Wysłany: 27 Styczeń 2012, 21:18 Depollution system failed
Chłopaki tak jak pisałem wcześniej założyłem LPG BRC w środę ...
Było wszystko OK do dziś wieczór Gdy to nagle po odpaleniu wyświetliła sie żółta kontrolka z komunikatem DEPOLLUTION SYSTEM FAILD ( Błąd systemu oczyszczania) .
Nie wiem jak sie auto zachowuje po rozgrzaniu ale na zimnym zrobiłem 2 km i wszystko było ok mimo zapalonej kontrolki ...
Czy tu chodzi o jakis zawór ? czy coś z katalizatorem ?
A może ma to wpływ ze zatankowałem 98 na shell??
Jezeli na LPG, to jedz do fachmanow niech podreguluja. Masz nowy parownik i sie wsio w nim uklada. Na pewno nastapily spadki cisnienia w fazie lotnej i bedzie sie palic kontrolka silnika.
albo i tak... tak czy siak podjadę w poniedziałek niech podepną kompa ... bo widze ze ten komunikat niesie za sobą masę kodów błędów i masę usterek do wykluczenia zanim sie wstrzeli w 10-tke
Sprawa rozwiązana.
Podpinka do kompa i wszystko jasne
sonda lambda zwariowała. błąd skasowany. ( choć istnieje możliwość ponownego się pojawienia co nie grozi nic w eksploatacji.)
Poza tym co mnie bardzo ucieszyło żadnych innych błędów . Błąd kasowany nie byle czym bo programem serwisowym. Dodatkowo przegląd całego komputera nawet spr. kąta wtrysków ... I kontrola instalacji LPG.
Cena : 0zł
U nas najważniejszy jest zadowolony klient - to usłyszałem zaraz po obsłudze .
Miło!
Pozdro
ps. są jeszcze warsztaty gdzie nie liczy się tylko kasa
Mój samochód: XM2,1 C4 Picasso Hatchback C5 X7 Sedan :
Poj. silnika (cm3): 2088 1.6 2.0
Paliwo: Diesel
Wersja:: Exclusive, Hatchback, Sedan Exclusive
Rok prod.:: 2010 Pomógł: 37 razy Dołączył: 14 Lis 2008 Posty: 1034 Skąd: okolice Głogowa
Wysłany: 30 Styczeń 2012, 23:09
Wojna napisał/a:
Sprawa rozwiązana.
Podpinka do kompa i wszystko jasne
sonda lambda zwariowała. błąd skasowany. ( choć istnieje możliwość ponownego się pojawienia co nie grozi nic w eksploatacji.)
Poza tym co mnie bardzo ucieszyło żadnych innych błędów . Błąd kasowany nie byle czym bo programem serwisowym. Dodatkowo przegląd całego komputera nawet spr. kąta wtrysków ... I kontrola instalacji LPG.
Cena : 0zł
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 16 Październik 2012, 21:49
Slyszalem juz pare opini nt. tego warsztatu na innych forach - opinia zawsze jest taka sama
Gosc z FiatForum robil u nich regeneracje wtryskiwaczy do JTD - byl ogromnie zadowolony bo za grosze w sumie zrobili mu kompletna przebudowe wtryskow, poregulowali wszystko jak trzeba, sprawdzili, wszystko przy nim, nikt mu nie kazal wyjsc, czekac przed warsztatem itp... wszystko objasnili "na zywym organizmie" i pokazali jak co robia... Zaplacil za regen 4 wtryskiwaczy JTD + komp + sprawdzenie parametrow niecale 1000zl
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum