Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: Hathback EXLUSIVE
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 20 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 796 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 12 Luty 2013, 06:37
silniki HDi bez problemów kręcą po 500tys i więcej ...
przykład http://www.youtube.com/wa...d&v=Ff9HLTi9M7g
silniki 1.9TD z citroena też są żywotne, 500tys to żaden problem
lecz większość sprzedawanych używanych aut ma skręcone przebiegi, teraz to widzę po tym jak zmieniłem na ten sam model tyle że 6 lat nowszy i wiem że sprzedawca poprzedniej xantii mnie oszukał, oglądając teraz na otomoto np citroeny c5 i xantie widzę który ma skręcony licznik a który nie , szczególnie te starsze c5 2001-2004 , i np jak wybrałem c5 2001-2004 kombi silnik diesel , z trzech stron w miarę godne uwagi znalazłem 5, z czego dwa to bym obejrzał, ale są za daleko jak zwykle, reszta ma na na 100% skręcone przebiegi
a potem wszyscy się dziwią że się silnik sypie , co za ironia losu
Mój samochód: Citroen C5
Poj. silnika (cm3): 1997
Paliwo: ON
Wersja:: Hathback EXLUSIVE
Rok prod.:: 2006 Pomógł: 20 razy Dołączył: 15 Kwi 2011 Posty: 796 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 13 Luty 2013, 05:46
donalehandro napisał/a:
hdi to nie nowoczesny silnik
dla mnie jest bardzo nowoczesny
człowiek to jednak głupi nie jest, ten kto wymyślił taką elektronikę ma łeb , a ja jestem tępy bo nie wiem jak to działa że np. gaz jest tylko częściowo sterowny przez cięgno a później już elektronika dodaje gazu i nie ma żadnej przepustnicy, a jedzie ...
Mój samochód: citroen XM 2,5TD /Xsara 1,4HDI/C4GP 2,0HDI
Poj. silnika (cm3): 2446/1398/1997
Paliwo: olej napędowy
Wersja:: exclusive/std/exclusive
Rok prod.:: 27
SKYPE - login: citroen.org.pl Pomógł: 102 razy Dołączył: 07 Lis 2008 Posty: 5042 Skąd: Środa Śląska
Wysłany: 13 Luty 2013, 18:51
darek_k, W moich starociach też pompa wtryskowa nie ma linki
_________________ XManiak
Proszę nie pisać do mnie na PW w sprawach technicznych. Od tego jest forum! Chętnie pomogę (jeżeli jestem w stanie), a przy okazji inni z tego będą mogli skorzystać.
Mój samochód: XM II;
Poj. silnika (cm3): 2446
Paliwo: ON
Wersja:: Estate
Rok prod.:: 97 Pomógł: 8 razy Dołączył: 04 Wrz 2011 Posty: 514 Skąd: Brzeg
Wysłany: 13 Luty 2013, 19:12
donalehandro napisał/a:
hdi to nie nowoczesny silnik
Osprzęt to nie silnik.
Silnik pozostaje niezmienny od kilku pokoleń.
Ciekawe czy zostanie w końcu wyprodukowany silniczek o stopniu sprężania 61.
Nie ma znaczenia czy to ZI czy ZS - taki jest najbardziej optymalny stopień.
Dowiedzione ale nie wdrożone - dlaczego?
Mój samochód: Xantia Break
Poj. silnika (cm3): 2000
Paliwo: ON HDI
Wersja:: forte
Rok prod.:: 2000 Pomógł: 38 razy Dołączył: 14 Wrz 2011 Posty: 890 Skąd: uk
Wysłany: 13 Luty 2013, 23:33
a mozesz cos dokladniej o tym 61 stopniu?
jakis link, cokolwiek
Mój samochód: Toyota Camry
Poj. silnika (cm3): 2994
Paliwo: LPG
Wersja:: EXCLUSIVE,
Rok prod.:: 1995 Pomógł: 40 razy Dołączył: 13 Lis 2008 Posty: 1898 Skąd: Jedlina Zdrój
Wysłany: 8 Czerwiec 2013, 01:24
kurcze, nie mam cyrylicy w monitorze....
Dumam, ze spadło by spalanie, wzrosła sprawność, tylko nie jest to wygodne dla wielu magnatów ropowych.
Co do HDi to po prostu delikatnie unowocześniony stary znajomy Citroena.
_________________ Staraj się pisać posty po polsku, jak najlepiej potrafisz. Nie interesuje mnie czy masz "dys-coś tam".
Forum nie jest agencją towarzyską, nie dogodzi każdemu.
... Dopóki cyka, wiem, że żyje ...
Łada Niva - jak się nie zawiesi to zawsze przejedzie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum