Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Podłokietni regulowany elektrycznie XM
Autor Wiadomość
sysy6

Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2080
Paliwo: On
Wersja:: VSX
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 13 Kwiecień 2011, 22:01   Podłokietni regulowany elektrycznie XM

Witam.
I przepraszam z góry bo nie jestem pewny czy pisze to w odpowiednim dziale. Mam takie męczące mnie pytanie czy aby zamontować elektrycznie regulowany wystarczy zamontować coś takiego http://moto.allegro.pl/ci...1534310507.html i podłączyć czy wymaga to jakiejś większej ingererencji w układ elektryczny auta.

 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 22:30   

sysy6, Potrzebujesz zasilania, które powinno być gdzieś w tunelu bo z tyłu pewnie masz zapalniczkę. Dodatkowo potrzebujesz jeszcze pstryka, który będzie przełączał obroty silniczka. Najlepiej zapytaj gościa czy ma może wiązkę do tego z przyciskami. Dołożysz sobie to wtedy obok klawiaturki, jak w oryginale. Wodniczek coś kombinował z podłokietnikiem. Zapytaj go to może coś doradzi.

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
ttoffi


Mój samochód: C8
Paliwo: DIESEL
Wersja:: VAN
Rok prod.:: 2008
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 27 Lut 2011
Posty: 39
Skąd: WARSZAWA
Wysłany: 14 Kwiecień 2011, 23:54   

sam silnik z mechanizmem nie wystarczy tak jak wyzej kolega napisal najlepiej zebys mial cala wiazke bo oprocz tego jeszcze pstryczek do podnoszenia i opuszczania ale jeszcze zapytaj goscia o taka uszczelke maskujaca bo jak podniesiesz łokiertek na maxa to ci dziura zostanie w tunelu na jakies 3 -4 cm. niby nic ale jak juz robic to dokladnie ja nie mialem tej wiedzy i caly czas mi to przeszkadzało. a no i jakis opornik co zatrzyma silnik zeby sie nie spalił ponizej zdjęcie poglądowe.
to tu

_________________
XM-en
 
 
robson


Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl
Pomógł: 102 razy
Dołączył: 07 Lis 2008
Posty: 5042
Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 16 Kwiecień 2011, 21:08   

ttoffi, Silniczek i pstryczek wystarczy ;) Tak jak pisałem, że najlepiej jest mieć oryginalną wiązkę z pstrykiem. No ale dla chcącego - nic trudnego. Można nawet uprościć i zastosować przełącznik 3 pozycyjny. Obrazek poniżej powinien ci pomóc.


Zainwestujesz 3,50zł w coś takiego , ładnie maskujesz (np zaraz pod palcami na podłokietniku) i nikt nie zajarzy nawet w jaki sposób ro robisz ;)

_________________
XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
 
 
sysy6

Mój samochód: Citroen XM
Poj. silnika (cm3): 2080
Paliwo: On
Wersja:: VSX
Rok prod.:: 1996
Dołączył: 14 Sty 2011
Posty: 2
Skąd: Stargard Szczeciński
Wysłany: 22 Kwiecień 2011, 18:23   

Ok. To mylse ze tak zrobie jak piszesz robson

 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA