Mam pytanie malem pompe na repasacii v gliwiciach i dzialal tylko 500km. Wyzslalem panownie na repasacie i Samochód był servise samochodowym. Dziś wymieniane regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia paliwa i zamontovali pompe. Na biegu jałowym ciśnienie paliwa około 80bar + - 10 Po dodaniu gazu paliwa spada do 5 bar. A następnie wyjście do 138bar. Silnik wyłącza. Nie wiesz mi rady kde jest jezsce problem? Dzenkuje za rade
Mój samochód: Citroen C4 II 1.6HDI
Poj. silnika (cm3): 1.6
Paliwo: diesel 92km
Wersja:: Hatchback
Rok prod.:: 2015 Pomógł: 175 razy Dołączył: 17 Lis 2012 Posty: 4273 Skąd: Ostrzeszów
Wysłany: 4 Luty 2013, 18:47
ok ! dodaj w profilu słowak to mniej będzie uwag od roberta o sekretarce czyli pisz poprawnie.. a poza tym cierpliwości kilka szpeców tu jest tylko mają pewnie inne zajęcia
roman40
Mój samochód: citroen c5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: benzyna
Wersja:: exclusiv HPI
Rok prod.:: 2003 Pomógł: 4 razy Dołączył: 18 Maj 2012 Posty: 195 Skąd: FRANKFURT-MAIN
Wysłany: 4 Luty 2013, 20:48
Napisz czy czujnik cisnienia wymieniales na nowy._Moim zdaniem pompa WC jest do wymiany.
Mozliwe ze pompa byla zle zregerowana,A najprawdopodobniej niema w niej juz oleju.
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 4 Luty 2013, 22:23
Niestety nie podejmuje sie naprawy tego auta po naprawie panow z Gliwic. Juz jedno takie wzialem, auto jezdzi, ale wlasciciel wlosy z glowy rwal i tanio nie bylo - a i mnie sporo nerwow, czasu i pieniedzy to kosztowalo.
Ja nie uwazam ze jestem nieomylny, ale jak daje gwarancje, to sie z niej wywiazuje.
A panowie z Gliwic nie robia regeneracji, tylko fuszerke. Wymiana membran i zalanie oleju - zgodnie z instrukcja z forum by scott69 to nie jest regeneracja.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
regulator ciśnienia paliwa, czujnik ciśnienia paliwa wymienalem za novy original z citroenu..
Szukam kogoś, kto zrobi mi normalnu regeneraciu pompy.... To zgory dzenkuje za info
Kolego też miałem problem z pompą WC. Wszystko zależy od tego jakie membrany Ci założą i czy dobrze zaleją pompę olejem. Ogólnie nie miałem styczności z tymi Panami z Gliwic ale na ich temat krążą złe opini. Przyjmują pompę do regeneracji odsyłają niby sprawną a po tygodniu pompa się psuje. Najlepiej jakby kolega Sm0kus Ci ją zregenerował bo on zna sie na rzeczy, ewentualnie możesz szukać na stronie allegro.pl bo jest firma z Legnicy, która regeneruje pompy. U nich działa to tak, że za 700zł przysyłają Ci sprawną pompę a Ty odsyłasz do nich swoją starą pompę. Znajomy u nich wziął taką pompę i póki co 3 miesiące jeździ i jest wszystko ok. Najlepiej zanim zaczniesz wymieniać regulator ciśnienia itp to zrób dobrze pompę WC bo stracisz na wymianie części duzo pieniędzy a auto dalej będzie nie sprawne. Ja też miałem przy zepsutej pompie mnóstwo usterek, które wyświetlał komputer a jak zamontowałem sprawną pompę to wszystkie błędy znikły. A wracając do firmy z Gliwic to proponowałbym wymusić na nich zwrot gotówki bo w przeciwnym przypadku będziesz ciągle odsyłał pompę do naprawy a auto będzie stało i rdzewiało a Ty będziesz tracił nerwy i płacił kolejne pieniądze za przesyłkę.
Pozdrawiam i życzę szybkiej i sprawnej naprawy
Mój samochód: C5
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: Benzyna
Wersja:: HPi Exclusive
Rok prod.:: 2001
SKYPE - login: sm0kus Pomógł: 22 razy Dołączył: 28 Lis 2011 Posty: 784 Skąd: KCH/KOL/KR
Wysłany: 5 Luty 2013, 09:49
Z tego co pisze drgi (tutaj i na prywatne maile) i z moich poprzednich doswiadczen, widze ze koledzy z Gliwic zrobili juz z tego normalny proceder przestepczy.
Wymieniaja membrany w pompie na swoje, oryginaly sprzedaja na Allegro. Po 2-3 tygodniach ich kiepskie membrany pekaja (i wiem nawet dlaczego... ale nie powiem, niech sie pomecza troche). Wymieniaja je jeszcze raz ale tym razem juz nie daja gwarancji - "bo cos innego jest zepsute i ewidentnie uszkadza membrany" (nikt nie bierze pod uwage, ze te mambrany sa o konski zad rozbic). Klient zostaje wyrolowany, po pierwsze na kase, po drugie najczesciej na 2 dobre oryginalne membrany. Proceder powtarza sie juz z nie pierwszym klientem.
_________________ Bylo: AX '96; Bravo JTD105 '98; C5 HPI Exclusive '01; Polo '92, Passat B5, Muscel Aro 243
Jest: C5 HPI Exclusive (Hungar Ring Mode!), Chrysler Pacifica 3.5B, Feroza 1.6
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum