Przeleciałem ze 150 stron forum,aż straciłem cierpliwość ,nic nie znalazłem
U wujka też prawie nic
Może ktoś coś poradzi ,opisze
Lub wie gdzie znaleźć
Mniej więcej wiem jak,tylko tam są sztywne przewody h-ca na zaciskach,nie chciałbym ich uszkodzić bo wyglądają jak nowe
W jakimś filmiku w sieci ,gościu wymieniał
Wyglądało jakby nie demontował zacisków,tylko same strzemiona ,lub to pominął ,bo nie było też mowy o wciskaniu czy wkręcaniu tłoczka
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 16 Październik 2022, 20:48
Sorry,durny przyjąłem że ogólnie wiadomo o mojej aktualnej Xsarze Picaso 2.0 BG Aut z 2004 r
Dodam że chyba wymienię razem z tarczami,znalazłem tanie komplety na Allegro
Może i odbojniki ,jak dam radę ,bo już sparciałe
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 17 Październik 2022, 20:08
sasun71 , dzięki ,patrz a ja nie znalazłem ,może dlatego że po obcemu jest
Jest i drugi,robota na prawej stronie ,gdzie pokazuje śmieszny przyrządzik do wkręcania tłoczków
Nawet takie same podstawki jak moje mają
W tym twoim linku ,pod koniec pokazuje dziwny przyrząd(taki żółty) który zakłada na przewód
Nie bardzo kumam co to i po co
Chyba się wezmę i wymienię komplet z tarczami na tyle,tanie kpl na alegro są
Myślę jeszcze o wymianie odbojników ,tak przy okazji,bo widziałem że już kipśniutkie są
Tylko podobno tam dwa rodzaje ,na razie nie wiem których szukać
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 18 Październik 2022, 18:21
audikom, Żółty przyrząd to zacisk na wężyk przy potrzebie odkręcania przewodu od zacisku aby płyn nie zlatywał z przewodu,miałem tak zrobione przy demontażu belki kompletnej na regenerowaną ,w tym przypadku wymiany tarczy i klocków bez potrzeby.Co do tłoczka ostatnio robiłem wymianę w xsarze kombi co posiadam to też popychałem tłoczki przyrządem i kręciłem...aby ustawiłem tłoczki na obu stronach tak samo jak były bo u mnie mają znaki względem strzemiona zacisku.Znak pozycji jest u mnie na tłoczku. Ale czy picasso ma tak samo zasade (w każdym razie zaliczyłem dziś xsarą przegląd techniczny ) I przy cenie kompletu tarcz i klocków u mnie za 120zł to nie warto bawić się w regenerowanie.Do tego polecam lepsze czyszczenie niż na filmach i jak w moim przypadku usuniecie błota z pierscienia abs delikatnego bo robi się dostęp.Poza tym ja używam kompresora do wydmuchania tego co tam powstało link podaje przykładowy link baranka bo nie mam w pełni danych jaka wersja picasso po to byś wiedział gdzie szukać na tej stronie według OPR
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 9 Czerwiec 2023, 21:00
Informuję że robota zrobiona
Fakt że dopiero w maju,bo zima mnie zaskoczyła
Nie było łatwo,a właściwie nie możliwe wkręcić/cofnąć klocków
Koniec końców nie mogąc dobić się do mechanika,zakupiłem przyrząd ,kpl. za 33 zł
Z pewnymi problemami ,używając WD40 (a co tam) cofnąłem tłoczki i robótkę zakończyłem
Hamulce są ,z górki się toczy ,chyba będzie dobrze
Cholera zapomniałem o bałwankach,ach ta skleroza
No cóż przy następnej okazji
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum