Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2946
Paliwo: LPG
Wersja:: exclusive
Rok prod.:: 2001 Pomógł: 2 razy Dołączył: 12 Sie 2014 Posty: 220 Skąd: Poznań
Wysłany: 27 Listopad 2014, 23:28
http://oto.to/schematy/hydra/hydractiv2pl.html
tu masz opisane ładnie, algorytmy to raczej mało skomplikowana sprawa, gorzej z zestrojeniem wszystkiego, za pewne trzeba by mnóstwo testów wykonać żeby to miało ręce i nogi. Dodatkowy problem to jeszcze wykonanie elektroniki żeby była niezawodna i trwała.
_________________ LEXIA w Poznaniu, jak ktoś w potrzebie.
voodoo
Mój samochód: Citroen C6
Poj. silnika (cm3): 2700
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 16 Skąd: Kraków
Wysłany: 8 Maj 2015, 23:32
Chciałbym przekazać (tylko koszt elementów) zbędny mi juz sterownik HA oparty na Atmedze - opisany jest na stronie 9 tego wątku. Służył mi bezawaryjnie aż do czasu sprzedaży XM-a. Więcej informacji wiadomość na priv-a.
Mój samochód: C5 3v6 exlusive
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 95 Skąd: Katowice
Wysłany: 26 Maj 2015, 23:37
Wszyscy liczą tylko koszt elementów a oprogramowanie ? . Czytałem jak działa ten sterownik i troche by było zabawy napisać ten program .
_________________ Elektronika samochodowa, diagnostyka i niezawodny tankfopper do PSA .
voodoo
Mój samochód: Citroen C6
Poj. silnika (cm3): 2700
Paliwo: diesel
Wersja:: Exclusive
Rok prod.:: 2007
Dołączył: 17 Kwi 2009 Posty: 16 Skąd: Kraków
Wysłany: 27 Maj 2015, 09:30
Marek_Spy napisał/a:
Wszyscy liczą tylko koszt elementów a oprogramowanie ? . Czytałem jak działa ten sterownik i troche by było zabawy napisać ten program .
Oprogramowanie nie jest wymyślne , oczywiście zajęło trochę czasu napisanie/przetestowanie go. Włączanie cewki polega na wystawieniu +12V przez sekunde a poźniej na generowaniu przebiegu prostokątnego o wypełnieniu 50% i o częstotliwości 1 kHz - czyli podobnie jak to jest w oryginalnym sterowniku. Jednak nic nie stoi na przeszkodzie dodać do tego logikę utwardzania zwiazaną np. z hamowaniem, szybkimi ruchami kierownicą. Nie wiem, czy jest sens skupiać sie na czymś więcej np. na sygnale z czujnika ruchu nadwozia.
Mój samochód: C5 3v6 exlusive
Poj. silnika (cm3): 3000
Paliwo: pb/lpg
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 2001
Dołączył: 19 Cze 2014 Posty: 95 Skąd: Katowice
Wysłany: 14 Maj 2017, 13:58
Przyznam że ciekawa dyskusja co prawda mam C5 ale jakieś twarde jest moim zdaniem, może też te sterowniki sa pokręcone ? Przedni zawór jak kupiłem to wymieniłem bo cewka spalona była. muszę przemyśleć temat bo może mam sterownik uwalony.
_________________ Elektronika samochodowa, diagnostyka i niezawodny tankfopper do PSA .
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: E5 / LPG
Wersja:: TURBO
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 4 razy Dołączył: 23 Mar 2018 Posty: 555 Skąd: centralna Polska
Wysłany: 20 Wrzesień 2022, 23:44
robson napisał/a:
...czy to popularna przypadłość kompa HA - diody się świecą a auto jest twarde.
Przepraszam, że odkopuję stary temat, ale przeczytałem go dwukrotnie i nie mogę znaleźć konkretnych informacji co to za przypadłość kompów HA?
Czy może Kolega coś więcej napisać lub wskazać coś, co może przeoczyłem, a wyjaśnia sprawę?
Borykam się z twardością zawieszenia w moim XMenie od początku, więc bardzo bym prosił o coś, co może mnie naprowadzić do rozwiązania problemów.
Pozdrawiam.
_________________ Klasykiem nie opłaca się jeździć na co dzień, ale warto.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum