Mój samochód: Citroen Xantia MKI
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: Dosyć bogata :P
Rok prod.:: 1993
Dołączył: 23 Lut 2011 Posty: 14 Skąd: Kraków
Wysłany: 10 Marzec 2011, 18:06 Silniki 2.0 Turbo Citroen/Peugeot
Witajcie.
Interesują mnie wady i zalety tych silników
Różnice w silnikach stosowanych w Xantiach/XMach i Peugotach. Jak się dobrze orientuje w Peugocie silnik może nie mieć uchwytów potrzebnych do mocowania pompy LHM. Jak myślicie z standardowego 2.0 można przełożyć osprzęt (altek, sprężarka klimy, pompa LHM)?
Mój samochód: citroen bx
Poj. silnika (cm3): 1900
Paliwo: diesel
Wersja:: hathback
Rok prod.:: 1987 Pomógł: 31 razy Dołączył: 27 Lis 2009 Posty: 780 Skąd: zabkowice slaskie
Wysłany: 10 Marzec 2011, 21:37
pozostaje zasadnicze pytanie. po kiego grzyba? po pierwsze to stary silnik benzynowy z turbina hmm. po drugie koszty utrzymania. spalanie. itd itd. no ale mozna sie pobawic jesli lubisz. aha w pugu jednostka jest taka sama i przelozysz wszystkie graty z cytryny. zalet jest taka ze ma niezle osiagi.
Miałem Xm z takim silnikiem 4 lata. Silnik bardzo fajny, dynamiczny, fajny dźwięk. Spalanie już gorzej. Palił koło 13 litrów ale jak turbinę nową dostał to 16l brał (gazu oczywiście). Na LPG chodził bardzo dobrze. Nie daj sobie założyć sekwencji, ten silnik pięknie chodzi na instalacji II generacji. Ogólnie polecam ten silnik.
Mój samochód: citroen
Poj. silnika (cm3): 1,8
Paliwo: b
Wersja:: ,c5
Rok prod.:: 2002 Pomógł: 8 razy Dołączył: 07 Lis 2011 Posty: 195 Skąd: opole lub
Wysłany: 9 Grudzień 2011, 22:52
mam xantie 2.0 turbo ct ,jak jeżdze spokojnie do 3000 obr to pali 13-14 lpg ,a jak troche poszarżuje tak od 130 w góre to potrafi i 16 lpg .benzyny od 10\100 . najmniej na trasie spaliła 9 jechałem tak do 130km\godz.zato silnik jest niezawodny i bez awaryjny. pali sporo ale nie miałem tak niezawodnego i wygodnego pojazdu komfort jazdy i osiągi rekompensuja troche wieksze spalanie.
Mój samochód: Peugeot 406
Poj. silnika (cm3): 1998
Paliwo: Benzyna
Wersja:: sedan
Rok prod.:: 1996 Pomógł: 10 razy Dołączył: 01 Mar 2009 Posty: 378 Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 10 Grudzień 2011, 21:55
Mogę potwierdzić - co prawda mam 1,6 ale instalację również na dolocie powietrza. Efekt jest taki że auto pali 2-3 litry gazu mniej niż na sekwencji, a instalacja ustawiona jest tak, aby auto miało podobne osiągi jak na benzynie. Co do turbo, to mam kolegę, który jeździ audi A4 z silnikiem 1,8 T i też ma instalkę na dolocie (wcześniej miał sekwencję), na której przejechał już grubo ponad 200kkm i sprawuje się rewelacyjnie
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum