Adam1965
Mój samochód: Xara Picasso
Poj. silnika (cm3): 1.6 NFU
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Family
Rok prod.:: 2008 Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Lis 2022 Posty: 214 Skąd: Chełmek
Wysłany: 1 Grudzień 2022, 20:40
Może się to komuś przyda.
Po złożeniu wszystkiego do kupy i próbie kręcenia kołami przy samochodzie podniesionym okazało się że w lewo kierownica idzie 1i 3/4 obrotu.
A w prawo 1 i troszkę.
Okazuje się że osłona którą założyłem ( przerobiona z osłony lewej) zablokowała dalsze kręcenie kierownicą.
Ale że miękka to po mocniejszym dokręceniu kierownicy ułożyła się na tyle że puściła maglownicę dalej.
Potem już pracowała normalnie.
Ale się trochę przestraszyłem że źle wsadziłem magla.
Chociaż logika mówiła że był dobrze zamontowany.
A teraz porównanie oryginalnej z tą sztywną
Po prawej to oryginał. Po lewej to ten sztywny zamiennik.
Oryginał można ścisnąć do 2 cm ale tego Lemfordera już nie.
I jest potem problem ze skrętem w prawo.
Jest mniejszy kąt skrętu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum