kamil
Mój samochód: BX 1,9TD
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: ON
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 29 Skąd: Malanów
Wysłany: 16 Czerwiec 2010, 22:57
Nic nie chcę mówić ale zostałem szczęśliwym posiadaczek GSA, znaczy jeszcze nie do końca. Ale materiał do renowacji kupiłem. Tanio. Będę robił. Kiedyś może przyjadę na rajd. O dziejach można poczytać na klubie citroena tym ogólnym. Tam opisuje co robię i na jakie problemy się natykam Na razie nie ma źle ale to dopiero początek.
wuwuzela [Usunięty]
Wysłany: 16 Czerwiec 2010, 23:03
Mirvaldzie drogi to może i u nas byś poopisywał co i jak go boli i jak przebiega przemiana GSA z materiału na autko w auto... Do tego jakies fotki i powstanie coś dla potomnych lub ewentualnie możesz zachęcić tym innych do ratowania autek przed żyletkami
kamil
Mój samochód: BX 1,9TD
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: ON
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 29 Skąd: Malanów
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 05:35
Coś mogę wrzucić tylko po co dwa razy to samo. A na żyletki się słabo nadaje, chyba że rudego koloru. Model trochę gnije, nie tak jak kadetty czy astry bo jest jednak z blachy prawdziwej ale mój ma 28 lat a były starsze. Silnik ma ciekawy bo czterocylindrowy bokser chłodzony powietrzem.
Ale jak donalehandro napisał że za darmo wyremontuje, ostrzegam że to nie takie proste. Żeby zatrzymać rdzę trzeba go doszczętnie rozebrać pospawać braki, przeważnie wspawać nowe progi a następnie wypiaskować i pomalować podkładem następnie lakierem i albo utwardzaczem albo jak to metalic bezbarwnym. I w tym miejscu jak malujemy i piaskujemy w zakładzie coś koło 5k poszło psu pod ogon i mamy dopiero ładną skorupę. Jeszcze żeby to wszystko uruchomić i poskręcać, a tu brakuje korbki tam szyba się nie opuszcza. U mnie nie opuszcza się prawidłowo żadna, jedna jak ktoś jest silny to opuści żeby zobaczyć mech. Jest na prawdę kupa roboty z tym modelem, chyba że się kupi odrestaurowany ale to chyba tylko z zachodu bo u nas GSA jest mało. W każdym razie cytrynka jest fajna, ma swój wiek, specyficznie mocno brzmi i na pewno ma nietypowe kształty i rozwiązania. Np tarcze hamulcowe z przodu nie są przy kole tylko przy skrzyni biegów żeby zmniejszyć masę amortyzowaną.
Mój samochód: Renault Laguna
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: benzyniak
Wersja:: break
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 07:24
Zawsze podziwiałem zapaleńców odnawiających stare auta Skoro już nie chce ci się kopiować z ogólnej historii odtwarzania auta to chociaż podaj linka do wątku. Jeśli pozwolisz to będę za Ciebie kopiował
Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 378 Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 21:01
Don, masz zdjęcia Trafica przed i po wizycie u ciebie? Bo kolega mirvald nie wierzy chyba w twe nadprzyrodzone zdolności
kamil
Mój samochód: BX 1,9TD
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: ON
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 29 Skąd: Malanów
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 22:57
To nie to Nicpoń że ja nie wierzę, po prostu to kosztuje dużo. Wątpię żeby ktoś ładował tyle kasy w nie swoje auto, takie rzeczy to w teorii socjalizmu tylko, że coś jest wspólne i wszyscy o to dbają. Historia pokazała jak było realnie.
Co do linka... na forum www.citroen.autko.pl które wszyscy znają, jest dział o modelu GS/GSA ja go zdominowałem, są wątki o tym co mnie złego spotkało do czego się zabierałem. Są zdjęcia mojego i jeszcze jeden zapaleniec kupił z allegro ale takiego już wyremontowanego z wierzchu.
Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 378 Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 17 Czerwiec 2010, 23:12
Nie no, żartuję, ale wiem też że jeżeli potrzebowałbyś jakiejkolwiek pomocy, to na Donalehandro możesz liczyć, czy to telefonicznie, forumowo czy w realu. Na pewno chętnie pomoże
Mój samochód: Renault Laguna
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: benzyniak
Wersja:: break
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 10 razy Dołączył: 11 Maj 2009 Posty: 294 Skąd: Wrocław
Wysłany: 18 Czerwiec 2010, 08:11
mirvald napisał/a:
Co do linka... na forum www.citroen.autko.pl które wszyscy znają, jest dział o modelu GS/GSA ja go zdominowałem, są wątki o tym co mnie złego spotkało do czego się zabierałem. Są zdjęcia mojego i jeszcze jeden zapaleniec kupił z allegro ale takiego już wyremontowanego z wierzchu.
Już się dokopałem Tego drugiego zapaleńca znam osobiście Prezes Klubu Cytrynki Pomorze. Miał fajnego XMa.
Trochę to chaotycznie wsio opisane tam jest. Nie mam tyle czasu by to redagować i przenosić do nas. Co innego copy&paste
_________________ "MHM"
kamil
Mój samochód: BX 1,9TD
Poj. silnika (cm3): 1800
Paliwo: ON
Rok prod.:: 1992
Dołączył: 21 Kwi 2009 Posty: 29 Skąd: Malanów
Wysłany: 20 Czerwiec 2010, 22:07
Ja myślę że starczy jak tam będzie ten wątek, a chaotycznie bo to nie Haynes tylko życie. Co wyjdzie to się opisuje i próbuje rozwiązać. Rozwiązuje się i pisze rozwiązania. Na razie dużo teorii bo to też trzeba się zabrać do ogromnej pracy. Przygotować się jakoś. Bo jak się rozgrzebie to już kaplica
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum