Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 26 Styczeń 2012, 23:27
W domowych warunkach po cykaniu konżektora, pod warunkiem że kula konżektora jest sprawna. Jeżeli konżektor cyka to pompa na pewno daje odpowiednie ciśnienie.
Profesjonalnie to trzeba by zmierzyć jakie ciśnienie pompa daje na wyjściu.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 27 Styczeń 2012, 17:18
Grzegorz1208 napisał/a:
jak rozpoznac cz pompa lhm daje dobre cisnienie
http://www.youtube.com/wa...player_embedded
1-Układ zawieszenia.
Na "cykanie" konżektora można również ale musimy mieć pewność ,że inne elementy hydrauliki są sprawne np.nie sprawny zawór hamulcowy będzie powodował iż ubytek ciśnienia będzie na tyle duży co będzie powodować częstym "cykaniem" konżektora czyli pełnej pracy pompy .
2.Układ wspomagania kierownicy .
Jeśli chodzi o ten układ to po prostu jego dobre lub bardzo słabe działanie .
Należy wziąć pod uwagę tutaj stan uszczelek głowicy maglownicy ,temperaturę otoczenia i przydatność oleju LHM ( czas użytkowania ).
Zgadzam się z wypowiedzią, nawet kiepska pompa powinna poradzić sobie z utrzymaniem cisnienia. Wbrew pozorom wszystkie pompy zarówno piecio jak i szesciotłoczkowe sa bardzo wydajne i do uszkodzeń dochodzi jesli zamiast LHM wlewa się cos innego do układu, albo jeździ na starym zawodnionym płynie. Pompy psuja się głównie przez zatarcie tłoczków. Z czasem gdy płyn nie był b długo wymieniany w układzie pojawia się sadza to mikroelementy kawałków gumy z uszczelnien i to one moga hamować ruch tłoczka. Po rozebraniu takiej pompy widać jak niektóre tłoczki nie wysuwaja się do końca co powoduje, ze wydajnosc pompy spada, ale to rzadkie przypadki. zwróciłbym uwagę na węże powrotne, zaciski czy dobrze trzymają. Nawet jesli nie widac przecieków potrafią puszczać lewe powietrze do układu. Pompę z czym może ktos sie nie zgodzi ale zazwyczaj eliminuje się na samym koncu, a zazwyczaj na początku zaczyna od hydroakumulatora. Nawet jesli kupisz nową gruchę hydroakumulatora a to nie poprawi objawów nie ma czego żałować bo wtedy łatwiej stwierdzić usterke w innym miejscu
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum