Po tygodniu od zakupu nowego akumulatora auto ma problem z rozruchem. Początkowo myślałem że akumulator jest niedoładowany, bo żona robi krótkie trasy (2x 6 km dziennie). Akumulator podładowałem i auto zapala normalnie. Występuje jednak upływ prądu 0,28A. Zacząłem od odłączania największych bezpieczników 40,30 i 15 A jednak upływ nadal występuje. Dziś po pracy zamierzam szukać dalej. Czy ktoś miał podobną sytuację, jest w stanie nakierować czego i gdzie szukać ?
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 12 Wrzesień 2023, 20:11
Co może brać? dokładany centralny zamek oprócz fabrycznego...,i ze swojego podwórka-nie zakodowane radio (wymiana akumulatora)które miga i po dwóch dniach stania w punto od założenia akumulator się wydoił ...światło w schowku cały czas świeci..
Co może brać? dokładany centralny zamek oprócz fabrycznego...,i ze swojego podwórka-nie zakodowane radio (wymiana akumulatora)które miga i po dwóch dniach stania w punto od założenia akumulator się wydoił ...światło w schowku cały czas świeci..
To wd.mnie za duży prąd na lampkę w schowku. Zresztą została sprawdzona, tak samo jak w bagażniku. Alarm jest fabryczny. Słyszałem jeszcze o uszkodzonym mostku prostowniczym (diodach) alternatora. Czy ktoś powie coś więcej na ten temat ?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum