Witam.
I przepraszam z góry bo nie jestem pewny czy pisze to w odpowiednim dziale. Mam takie męczące mnie pytanie czy aby zamontować elektrycznie regulowany wystarczy zamontować coś takiego http://moto.allegro.pl/ci...1534310507.html i podłączyć czy wymaga to jakiejś większej ingererencji w układ elektryczny auta.
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 22:30
sysy6, Potrzebujesz zasilania, które powinno być gdzieś w tunelu bo z tyłu pewnie masz zapalniczkę. Dodatkowo potrzebujesz jeszcze pstryka, który będzie przełączał obroty silniczka. Najlepiej zapytaj gościa czy ma może wiązkę do tego z przyciskami. Dołożysz sobie to wtedy obok klawiaturki, jak w oryginale. Wodniczek coś kombinował z podłokietnikiem. Zapytaj go to może coś doradzi.
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: C8
Paliwo: DIESEL
Wersja:: VAN
Rok prod.:: 2008 Pomógł: 1 raz Dołączył: 27 Lut 2011 Posty: 39 Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 23:54
sam silnik z mechanizmem nie wystarczy tak jak wyzej kolega napisal najlepiej zebys mial cala wiazke bo oprocz tego jeszcze pstryczek do podnoszenia i opuszczania ale jeszcze zapytaj goscia o taka uszczelke maskujaca bo jak podniesiesz łokiertek na maxa to ci dziura zostanie w tunelu na jakies 3 -4 cm. niby nic ale jak juz robic to dokladnie ja nie mialem tej wiedzy i caly czas mi to przeszkadzało. a no i jakis opornik co zatrzyma silnik zeby sie nie spalił ponizej zdjęcie poglądowe.
to tu
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 21:08
ttoffi, Silniczek i pstryczek wystarczy Tak jak pisałem, że najlepiej jest mieć oryginalną wiązkę z pstrykiem. No ale dla chcącego - nic trudnego. Można nawet uprościć i zastosować przełącznik 3 pozycyjny. Obrazek poniżej powinien ci pomóc.
Zainwestujesz 3,50zł w coś takiego , ładnie maskujesz (np zaraz pod palcami na podłokietniku) i nikt nie zajarzy nawet w jaki sposób ro robisz
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
sysy6
Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2080
Paliwo: On
Wersja:: VSX
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 14 Sty 2011 Posty: 2 Skąd: Stargard Szczeciński
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum