Użytkownicy
Grupy
Statystyki

Poprzedni temat «» Następny temat
Rozdzielacz Płynu LHM
Autor Wiadomość
bartek1080


Mój samochód: Citroen Xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: Diesel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 1992
SKYPE - login: djjogurt1
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 212
Skąd: Zelów
  Wysłany: 25 Styczeń 2013, 14:35   Rozdzielacz Płynu LHM

Witam

z tego co wiem prawidłowo działający rozdzielacz syczy ok 1 na 30 sek ??

a u mnie jest problem tego typu że jak podnosi się auto syknie co jakiś czas ok 10 sek.
ale jak już się auto podniesie i wy normuje to syczy cały czas chyba że auto prze gazuje przestaje syczeć lecz po chwili to samo syczy cięgle

po zgaszeniu auta przód trzyma Ciśnienie cały czas a tył różnie czasem po 30 min a czasem po godzinie tył opadnie

zauważyłem też że z miejsca gdzie syczy (rozdzielacza) pokazuje się LHM

czy jest ten element do wymiany czy można go Naprawić ?? i LHM tylko w tym miejscu się pokazuje

Citroen XM 2,1 91'

_________________
Dj.Jogurt

http://perfumy-fm-group.pl/
 
 
baksowaty
Mechanik
baksowaty



Mój samochód: citroen c-crosser
Poj. silnika (cm3): 2,2
Paliwo: diesel
Wersja:: exlusive
Rok prod.:: 2007
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 22 Lis 2008
Posty: 149
Skąd: wrocław
Wysłany: 25 Styczeń 2013, 14:48   

Witam ten element to konżektor który utrzymuje ćiśnienie pompy w konkretnym zakresie,można go łatwo zregenerować wymieniając oringi,natomiast częstego cykania bardziej szukaj w akumulatorze ćiśnienia(gruszka przy konżektorze)napewno jest pusta.

_________________
baksowaty
 
 
bartek1080


Mój samochód: Citroen Xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: Diesel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 1992
SKYPE - login: djjogurt1
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 212
Skąd: Zelów
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 23:33   

ok a jak zabrać sie do wymiany oringu w którym miejscu sie znajduje i jak do tego podejść ??
tzn co odkręcać itp

_________________
Dj.Jogurt

http://perfumy-fm-group.pl/
 
 
Roman Suchara
stary

Mój samochód: XM excl.X2-HDI,saxo1,5
Poj. silnika (cm3): 2088
Paliwo: diesel
Wersja:: hatchbeck
Rok prod.:: 1998
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 18 Mar 2010
Posty: 224
Skąd: Orzesze
Wysłany: 26 Styczeń 2013, 23:49   

Rozdzielacz wydatku trzeba zdemontować,bo na miejscu tego nie wykonasz.Jak odkręcisz wszystkie 5 rurek (zapamiętaj gdzie każdej miejsce)i masz go na stole wyczyszczony zewnątrz,naciskasz na zaślepkę z której kapie i podważasz cienkim śrubokrętem pierścionek zabezpieczający.Po pozbyciu się pierścionka ,zaślepka powinna zostać wypchnięta przez sprężynę (można jej pomóc kilkukrotnie ją naciskając).Na zaślepce jest oring 10x2,który musisz wcześniej kupić (4 szt najlepiej FPM).Do syczenia rozdzielacza musisz przywyknąc,lub przerobić układ na zasilanie pompą 6+2.

_________________
Pozdrawiam Roman
 
 
bartek1080


Mój samochód: Citroen Xm
Poj. silnika (cm3): 2100
Paliwo: Diesel
Wersja:: kombi
Rok prod.:: 1992
SKYPE - login: djjogurt1
Dołączył: 15 Cze 2010
Posty: 212
Skąd: Zelów
Wysłany: 29 Styczeń 2013, 17:52   

ok wyjąłem 3 cylinderki ale 4 niestety wcisnął się i nie chciał wyjść naraze ćwiczyłem na rozdzielaczu wyjętym z auta który leżał w gratach udało mi sie wypchnąć ten cylinderek od drugiej strony ale jakoś z niepowodzeniem bo jakiś plastik czy coś w tym stylu w środku sie uszkodziło

_________________
Dj.Jogurt

http://perfumy-fm-group.pl/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Template FMC created by ROBSON from FORUM MIŁOŚNIKÓW CITROENA