witam ponownie konzektor cyka tylko na zimnym silniku auto pnie sie wgore lecz po nagrzaniu sie opada . na wysokich obrotach rownierz pnie sie lecz gdy puszcze z gazu opada prosze o rady zgory dziekuje.
Miałem takie coś to mi pompa nie wydalała i jeszcze musiałem wymienić płyn tylko pamiętaj że sa pompy cztero i pięcio tłoczkowe.
Oczywiście miałem to w xm 2.0 a czasami nie masz gdzieś wycieków i teraz nie pamientam ile tymasz kul ale jak mi sie wydaje to osiem chyba ze masz jeszcze anty opadowa to może jeszcze jakaś kula z głównych jest trafiona ale to się dowiem od kolegi.
kolego używamy opcji edytuj.
W zależności od wersji kul moze być 6, 8 (wersja z HA), lub 10 (ACTIVA).
robert
Ostatnio zmieniony przez robert 28 Styczeń 2012, 22:06, w całości zmieniany 3 razy
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 29 Styczeń 2012, 10:02
Grzegorz1208, waldxm,
Mogli byście czasem przeczytać te kilka swoich zdań ?
Nie wymagam byście pisali poetycko ,z polotem ale możecie chyba napisać dwa zdania by można było was zrozumieć.
*********
Grzegorz1208, W sytuacji w jakiej znajduję się Twoja Xantia proponuje Ci jednak oddać samochód do warsztatu ,który potrafi naprawiać cytrynki ,bo eksperymenty w hydraulice mogą być dość kosztowne dla Ciebie.
Mój samochód: Xsara Picasso/XantiII /Citroeny XM,ZX,
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: B / B , G
Wersja:: van,AL4
Rok prod.:: 2004 Pomógł: 30 razy Dołączył: 18 Wrz 2011 Posty: 1228 Skąd: Puławy
Wysłany: 29 Styczeń 2012, 11:03
Grzegorz1208 bardzo słabo opisałeś objawy awarii w swoim aucie.
" Po nagrzaniu się " czego nasuwa się że chodzi o silnik lecz silnik ma nie wiele wspólnego z hydrauliką .
Czy dzieje się to po jakimś okresie w czasie jazdy.
Czy masz dobry poziom LHM .
Czy pasek od pompy naciągnięty , nie piszczy czyli czy się nie ślizga.
Czy nie ma wycieków z układu hydrauliki.
Wg. twego opisu pompa nie daje rady z jakiegoś powodu nabić ciśnienia i go utrzymać .
Może to być spowodowane jakimś dużym przeciekiem wewnętrznym, awarią pompy i pewnie jeszcze kilkoma przyczynami o których na pewno napiszą bardziej biegli w temacie hydrauliki.
Sprawdż powroty do zbiornika z LHM czy z któregoś mocniej nie leje.
Opis który przewód dotyczy jakich podzespołów hydrauliki był gdzieś w sieci.
Niestety twoje objawy to temat rzeka. Jest wiele elementów hydraulki które maja wpływ na taki stan i z reguły nie można od razu jednoznacznie powiedzieć co jest własciwą przyczyną. Jesli hydraulka była utrzymywana w nienagannym stanie pojawienie sie takich niedomagań może wskazywać na jeden element, ale brakuje dobrze opisanych objawów. Trochę to nudne bo pisałem już o tym, że zacząłbym od sprawdzenia wszystkich przewodów powrotnych do zbiornika LHM, tych w komorze silnika, czy zaciski trzymaja dobrze. Drugie to wąż zasysajacy LHM do pompy - on potrafi być posieknięty zwłaszcza na zagięciu przy pompie i zasysa lewe powietrze, nie będzie widać przecieków a pompa lekko się zapowietrza i nie podaje własciwego cisnienia na hydroakumulator. Jesli to jest w porządku a hydroakumulator nie cieknie pozostaje sprawdzić czy sruba upustu cisnienia na hydroakumulatorze jest dokręcona do oporu, jesli tak mozliwe, że sfera hydroakumulatora jest do wymiany - nie ma własciwego cisnienia azotu i wtedy nie utrzyma hydraulki po wyłączeniu silnika czyli kiedy pompa stanie. Nowa sfera 62 atm to około 130 zł w sklepie. Najpierw sprawdziłbym to wszystko potem można mysleć co dalej...?
kamikadze
Mój samochód: citroen xantia
Poj. silnika (cm3): 1905
Paliwo: diesel
Wersja:: sx
Rok prod.:: 1997
Dołączył: 17 Cze 2012 Posty: 3 Skąd: stronie śląskie
Wysłany: 17 Czerwiec 2012, 10:11
Witam mam problem z moją xantią tył podnosi mi się wyżej niż przód,czy można to jakoś wyrególować samemu jeżeli tak to gdzie się znajduje regulacja?
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 17 Czerwiec 2012, 11:05
Można samemu. Najpierw należy użyć szukajki wpisujemy tam: "regulacja zawieszenia" i mamy wszystko pięknie opisane
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum