmien zawor regulacyjny , a najlepiej caly kosz pompy, bo tam zapewne jest i on.
A jesli dalej problem ze startem, to patrz na to co juz wczesniej pisalem i o co robisz taka awanture!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum