Witam problem tego typu po przekręceniu kluczyka rozrusznik ani drgnie myślałem że się spalił dla tego go zawiozłem do naprawy koleś od naprawy powiedział że jest w strasznym sianie dla tego powymieniał w nim wszystko prócz obudowy włożyłem go do auta i po podłączeniu znów nic nie reaguje podpoiłem na krótko to kręci jak wściekły ale z kluczyka nie kręci co może być przyczyną ?? powiem jeszcze że po przekręceniu słychać jak przekaźnik puka
Mój samochód: Citroen XM 2.1 td
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: dizel
Wersja:: ładna i tylko moja
Rok prod.:: 1991
SKYPE - login: Krzysztofogryzek1 Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 230 Skąd: Wąsosz / Dol-sląsk
Wysłany: 10 Październik 2011, 19:57
Witaj!
sprawdź czy nie pomyliłeś przewodów na rozruszniku , zasilanie idzie z prawej strony . Przeczyść styki i daj znać czy coś się dzieje , jak złączysz przewód gruby z cienkim powinien wystartować na krótko - sprawdź czy kręci pod obciążeniem .
Pozdrawiam
Krzychu
_________________ Pozdrawiam wszystkich przyjaciół kochających cytrynki !!!!
Kiedyś był CX 2,5 td. turbo 2
teraz XM 2.1 td i C5 2.0 hdi
Wygląda na uszkodzenie stacyjki. Pierwsza faza podaje napięcie (załączenie przekaźników), brakuje drugiej fazy w stacyjce. Najprawdopodobniej poleciały styki.
podpoiłem stacyjkę od xm-x 2,1 TDi i ciągle to samo zapłon jest ale rozrusznik ani drgnie ;/ zastanawiam sie czy nie podpiąć go na krótko chyba że jest jakaś różnica miedzy stacyjkami od 2,1TDi a 3.0 benzyna?? przewody są dobrze podpięte i na krótko bez problemu pali
Mój samochód: Citroen XM 2.1 td
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: dizel
Wersja:: ładna i tylko moja
Rok prod.:: 1991
SKYPE - login: Krzysztofogryzek1 Pomógł: 5 razy Dołączył: 31 Lip 2011 Posty: 230 Skąd: Wąsosz / Dol-sląsk
Wysłany: 11 Październik 2011, 12:48
bartek1080, Sprawdź czy masz dobrą masę na silniku bo masa jest szeroką taśmą do silnika dodana albo grubym kablem jak będzie słaby styk tez będą takie problemy z rozrusznikiem
Pozdrawiam Krzychu
_________________ Pozdrawiam wszystkich przyjaciół kochających cytrynki !!!!
Kiedyś był CX 2,5 td. turbo 2
teraz XM 2.1 td i C5 2.0 hdi
problem zlikwidowany kostka się poluzowała koło filtra powietrza został mi jeszcze jeden problem ale to w nowym temacie oto link :
http://citroen.org.pl/for...p?p=23060#23060
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum